Zwanger worden na miskraam

<p>Ja wat fijn dat je menstruatie is gekomen:)</p><p>Vanaf Nu weer opnieuw beginnen.</p><p> </p>

<p>Zooo, ben ik weer. Vanmorgen bij de apotheek een test kunnen halen. Mijn Frans is super goed (ahum), dus het woord test met een dikke buik gebaar moest het maar doen. Stiekem een test gedaan, want we zijn niet alleen samen op vakantie en hij was gelijk hartstikke positief!</p><p>Ik vind het nog een beetje onwerkelijk, maar had het blijkbaar dus wel goed gevoeld ? Nu weer hopen dat het dit keer wel goed blijft gaan...</p>

<p>emsie! SUPER! gefeliciteerd! leuk zeg! idd duimen voor een goede afloop maarja daar moet je gewoon lekker vanuit gaan! (denk die pot knikkers haha).</p><p>kan iemand mij wat uitleg even ivm de ovulatie testen? wil het deze maand wel gaan doen omdat ik reuze benieuwd ben of mijn gevoel klopt zeg maar... heb meest een cyclus van 30 dagen vanaf welke dag kan je er dan het beste mee beginnen en iemand ervaring qua merk?</p><p> </p>

<p>Ik hoor veel goede verhalen over de action testen (gebruik ik ook). Ik heb geen idee vanaf welke dag, paar dagen ervoor starten iig. Ik heb ze nooit op die manier gebruikt... volgens mij is bij een cyclus van 28 dagen starten bij dag 11 ofzo... weet ik niet zeker ?</p>

<p>Gefeliciteerd Emsieb</p><p>Super zeg!</p><p>Is dit direct na mk of maand tussen..</p><p> </p>

<p>EMsie gefeliciteerd wat gaaf zeg!</p><p>Iris: ik heb de ronde dat ik zwanger ben geworden de kruitvat ovulatie testen gebruikt in de bijsluiter staat vanaf wanneer je moet beginnen met testen. Alleen kwam ik erachter dat mijn eisprong later is dan volgens het boekje, op deze manier is het wel gelukt! :)</p><p> </p><p>Succes!!</p>

<p>Dank jullie wel, maar natuurlijk nog eg voorzichtig, gezien de vorige 2x... ben tussendoor niet meer ongesteld geweest, afgelopen zaterdag was het 5 weken geleden ?</p><p> </p><p> </p>

Terug
Bovenaan