Zwanger worden na miskraam

Goedemorgen dames,
Sorry dat ik even niks van mij heb laten horen☺
Woensdag 6 juni zijn om half 10 de vliezen gebroken. Ik kreeg zelf al weeën.  Maar waren nog niet consequent genoeg. Dus kreeg weeën opwekkers.  Hij was niet heel hoog. Kreeg al wel heftige weeën met lage dosering.  Ze hebben zelfs paar keer dosering uitgezet en weer aan. 12 uur 4/5 cm ontsluiting.  De volgende meting weet ik niet precies hoe laat was 5/6 toen waren de weeën echt heel pijnlijk rn erg kort op elkaar. Ook ben ik nog in bad geweest. Dit ging even goed. Ze hadden de opwekkers uitgezet omdat ze zo vaak en heftig kwamen.  Er zat toen te lang pauze tussen waardoor ze weer aan moesten.  ik kreeg enorme pers drang.. dus we dachten.. nou dat zal wel richting  vo gaan. Was dus pas 6 cm.. ik trok het niet meer.. uiteindelijk gekozen voor ruggenprik het was inmiddels kwart voor 5. want ik hield het niet meer vol. Na het eten weer weeën opwekkers en elke 20 minuten verhogen.   Toen weer ontsluiting gekeken om 8 uur en was nog steeds 6 cm vanaf 2 uur ongeveer.  De kleine deed het niet zo goed. Moest zuurstof geprikt worden.. was redelijk moest over half uur weer gedaan worden. Toen was hij goed. Opwekkers weer omhoog. Een uur later weer gekeken was nog steeds 6 cm. Ging niet op voorruit en de kleine deed het ook niet al te best.  Toen hebben ze gezegd dat keizersnede gedaan moest worden.. ik was natuur lijk best emotioneel want had dit niet voor ogen maar beste voor de kleine man natuurlijk. Ze moesten behoorlijk wringen om hem eruit te krijgen. Zat hoog met zijn hoofd en lag er niet goed voor. Ze hebben zelfs vacuüm pomp moeten gebruiken. Het zou ook niet gelukt zijn vaginaal.  Meneer weegt 3900 gram en is 54 cm zijn naam is...... Stan Luan van Huit❤?
Hij is vandaag alweer 2 weken oud! Hij groeit super goed op mijn borstvoeding.  Gisteren woog hij 4385.. hihihi
Het herstel gaat langzaam beter! Stap coor stap. 
Liefs ?
 
 
Leuk om van je te horen! Van harte gefeliciteerd! Wat een pittige bevalling heb je gehad. Hoe voel jij je nu en hoe doet Stan het? Hij groeit in ieder geval goed! Geniet van je kraamtijd, het vliegt echt voorbij. Voor je het weet, wordt ie 1 jaar ?.
 
Sanne,
Het gaat elke dag iets beter. Wil wel veel maar lukt nog niet.  Merk ook dat bezoek soms teveel is. De wond ziet er verder goed uit. Stan doet het heel goed. Soms wel moeilijk in slaap te krijgen.  En is soms ook gefrustreerd met de borst. Hopelijk gaat dat snel over.  De 2 weken zijn al voorbij gevlogen. Manlief moet maandag weer werken. Zie er best tegen op. Hij heeft dan nachtdienst.
Nog paar dagen met hem genieten. ? 
Sanne dat gaat zeker heel snel zeg!!
Liefs
 
Een keizersnede is niet niks en je herstel zal daardoor ook langer duren. Heb je geen vriendinnen of (schoon)moeder die jou in het begin kunnen helpen? Neem echt je rust en tijd om te herstellen. Ik heb kraamvisite ook wel eens verzet. Als het goed is moeten ze daar begrip voor hebben. Het gaat nu om jou en de kleine.
Gelukkig dat de wond goed geneest.
Geniet van je kleine mannetje en je zal zien dat volgende week waarschijnlijk ook meevalt. Ik vond het heerlijk om alleen thuis te zijn met de kleine. Maar het scheelt wel veel dat ik een ander soort bevalling heb gehad.
Succes!
Xx
 
Hoi allemaal
Enige tijd geleden dat deze groep actief was maar hoe is het met iedereen?  Zijn er nog  ontwikkelingen? 
Met ons gaat het heel erg goed. Nu lekker vakantie en daar geniet ik van,  lekker met mijn gezinnetje! 
 
Ik ben ondertussen 26 weken zwanger naar mijn bbz. De hele zwangerschap al moe en sinds een paar weken last van mijn rug. Gelukkig geen andere kwaaltjes. Kunnen niet wachten tot de kleine man er is. Hopelijk gaat het met jullie ook goed
 
Gefeliciteerd Maartje, fijn dat het nu goed gaat op wat kwaaltjes na. Daar ontkom je bijna ook niet aan helaas. Het is een behoorlijke aanslag op je lichaam dat moet je niet onderschatten... goed voor jezelf en de kleine man zorgen!  Was de 20weken echo ook goed? 
Met ons gaat het heel goed. De kleine meid groeit hard en is een heerlijke meid. Ben superdol op haar :)
 
Hoi meiden, tijdje niet op dit forum geweest. Hoe gaat het met iedereen?
Zelf ben ik inmiddels 10 sept mamie geworden van mijn 4de schatje. Hij is klein en fijn maar zo lief?. Ik heb mijn derde en tevens laatste keizersnede gehad en het herstel valt mij erg zwaar, ook het besef dat hij mijn laatste is is mentaal erg zwaar maar nu geniet ik wel echt extra veel van hem. Het is ook wel goed zo want ik ben inmiddels 43 jaar (hoewel ik mij totaal niet zo voel).
ik kijk toch nog steeds op het forum en ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat.
 
 
Terug
Bovenaan