Zwanger worden na miskraam

Ik had voor de grap even vanochtend mijn temo opgemeten. Die was 36.6
Mijn temp van 3 dagen terug was ook zoiets. Dus ookal ben ik zwanger ik kom niet boven de 37+ hahahah

Oke de vorige keer was mijn temp ook 37.3 toen ik positief teste. Wanneer heb je echo? 3 oktober?
Als positief is. Zelfde maand wij..

Ja 3 oktober. Dan ben ik 6w6d en hoop dat er wat te zien. Anders zou ik met 13e echo hebben en dan zou dan 8 weken zijn maar vind het nog steeds super spannend allemaal. Ik probeer gewoon positief te blijven en ervan kunnen genieten.. 
Ik hoop voor je dat het raak is!!!

Ha Crista, dan lopen we redelijk gelijk. Ik ben nu 4w4d, begin oktober ook rond de 6 weken. Ik heb nog niet gebeld voor een afspraak. Ik durf niet zo goed denk ik. De vorige keer moest ik ze afbellen namelijk toen het misging... 

Gebruiker, welkom in de groep.  Je hebt al veel miskramen gehad zeg, dat is niet niks. Bij mij was mn cyclus/hormoon huishoudinge echt heel erg van slag, dus wat je schrijft over een soort schijn eisprong herken ik wel. Ik heb ook lang gespannen borsten gehouden. 

R1988... Spannend!!! Bijna vrijdag! 

Nou vandaag precies 11 week en net wat bruine afscheiding pfff direct in de stress :-( vk gebeld die zei geen reden voor zorgen enz maar toch heb ik het wel

Bruin kan oud bloed verlies zijn. Heb vaker gehoord dat mensen dit kunnen hebben. Wilt ze geen echo maken om je gerust te stellen.
Het hoeft niks te Zijn!!

Nee ze zegt ook kan adertje gesprongen zijn en daarom wat oud bloed ze geeft aan dat het veel voorkomt en ik echt geen zorgen hoef na mn vorige echo alleen als ik rood bloedverlies heb ofzo
Nouja probeer me dan maar niet druk te maken pff best lastig! Even aanzien of t nu hierbij blijft als ik morgen nog bruin verlies heb bel ik gewoon weer...
Narigheid heb ik net wat vertrouwen en dan krijgje toch weer stress :-(

Ik snap je wel heel goed.
Maar het is nu natuurlijk goed doorbloed. 
Het kan komen door gemeenschap/ontlasting etc.
Pkomt goed meis!
Ik vind het nu ook heel spannend zeg..

Terug
Bovenaan