Sanne! Fijn dat je zo ontspannen bent mbt zwanger worden. Mag ik vragen hoe oud je bent? Uit 1979? Ik ben zelf 36 en vind leeftijd op een gegeven moment wel een ding mbt zwanger worden. Ben gelukkig alle drie de keren ook snel (3-4 maanden) zwanger geworden. Mijn beide kinderen zijn lentekinderen. Heerlijke tijd om verlof te hebben (natuurlijk is dit niet te plannen). Een tweede is echt weer anders. Ik vind het heerlijk om 2 kleintjes te hebben. Het scheelt dat mijn man huisvader is en tijdens mijn verlof dus gewoon thuis is. en ik voel me alweer helemaal fit. Volgende week weer lekker sporten.
1988; ben benieuwd wanneer we iets van je mogen lezen..... En laat je wel echt goed verwennen! Komt er iemand van hetzelfde kraambureau als waar jij werkt?
Cover: hoe is het met jou? Vreselijk om 2x een miskraam te moeten doorstaan. Zat er 6 jaar tussen? Hopelijk snel goed nieuws voor jou.
Bilu: wanneer heb je de eerste echo?
1988; ben benieuwd wanneer we iets van je mogen lezen..... En laat je wel echt goed verwennen! Komt er iemand van hetzelfde kraambureau als waar jij werkt?
Cover: hoe is het met jou? Vreselijk om 2x een miskraam te moeten doorstaan. Zat er 6 jaar tussen? Hopelijk snel goed nieuws voor jou.
Bilu: wanneer heb je de eerste echo?