Ahh Jenny wat baal ik vreselijk voor je.. Ik gun het je zo! Wel precies op je NOD dus je cyclus is prima.. Was het nu maar eens positief.. Hopen op een huwlijks kindje!
@Betty, Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal kriebels van word.. Je hebt weinig om je aan vast te houden en dan duurt het nu ook weer zo lang.. Wat is nu de volgende stap? Als je echt 2 weken overtijd zou zijn had je nu al wel voldoende HCG moeten hebben maar het is ook wel heel erg kort allemaal.. Hoop ook echt voor jou dat het positief uit pakt!
Hier is het ook redelijk onrustig. Van de week werd ik snachts wakker met flinke krampen in de buik.. Deze waren erg onregelmatig en namen niet in kracht toe en mijn vermoeden was dan ook juist. Wel weeen maar een soort van oefenweeen. Ik schrok me suf.. Nog maar wat rustiger aan doen dus..Ben immers pas 29w5d dus het is allemaal nog veel te vroeg.
Ik heb ook een hyve gemaakt he.. Als je wilt, schrijf gerust mee! Ik heb h'm wel prive gemaakt zodat niet iedereen kan mee lezen. http://zwangerforum.hyves.nl/
Liefs, Mayo