Zwanger worden na miskraam

R1988, wat spannend ook weer voor jou. Heel veel succes vrijdag!! Hopen dat de uitslag samen met een positieve test valt. 
Ik was net overtijd. Ik heb een wat wisselende cyclus, dus gokte dat vandaag mn nod zou moeten zijn, dag 32 nu. Streepje is nog wat licht, dus miss zit ik er nog wat voor. Maar ik durfde eerder echt niet te testen, zo bang voor een negatieve uitslag. 
Emsie, gefeliciteerd met je dochter! Leuk! Ik heb eeb zoontje, dus zou nu een meisje stiekem ook erg leuk vinden. Maar zover durf ik nog niet te hopen. De angst om het te verliezen is best wel aanwezig.  Hoe gaan jullie daarmee om? 

R1988 achja mannen zijn er gewoon minder mee bezig...
Nou haha ik heb vandaag het eerste gekocht een moederfiets! Best maf want als alles goed gaat zit het kind er toch nog lang niet op maar mn buurman stopt met zn fietsenwinkel en had nog 1 staan met zow'n 300,- korting en aangezien ik alleen een mountainbike heb! Dat word over een tijdje toch wel lastig fietsen haha helemaal blij en ook zooo gek eerste grote aankoop ivm kindje spannend want dan denk je toch weer jah als alles maar goed blijft gaan..
 Nouja positief! De fiets is er in iedergeval haha

Dag dames,

Mag ik mij aansluiten bij jullie en mijn verhaal doen?
Ik heb 11 augustus een MK gehad bij 7 weken zwangerschap, vruchtje was met 5/6 weken gestopt met groeien.

Gelukkig na controle helemaal schoon en 5 september mijn ei gespot door ovulatietesten te gebruiken.
Nu is vandaag mijn NOD, heb al wat testjes gedaan maar echt OMO wit! :( Wel al 1,5 week superveel steekjes in mijn buik die ik totaal niet herken van een menstruatie.
Het voelt voor mij ook totaal niet dat ik ongesteld ga worden. Alleen nog steeds vage soort ongi achtige krampen, maar de testen blijven maar wit...
Nu lees je dat je soms wel een ei kunt spotten maar dat hij niet springt? Echt nog nooit gehoord. Dacht dat is je LH piek dus heb je een eisprong.

Kent iemand dit? Kan ik veel later een eisprong hebben gehad? Of is mijn lijf dan echt compleet van slag?
Heb 2 eerdere miskramen gehad en herken dit hier totaal niet van. Na 1e miskraam was ik gelijk zwanger en 2e had ik een curretage. Ook daarna weer keurig met ongeveer 5 weken ongesteld geworden.

Benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen/herkenningspunten!

Mijn afspraak van de 13e kon ik gelukkig vervroegen naar 3 oktober.. nog beetje twijfels en spanning natuurlijk vanwege de MK cvorig jaar. Ik hooop echt dst ik wat zie knipperen dan.. dan ben ik 6w6d

Denk ook dat het per verloskundige praktijk anders is wanneer ze echo doen. Ik weet dat ze een inwendig echo apparaat hebben en dat het eerder kan. Want er zijn veel dames op de facebookpagina hebben dat gedaan bij zo'n pretecho centrum. Maar zie ook mensen die te vroeg zijn en dan 1 a 2 weken wachten en in onzekerheid zitten. Groeit het of niet? Vond ik vorige keer echt een hel. Dus weet eigelijk niet waar je goed aan doet. Dus is denk maar goed zo.

emsie gefeliciteerd kun je gericht inkopen doen??
r1988 duimen je voelt je in iedergeval anders☺️
iris hoe ver ben jij nu eigelijk. Kan het allemaal niet meer bijhouden

Leuk christa! Idd vast een inwendige echo maar dat kon mij niets schelen zolang ik maar wat zag ;-)
Suzy ik nu 11 week haha ja veel berichtjes hier weer he! 

Terug
Bovenaan