Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hmmm.. Ik wilde een berichtje plaatsen, is het vol! Haha!
Dus maar ff nieuwe geopend!

Hai hai allemaal!

Wat een stel lieverds zijn jullie ook!!!

Als eerste: Vrijdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! We kunnen er nog niet in gaan wonen omdat er nog veel aan moet gebeuren, maar toch! Lang zal het niet duren, hooguit een maandje!

En lief dat jullie allemaal aan mij en mn NOD denken
Echt lief! Mn NOD is idd morgen al, maar geloof echt niet dak zwanger ben hoor! Dus ik ben er niet zo mee bezig omdat ik toch niks bijzonders voel, dus zal wel gewoon ongi worden. Maar kan ook nog wel zaterdag worden, omdat ik mn ei op zaterdag meende te voelen en dan is het as zaterdag precies 14 dagen terug!
Maar ik verwacht dus dak gewoon ongi ga worden hoor! kZal dan zeker de eerste vrouw zijn die helemaal niks merkt, geloof ik niets van!
En die shoarmasoep klinkt inderdaad erg lekker, kun je het recept niet online zetten?
Lijkt me erg lekker om te proberen zeg!

En bloemetje, leuk dat jullie naar de pup gaan kijken! Zagen er erg lief uit op de foto in ieder geval!! Ik hoop dat je het ons snel laten weten of jullie hem nemen? Heb je inmiddels al een naam bedacht??

Nou.. Ik ga weer aan de slag!

Tot snel ladies!

-x-

Mitsj,
GEFELICITEERD MET JULLIE SLEUTEL.
oooooooooooh, vrijdag, super joh, hihi, en je dacht dat het maanden zou gaan duren voor jullie weer lekker samen konden zijn, maar kijk aan, een maand, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn he. hihi.
kunnen jullie lekker klussen in huis en lekker klussen voor jullie wonderkindje. heerlijk toch. hihi, zeg je, vanavond klussen we wel alleen
haha.

nou meid, geniet ervan.

liefs

Eigenlijk moet ik me schamen he.
Klad ik het laatste plekkie vol, maak ik niet eens een nieuwe topic aan.
Ik had het niet gezien meiden, nou, dat deze ook maar snel vol staat.

liefs

Mitsj1987: Ik zat gewoon even bij jullie te lezen uit verveling (niets te doen.. hihi) en zag dat je het over het Topic uitslag fertiliteitsonderzoek over mij en Rossia had gelezen, weet niet waarom jou vriend maar 1 bal heeft maar als het komt doordat ze niet goed ingedaald zijn dan maakt het niet veel uit.. Maar dat had je al kunnen lezen, worden jullie al onderzocht of wachten jullie eerst even af? meestal gaat je HA wel akkoord met een onderzoek voor je man/vriend aangezien heel veel artsen niet weten dat het neit veel uitmaakt.. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!

Iedereen succes,

Bloemetje das een tijdje geleden, alles goed met je? Jonge moeders topic is een beetje stil hé:)

xxx Mamoetje

Jaaa deel 2!!! Leuk hoor.... we hebben echt al wat afgekletst zo!!

Mitsj, Morgen je NOD.... Spannend hoor! Hoop op het beste voor je!!!

Bloemetje... mannen en schoonmaken is een dodelijk combi... vaak kan je inderdaad zelf nog een x doen... Helaas.
Moet wel zeggen dat mijn lief af en toe stofzuigt en moet zeggen dat hij het erg goed doet.... Ik hoef niet daarna zelf nog een x aan de gang dus dat is wel lekker.

Mama is weer veilig thuis..... Gelukkig.. Ze zal nu wel op bed liggen want zij was niet naar bed gegaan voor we weg gingen.
Lief is nog steeds erg druk met schuren en schilderen dus die laten we maar lekker gaan.
Vanavond komt er gezellig een vriendinnetje op bezoek... Normaal komt zij elke woensdagavond maar de laatste paar weken kwam er steeds wat tussen dus ben blij dat we vanavond allebei weer kunnen. ff lekker bijkleppen.

Ik zal vanavond het recept van de shoarmasoep online zetten. en als ik vanavond te moe ben dan wordt het morgen maar beloof dat ik het neer zal zetten.

Nu maar ff de afwasmachine leeg halen.....

Liefs,

Frieda

Hoi,

Mamoetje, met mij gaat het heel goed hoor, hihi.
Je schrijf nu ook bij dat andere topic dat ik afgelopen week heb aangemaakt. nod augustus.
hoe gaat het met jou?

frieda, we wachten vol spanning af voor dat recept hoor. lijkt me ook wel lekker.
niet naar bed voor ze vertrok, pff, vermoeiend.
gezellig, dat je vriendin weer komt, hehe, ff moeten wachten, maar dan heb je ook wat he.

haha, ik word lichtelijk zenuwachtig om vanavond te gaan kijken naar pup, zit er wel de juiste voor ons tussen. ooh, wat spannend.

liefs

Jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst, hihih.
GEFELICITEERD met onze nieuwe topic
Dat we hier maar met heel veel plezier mogen kletsen
En dat dit een heel vruchtbaar topic mag worden!

Mitsj Gefelciteerd met jullie huisje meis! Heel veel klusplezier in huis en in bed, hihih
Eind van de week je nod, spannend hoor. Je bent zeker niet de eerste meid die wel zwanger blijkt te zijn, terwijl ze denkt ongi te worden hoor. Want er zijn ook meiden in de topic juli nod die dat hadden. En hoor je wel vaker. Ik las zelfs in een topic dat iemand haar vriendin de hele zwangerschap geen vervelende kwaaltjes had. Zelfs de dag voor de bevalling nog op knieen lag te stofzuigen, kun je nagaan!

Bloemetje heel veel plezier met hondje kijken vanavond! Hou je ons de hoogte?

Maike Sanne, FIJNE VAKANTIE meis! Je bent al weg dus hoe heb je het gehad meis, hihih? Lekker genoten? Hopelijk word het weer de komende dagen wat beter. Als je maar niet teveel regen hebt dan is het te doen hè.

Frieda, fijn om te horen dat je mamsie weer veilig terug is en jij lekker hebt geslapen vanmorgen. Fijne avond met je vriendin meis.

Ff update van mijn dag:Ben blij dat mijn dagje erop zit meiden. Nou ja tis natuurlijk nog geen avond
Maar wat een geregel, gebel en verdediginswerk zeg vandaag. 10x alles uitleggen, argumenten geven, nog eens uitleggen, machteloosheid, afwachten, kop zorgen, het valt allemaal niet meer. Vanmorgen huisbezoek(keuring) gehad, vanmiddag gesprek met Mee Drenthe betreft mijn auto in de hoop dat hun mij kunnen helpen met mijn hulpvraag. Dus dagje met veel praten en veel nadenken e.d. Morgen krijg ik waarschijnlijk weer telefoon van MEE. Ze gaan overleggen. Ben benieuwd of de mevrouw van de gemeente ook nog terug beld eind van de middag of morgen. Tis al bijna 16.30 uur dus dat zal wel morgen worden (als ze het niet vergeet) Nog steeds geen keuring gehad voor hulp in de huishouding. Het loopt lekker allemaal langs elkaar heen.

Als ik meer weet hou ik jullie op de hoogte okay? Ik ga in elk geval nog rond de tafel om te kijken of ik geld op welke manier dan ook bij elkaar kan krijgen.

Spreek jullie snel weer!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            17-07-08
Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           24-07-08 (28 dgn)
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgn)

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hè

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger, duimduimduim

Terug
Bovenaan