R1988: ik ga zo hard voor je duimen!!! Hoop het echt voor je! En volgende week krijg je de uitslag van de gynaecoloog? Of is dat nog deze week?
Nena: gefeliciteerd! Wat een fijn bericht.
Suzy: jij ook gefeliciteerd!
En Nikki wat hoop ik voor jou dat de tijd snel zal gaan en dat voor het einde van het jaar ook een positieve test in handen zult hebben!
Jeetje iris, voor jou even schrikken! Maar zo te lezen bleef het maar bij 1 keer een beetje. Heb je je termijn echo al gehad? Wanneer is je volgende echo?
En iemand schreef over die ooo zo witte test als de zwangerschapstest negatief is. Ik herken dat zo! Vreselijk zo'n spierwit vakje! Daarom heb ik deze keer echt 5 dagen later geteste (alhoewel ik niet precies wist wanneer nodig zou zijn). Ongesteld worden is natuurlijk ook een teleurstelling, maar een negatieve test vond ik toch echt altijd heel naar!
Ik ben nu 9weken en heb af en toe echt krampen. Dat maakt wel onzeker. Maar op een af andere manier vind ik het een troost om te weten dat ik er geen invloed op heb. Naar de toilet gaan blijft toch vaak nog spannend.