zwanger worden na een mk DEEL 2

Spannend Betty kan dus alle kanten op bij je want tja vorige keer had je ook zon aparte cyclus toch?
Mijn NOD is 19 maart ( als ik tel zoals de vorige keren het kan ook 20 of 21 maart zijn ) eigenlijk kan het dus van vrijdag tot zondag komen.....wacht wel weer af. Heb het nu ook vreselijk in mijn ondderrug, maar ik hou er rekening mee dat het misschien ook nog wel eens van stress zou kunnen komen

Wat een gedoe weer he... Gaaaaaaaaaan we weer...! Morgen belt de gyn me en dan krijg ik als het goed is al de eerste uitslagen van mijn bloedonderzoeken (niet de uitslag van het chromosomenonderzoek) Ik denk dat ik het even aan haar voorleg wat ik er nu van moet denken, want zij is diegene die zij dat mijn eisprong tussen 17 en 19 februari zou zijn (ze zag het eitje al) Tel daar 14 dagen bij op en ik kom op 3 - 5 maart uit... Misschien dat ik morgen ochtend nog maar even moet testen, dan kan ik haar zeggen dat ik toch echt negatief test (of misschien ook wel niet...)

Wachten, wachten, wachten...

Negatief... Ik snap er de ballen niet meer van....Ik vraag het wel even aan de gyn, wat zij hiervan zegt. Het maakt me niet uit als ik later ongesteld zou moeten worden maar dan moet zij toegeven dat zij zich vergist heeft in mijn eisprong... Dat is haar werk, dus ze zal er niet zomaar 11 dagen naast zitten lijkt mij...

Heerlijk, die frustraties!

Nou, ik ben net gebeld en de uitslagen van mijn bloed waren goed. Nu is het nog wachtten op de uitslagen van ons beide chromosomenonderzoek... Ik had de assistente aan de lijn en ik had haar gevraagd hoe het kon dat ik nog niet ongesteld was. In eerste instantie zei ze dat ik dan toch nog maar een keer een zwangerschapstest moest doen omdat de kans natuurlijk erg klein zou zijn dat de gyn zich met 11 dagen vergist had! Daarnaast zei ze ook dat ze assistente was en het voor de rest niet echt kon weten, de follikel die de gyn had gezien zou ook een oud eitje kunnen zijn of een cyste... Beetje raar dat tweede antwoord toch? De gyn zei de vorige keer dat mijn baarmoeder er juist helemaal goed uitzag!

Natuurlijk kan alles nog een beetje ontregeld zijn, maar had juist de hoop dat het mee zou vallen dit keer omdat ze een follikel zag die met 2 tot 4 dagen 'rijp' zou zijn...

Gewoon afwachtten dus weer, en maar hopen dat het goed nieuws is dat ik nog niet ongesteld ben...We'll just keep on hoping!

Liefs

BAlen Betty, die onzekerheid. Weet je eigenlijk nog niks. Ik weet wel dat na mijn mk, het erg lang duurde voor ik weer ongi werd. Maar ja, toen had de gyn ook geen ei gezien.
Hier alles goed, 6w4d. Jippie. al verder dan de 1e mk. Nog mega brak . supermoeoeoeoeoeoe. bleh!
Nou ja, voldoende HCG zullen we maar zeggen...

BAlen Betty, die onzekerheid. Weet je eigenlijk nog niks. Ik weet wel dat na mijn mk, het erg lang duurde voor ik weer ongi werd. Maar ja, toen had de gyn ook geen ei gezien.
Hier alles goed, 6w4d. Jippie. al verder dan de 1e mk. Nog mega brak . supermoeoeoeoeoeoe. bleh!
Nou ja, voldoende HCG zullen we maar zeggen...

Vaag had het gisteren en vandaag ook weer na het knutselen een veeg bloed...nooit eerder gehad. Weet iemand miss wat het kan zijn? Een bloedvaadje ofzo???? Heb nog steeds last van kramp maar nog geen ongi in zicht.....wie weet het is nog geen vrijdag:)....Nog een weekie dames begin hem nu wel te knijpen net de ambtenaar op bezoek gehad en kreeg allerlei vragen pfff...naja we hebben er wel zin in hoor word een geweldige dag:))

Terug
Bovenaan