Zwanger worden na miskraam

R1988: ff een knuffel! Ik weet zeker dat het bij jou ook goed gaat komen. Maar het blijft idd lastig als je lichaam je zo in onwetendheid laat. En het een plekje geven, is soms makkelijker gezegd dan gedaan, Iris! Ook daar is helaas geen gebruiksaanwijzing voor en voelt voor iedereen zo anders. Voor mij werkte het om mn volledig op iets anders te richten (erin te storten) en hier ff niet aan te denken. Hoe doen jullie dat?
ik zelf in afwachting van mn nod. Die is komende week De tweede na mn miskraam. Ik wil nergens op hopen, maar stiekem ligt toch heel erg mn focus op zwanger zijn. En dat terwijl ik eigenlijk geen symptonen heb... 

Nena, ja dat probeer ik ook zoveel mogelijk! 
Met andere positiefe dingen bezig te zijn!
Blijft toch spannend he met je nod in zicht! Ik een deze dagen mn eisprong...
Zal mij ook benieuwen

Hey meiden, ik lees nog steeds dagelijks mee met jullie, maar post wat minder.
het gaat nu weer wat beter, van het weekend behoorlijk beroerd geweest, waardoor ik 4 dagen op de bank gelegen heb. Maandag op verzoek van de huisarts op spreekuur geweest en uit urineonderzoek bleek dat ik veeeel te weinig vocht binnen kreeg. Heb medicijnen tegen de misselijkheid gekregen en dat gaat nu beter. Ben weer aan het werk, maar moet wel rustig aan doen, anders begin ik te wiebelen op m'n benen.
volgende week dinsdag staat de eerste echo gepland, naast dat ik best misselijk ben, ook gevoelige boobies en zeurende onderbuik, dus deze keer heb ik er meer vertrouwen in. Maar het blijft afwachten natuurlijk wat er gaat gebeuren. 
Ik hoop zo ontzettend dat jullie ook snel weer aan de beurt zijn! Ik leef zo ontzettend met iedereen mee en gun het jullie ook zo!! 

Emsie leuk te horen! Dat geeft vast iets meer vertrouwen dat je je zo voelt!
Succes dinsdag, zal zeker weer spannend zijn duim voor je mee op een goede echo!

Terug
Bovenaan