Zwanger worden na miskraam

<p>Haa emsie! Spannend zeg! Waar ben je op vakantie?</p><p>Ze hebben vast wel zoiets als de kv of drogist lijkt mij?</p><p>Haha ja klopt had misschien wel kunnen testen maar ik ben ook zown muts dat ik dan toch bij het resultaat dan weer daar aan twijvel dus ik doe het gewoon morgen! Blijf maar plassen dus dat als enige klachtje en af en toe idd steekjes en een eind vd middag steeds misselijk verder niet.. Maar kan ook toeval zijn want af en toe wel beetje raar gevoel buik alsof ongesteldheid komt maar ik ga t morgen vroeg zien</p><p>Jij nog lekker genieten!</p>

<p>r1988 ja dat snap ik! Je weet dan ook niet meer hoe of wat he en waar je op moet bouwen.</p><p>Hoe is het thuis? Met je man? </p>

<p>Goed idee, inderdaad R1988! Voordat je zoiets gaat doen is het inderdaad wel handig om te weten! Voor mij maakt dat nooit uit, ik drinkt überhaupt niet haha. Ben echt heel benieuwd! Ja, hoe is het nu thuis bij jou?<br /><br />Iris, spannend zeg! Heb voor de rest ook weinig klachten, alleen dus die 'buikpijn' (inderdaad beetje zoals ongesteld moeten worden, maar niet doorzetten en net een beetje anders) en soms wat gevoelige borsten, maar die heb ik sowieso altijd na de ovulatie. Ik zit in Frankrijk, heb 2 supermarkten gehad, maar niet te vinden. Ik zal eens kijken wat ik nog kan vinden van de week en anders maar volgend weekend (we komen zaterdag weer thuis). Volgens mij heb ik er thuis nog een aantal liggen...</p>

<p>Melissa! Wat een heftig nieuws! Jullie krijgen zo wel erg veel te verduren! Ze kunnen tegenwoordig zoveel al verhelpen bij baby's. Dus hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed. Ik hoop het echt voor je. Ook hoop ik dat jullie ook kunnen genieten van de zwangerschap. </p><p>Spannend zeg, de dames die nog niet ongesteld zijn geworden na de mk. Ik duim voor jullie.</p><p>Iik had dus 2 weken geleden dat lichte bloedverlies gedurende 5dagen. Waarbij ik hoopte dat het innestelingsbloeding zou zijn. .Maar ik ga er nu toch vanuit de het menstruatie was. Precies 28 dagen na curretage. En paar dagen geleden was test negatief. Voel me nu ook een beetje zoals rond ovulatie. Ik wacht het maar af en geniet ondertussen van mijn vriend.....</p><p>Ik wacht af wie weet goed nieuws heeft hier! Hopelijk snel voor iedereen weer goed nieuws!</p><p> </p>

<p>Iris, nee die gebruik ik niet. Ik temperaturen ook niet. De vorige keer 1 keer ovulatietest gedaan en ik werd er onrustig van. Ik laat het liever gewoon gebeuren. Wel probeer ik extra te vrijen rondom periode dat ik denk eisprong te hebben. Maar als ik geen zin heb, doe ik het niet. Als echt lang gaat duren voordat ik weer zwanger wordt, dan ga ik dat misschien alsnog doen. Maar bij mijn eerste en nu de mk was het na 4 maanden raak. Dus prima methode (zeker gezien mijn  leeftijd (35)). Gebruik jij ovulatietesten? Bij jou was het toch de eerste keer direct raak?!</p>

<p>Rosa oki ja dan lekker laten gebeuren! Ja klopt was de 1ex raak ! Merk dat ik nu heel graag grip op de situatie probeer te krijgen omdat ik niet weet hoe k zit in mn cyclus nu bijna 6 week verder na de mk. </p><p>Dus maar ik heb er ook nog niet zown joepie gevoel bij de ovulatie testen enz! Het moet wel leuk blijven he! </p>

<p>Dat is ook prima, toch Rosa? De eerste keren heeft het wel bewezen dat het kan, dus waarom niet zo lekker doorgaan :D. Gewoon lekker genieten met z'n beiden!<br /><br />Iris, je hoeft het natuurlijk ook niet te doen hè, het is een hulpmiddel. Ik merk zelf wel dat ik vaak wat meer zin krijg rondom mijn ovulatie en ik voel mijn ovulatie altijd heel goed. Ik doe meestal een ovulatietest om te kijken of mijn gevoel klopt en dat klopt meestal, dus dan kan je weer gaan rekenen :p</p>

Terug
Bovenaan