zwanger worden na een mk DEEL 2

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
EDITH :))))))
NOD's:

Jenny (JENNYBABEK)- NOD 17/04 - ronde 8 na mk- kind 1
Betty - NOD 5/3 - ronde 1 na 2e mk - kind 1

@Jenny: Wat balen dat je weer ongi bent geworden... Gelukkig heb je alle tijd om afleiding te zoeken lees ik al hahahahaha

@Edith: Wat lekker dat je verder bent dan de miskraam! Lekker voelt dat he!!

Hier niks nieuws te melden... Ben twee weken over tijd en niks te merken aan mijn lijf... Grrrrrrr

Liefs

@Jenny: Wat balen dat je weer ongi bent geworden... Gelukkig heb je alle tijd om afleiding te zoeken lees ik al hahahahaha

@Edith: Wat lekker dat je verder bent dan de miskraam! Lekker voelt dat he!!

Hier niks nieuws te melden... Ben twee weken over tijd en niks te merken aan mijn lijf... Grrrrrrr

Liefs

Ahh Jenny wat baal ik vreselijk voor je.. Ik gun het je zo! Wel precies op je NOD dus je cyclus is prima.. Was het nu maar eens positief.. Hopen op een huwlijks kindje!

@Betty, Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal kriebels van word.. Je hebt weinig om je aan vast te houden en dan duurt het nu ook weer zo lang.. Wat is nu de volgende stap? Als je echt 2 weken overtijd zou zijn had je nu al wel voldoende HCG moeten hebben maar het is ook wel heel erg kort allemaal.. Hoop ook echt voor jou dat het positief uit pakt!

Hier is het ook redelijk onrustig. Van de week werd ik snachts wakker met flinke krampen in de buik.. Deze waren erg onregelmatig en namen niet in kracht toe en mijn vermoeden was dan ook juist. Wel weeen maar een soort van oefenweeen. Ik schrok me suf.. Nog maar wat rustiger aan doen dus..Ben immers pas 29w5d dus het is allemaal nog veel te vroeg.

Ik heb ook een hyve gemaakt he.. Als je wilt, schrijf gerust mee! Ik heb h'm wel prive gemaakt zodat niet iedereen kan mee lezen. http://zwangerforum.hyves.nl/

Liefs, Mayo

Mayo doe je rustig???? Grrrr luister nou gewoon naar je lichaam meid. Volgens mij ben jij echt zo'n typetje dat geen rust in haar kont heeft zitten haha. Wel leuk trouwens dat je weer een nieuwe buikfoto hebt geplaatst:)

Vanmorgen naar de kapper geweest voor verven en knippen en het zit echt helemaal top. Had ook een proefkapsel gedaan voor volgende week. Laat het gewoon achter aan de onderkant opsteken met krullen en daar doorheen me schuifspelden met parels erin. Voorkant word gewoon glad naar achteren gedaan hou namelijk niet van verdwaalde plukken in en rond het gezicht vind ik weer zo gemaakt. Ongi is alweer bijna over...netjes dus eindelijk weer regelmaat erin vroeger ook meestal 3-4 dagen. Ben eerlijk gezegd heel blij dat ik ongi ben...natuurlijk had ik liever zwanger geweest maar nu ben ik in ieder geval niet ongi op de bruiloft....wie weet belooft de huwelijksnacht veel goeds hihi.

Joehoeee! Was ik weer....

Niks nieuws te melden... Vandaag alleen behoorlijke zere borsten, even kijken of het aan houd ja of de nee. Als het niet aanhoud gok ik meer op een naderende ongi. Als het aan blijft houden en erger wordt weet ik genoeg! Afwachtten dus, ik heb geen idee...

@Mayo: Misschien toch wel slim om wat rustiger aan te gaan doen he!!! Is volgens mij niet goed hoor als je nu al oefenweeen hebt...

@Jenny: Spannend wordt het nu hoor... Nog een paar daagjes en dan is het zover...! Leuk hoor!

Liefs

Hallo allemaal,
Wat bijzonder om te lezen hoeveel steun er is voor elkaar.En het doet me ook goed om te lezen dat er weer vrouwen zijn die zwanger zijn geworden en het forum weer verlaten.
Ik was 7 weken zwanger en vandaag is bevestigd dat ik mijn eerste miskraam heb. Ik heb nog geen kinderen. Maar daar wordt aan gewerkt :)
Poging 2

gr, Renate

Terug
Bovenaan