Zwanger worden na miskraam

Wat super fijn voor jullie. Dit keer gaat het gewoon goed! Bijzonder he om dat te zien? Wanneer heb je de volgende echo?
Ik weet niet of je nog sport. Het advies van mijn acupuncturist was om rond de bevruchting en de eerste 12 weken niet te sporten (ik loop hard) zodat het vruchtje goed kan innestelen. Als ik nu weer zwanger mag worden, volg ik dat advies toch weer op (en ik zou ook weer acupunctuur gaan doen).
 
Een maand geleden las ik hier wat verhalen over acupunctuur. Ik geloofde er totaal niet in. In februari een miskraam gehad en de eerste twee maanden daarna waren een hel. Toen ik hier las over acupunctuur heb ik een afspraak gemaakt. Daarnaast heb ik ook yoga gedaan. Mijn hoofd raakte meer leeg en ik kon weer positief zijn. Afgelopen zondag had ik een positieve test in mijn handen. Het heeft mij in ieder geval heel erg geholpen ?! 
 
Bilu, gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie.
Ik ben er zelf ook super enthousiast over (lijkt soms wel of ik aandelen erin heb). Ik werd  de 1e 12 weken wekelijks behandeld met daarbij ranzige Chinese kruiden voor het innestelen en mij werd geadviseerd om niet te gaan sporten. Ik raad het ook zeker aan om weer een paar weken voor je bevalling te gaan. Ik heb nauwelijks pijn gevoeld (en ik heb geen hoge pijngrens). Maar dat duurt nog even. Eerst hier maar van genieten! 
 
Gefeliciteerd Bilu.
Hier inmiddels 40+5 ... blijft spannend.
Ik heb wel nagedacht toen om accupunctuur in de laatste trimester te doen. Maar uiteindelijk niet gedaan.
Wel fijn. Sanne dat jij een goede bevalling hebt gehad. Ik hoop dit ook mee te mogen maken.. dus laat de man maar komen..!!
Liefs
 
Spannend de laatste loodjes!! Waarschijnlijk ben je inmiddels wel bevallen. Ik hoop dat alles goed verlopen is en je van de kleine man kan genieten! 
1 tip; ook al voel je je top (wat ik hoop dat dat zo is), luister echt naar de kraamhulp en doe rustig aan. Laat je vooral verwennen en neem de tijd voor herstel.
 
Sanne, helaas nog niet bevallen. 
Ik ben zelf kraamverzorgende he, hihihi. Maar ik zal zeker rustig aan doen en mij laten verwennen! 
Ik hoop dat hij zich dit weekend echt meld. 
Liefs 
 
R1988, o spannend! Toen ik zag dat er nieuw bericht was hoopte ik kunnen lezen dat je bevallen bent! Maar nog niet dus. Hopelijk voel je goed tijdens deze laatste loodjes.
En dames met een positieve test: gefeliciteerd! Geniet ervan en heb vertrouwen! Dit forum staat vol met uiteindelijke succesverhalen!
Sanne: jullie gaan toch voor de tweede? Hoe gaat het?
Ik ben intens aan het genieten van mijn dochter, alweer 6 weken oud. Ik vind het trouwens ook een luxe om zo lang verlof te hebben omdat ik dan ook lekker veel tijd met mijn zoon (net 2) kan doorbrengen.
 
Die kleine heeft nog geen zin om te komen haha... Ik ben ingeleid met 40+6 omdat ik hem steeds minder ging voelen. Ben je al wel gestript?
Ben benieuwd als jezelf kraamhulp bent, je bij jezelf ook zo streng bent ;-). 
Rosa, is je dochter gewoon alweer 6 weken. Mijn zoontje is nu 10 maanden en begint met lopen. Ook weer zo’n leuke fase. Maar daar weet jij alles van. Vind je het heftig 2 kleintjes?
Ik ben nog niet zwanger, maar vind dat niet zo erg. De vorige 2 keer duurde het 4 maanden. Dat zou dan juli moeten zijn. In augustus wil ik weer starten met acupunctuur. Stiekem hoop ik op een zomerkindje, maar het allerbelangrijkste is uiteraard dat we weer een gezond kindje mogen krijgen.
R1988, heeeelll veel succes! Nu kan het niet lang meer duren. 
 
Terug
Bovenaan