Zwanger worden na miskraam

R198 yes!!! Ik wist het haha ik dacht vanochtend direct aan je ben je altijd zo vroeg wakker ?! :p
Gefeliciteerd meid!

Hoi dames,

Hier alweer een tijdje terug van vakantie. Het verwerken gaat steeds een beetje beter, merk dat mijn hoofd verder is dan mijn lijf. Kan niet wachten totdat mijn cyclus weer opgang komt, dat blijft dan toch een herinnering aan de afgelopen tijd en die ellendige hormonen.... Vindt het nog steeds fijn om met jullie mee te lezen en fijn om met jullie deze momenten mee te maken! 

R1988: wat fijn voor jullie, gefeliciteerd!!!❤️❤️ Ik vond het zo spannend om met je mee te lezen en af te wachten tot vandaag.

Christaa; ook nog gefeliciteerd met jullie positieve test en zwangerschap!!❤️

Hoop dat ik in de toekomst mag volgen ?

Iris Neee nooit pfff mijn man was ook al wakker hihi. Toch een beetje spanning haha.
Dankjewel dames! Hihihi
Renée ik hoop dat jij ook snel je cyclus weer krijgt en het snel raak mag zijn! Het is jullie ook gegund.
Liefs.. moeten nog even wachten voor de afspraak. Hahaha we waren echt heel vroeg wakker..

R1988 gefeliciteerd!! Eindelijk. Nou ik kan met je mee stressen iris. Vanochtend gaan bloeden nog geen buikkrampen, VK maar gebeld vandaag maar eens afwachten wat het doet als het stopt zou het ook aan die verschikkelijke verkoudheid kunnen liggen daar ben ik nu dag 2 voor thuis. 

suzy bah vervelend he! hoever ben jij nu? wat zei jou vk ? hoop dat het bij jou ook zo weer voorbij is ik heb tot nu toe geen gedoe meer gezien haha :D 

Terug
Bovenaan