Zwanger worden na miskraam

Pfff wat een gedoe toch steeds om te reageren. Stomme app.
R1988 ik werd na 4 weken weer ongesteld en mijn cyclus was gelijk weer als daarvoor. Na 2 1/2 week of zo heb ik een zwangerschapstest gedaan om te zien of het hormoon uit mijn lijf was en ik ben toen al begonnen met temperaturen.
Moet vreselijk frustrerend zijn dat het zo lang duurt. Temperatuur je nu nog en hoe vaak ga je naar de acupuncturist? Ik weet niet of je veel alcohol drinkt. Daar zou je misschien op kunnen letten (vond ik toen zo moeilijk ;-)). Kan je er inmiddels met je vriend weer een beetje over praten? Zou je hem zo ver krijgen om ook acupunctuur te gaan doen? En heb je nog nagedacht om over te stappen naar een andere acupuncturist? Misschien kan je verloskundige je hierin wel adviseren. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen.
Heel veel succes!

Ik bedoel meer dat de acupuncturist dit had aangegeven?
Nee ik krijg hem zeker niet zo ver.  Uhm ik heb er wel over nagedacht.  Maar ik dacht dat het toch wel goed zit. Ik drink niet veel alcohol maar vind het soms wel lekk er. Vandaar morgen ook testen. Ga naar de vierdaagse feesten met mijn zusje. 
Ik hoop stiekem natuurlijk op positief.. Maar denk het niet.
De vorige keer was ik ook snel weer ongesteld.
We wachten 8 augustus even af

Ik temperatuurd niet meer.. was zo verschillend geen pijl op te trekken. En dit was de 1e keer na de miskraam. Eerder had toch geen zin.
Wilde even tot rust komen

Mijn acupuncturist checkte wel altijd mijn pols, maar zei er nooit wat over. Ik weet wel dat ik toen wekelijks ging en hij iedere week op een andere plek de naaldjes plaatste afhankelijk waar ik in mijn cyclus zat. Maar dat wordt bij jou moeilijk. En hij adviseerde mij in de week van de innesteling geen sex te hebben en niet te sporten zodat het vruchtje goed kon innestelen.
Ga het weekend lekker feesten en hopelijk lukt het om een beetje afleiding te vinden.

Morgen ochtend doe ik nog wel voor de zekerheid en rest en als hij negatief is dan kan ik in ieder geval met gerust gevoel drinken. 

Sanne hoeveel dagen na je eisprong heb je ongv innesteling dan?
Nou R1988 ben benieuwd wat je test mrg aangeeft!  
Hier nu op dag 20 van mn cyclus... Volgens app gister eisprong ma voor mn gevoel was dat al eerder toen veeeel vochtiger...

Terug
Bovenaan