Zwanger worden na miskraam

Sanne! Fijn dat je zo ontspannen bent mbt zwanger worden. Mag ik vragen hoe oud je bent? Uit 1979? Ik ben zelf 36 en vind leeftijd op een gegeven moment wel een ding mbt zwanger worden. Ben gelukkig alle drie de keren ook snel (3-4 maanden) zwanger geworden. Mijn beide kinderen zijn lentekinderen. Heerlijke tijd om verlof te hebben (natuurlijk is dit niet te plannen). Een tweede is echt weer anders. Ik vind het heerlijk om 2 kleintjes te hebben. Het scheelt dat mijn man huisvader is en tijdens mijn verlof dus gewoon thuis is. en ik voel me alweer helemaal fit. Volgende week weer lekker sporten. 
1988; ben benieuwd wanneer we iets van je mogen lezen..... En laat je wel echt goed verwennen! Komt er iemand van hetzelfde kraambureau als waar jij werkt?
Cover: hoe is het met jou? Vreselijk om 2x een miskraam te moeten doorstaan. Zat er 6 jaar tussen? Hopelijk snel goed nieuws voor jou.
Bilu: wanneer heb je de eerste echo?
 
Het is een groot verschil dat we nu al een kindje hebben. Een 2e willen we graag, maar als het niet lukt dan zijn we ook gelukkig met 1 kind. Ik word volgende maand 39 en mijn vriend is 44. Leeftijd speelt wel een grote rol dat we nu al voor een tweede gaan. En soms denk ik ook wel om het bij 1 te houden omdat het makkelijk is (hij is ook echt super makkelijk), maar voor hem is het leuker om een broertje of zusje te krijgen. Alleen is ook maar alleen. En ik wil ook graag nog 1x zwanger zijn.
Fijn dat je je weer zo goed voelt. Ik ben met 8 weken toen weer begonnen met hardlopen, maar dat was toch iets te vroeg achteraf. Omdat ik me ook zo goed voelde gelijk na de bevalling ben ik te snel gegaan met alles en mijn lichaam te weinig tijd gegeven om te herstellen. Ik kreeg last van mijn bekkenbodemspieren. Ik had na een week zoiets van; kind eruit en we gaan weer door zoals voor mijn zwangerschap... NOT! Na 2-3 weken dacht ik dat we wel 5 km konden wandelen, maar dat viel knap tegen. Daar leer je weer van  ;-).
 
Ze hebben wel 2x gekeken of ze kunnen strippen. Maar helaas. Morgen komen ze weer kijken.
Ik hoop het echt! Wil zo graag poliklinisch bevallen en ben best wel bang voor een inleiding. Ik moet dan echt even schakelen en accepteren denk ik.
Ik krijg inderdaad iemand van mijn eigen bureau. Heb ik zelf wel invloed op gelukkig. 
Ik wil gewoon een relaxte week waarin we lekker kunnen genieten samen!! ?
Jullie horen van mij! 
Liefs 
 
Ik wilde heel graag in bad bevallen, maar kon ook niet. Uiteindelijk ben ik ook ingeleid en dat is mij zo meegevallen. Heb geen last gehad van een weeenstorm. Probeer heel goed op je ademhaling te letten en je te ontspannen. 
Meid, heel veel succes! 
Liefs
 
Ik ben ook benieuwd hoe het met je (r1988) is! Ik zag een nieuw bericht en hoopte dat die van jou zou zijn .
Sanne is is het met jou? 
Ik ben weer begonnen met sporten onder begeleiding van fysio. Heerlijk! Vandaag ook lang gefietst en was echt even genieten om weer meer te kunnen met mijn lijf en heerlijk om er even uit te zijn met mijn zoontje van 2. Lekker met z'n tweeën. Onze dochter is nu bijna 2 maanden en doet het heel goed. Een heerlijke meid. Nog 5 weken vrij.....
 
R1988 spannend hoor, is het al gebeurd inmiddels?
leuk om zo af en toe van jullie te horen dames.
ik ben niet vaak meer op het forum maar lees graag hoe het met jullie gaat als ik even kijk.
ik ben zelf inmiddels 29 weken zwanger en het word een jongetje. Ik ben erg vermoeid en heb het lastig omdat ik niet veel kan staan maar we houden het nog wel even vol
 
Leuk om ook weer van jullie te horen!
Met mij gaat het goed. Mijn zoontje wordt eind volgende maand alweer 1. Ik ben inmiddels een paar maanden met de pil gestopt. Ook weer een spannende periode, al voelt het wel anders dan bij een eerste. We hebben al een kind mogen krijgen. Mocht ik in augustus nog niet zwanger zijn, dan ga ik weer acupunctuur doen. 
R1988 meld je ook eens... we zitten op je verhaal te wachten ;-) 
 
Terug
Bovenaan