Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi meiden... (jaja ben ik ook weer ff)

Nathalie.... Meis... ik ben echt zo ontzettend blij voor je :D..... GEFELICITEERD!!!
(had je mijn priveberichtje nog gezien op hyves??)
Maar hoe was je vakantie eigenlijk?? want daar heb ik nog weinig over gelezen!! al snap ik dat helemaal natuurlijk!

Bloemetje, Grotere broeken... lekker is dat he... gewone broeken gaan zo snel zo vervelend zitten! Kon je trouwens wel je bed uit komen?? je ging pas heel erg laat slapen!

Maike Sanne, Hoe bevalt het oppassen???
Jeetje wat een nieuws zeg van dat kindje... bah bah bah
En dat je ei er aan zit te komen... das natuurlijk goed nieuws :D

Mitsj, Gisteravond is helemaal goedgekomen hoor! Gelukkig!
Ik had je trouwens nog braaf op je werk gemaild maar lees net pas dat je naar de tandarts moest! haha
Zwaar verdoofd dus... niet echt lkker... hoop dat   je snel weer je maagje kunt vullen :D

Jazzie hoe gaat het met jou???

Met Kyra gaat het wel weer wat beter maar moet ondanks dat morgenochtend weer naar de dokter toe met haar... Ze belde van het kdv op vanmorgen naar mijn werk (en ik schrik altijd behoorlijk als ik dat nummer in beeld zie) en ze heeft waarschijnlijk een schimmelinfectie daar waar je em niet wil hebben. Dit komt wss door de ab... erg lastig. Als ik het zou hebben zou ik naar de dokter kunnen bellen en schrijven ze zo wat voor maar nu moeten we langs komen.... echt... op mijn werk worden ze er nu ook wel een beetje gek van!
Het zit dus niet echt mee..... maar hou mezelf maar voor dat het allemaal goed komt
want anders wordt ik gillend gek!

En dan ga ik zo weg om mijn mamsie op te halen.... :D
Ben echt helemaal blij dat ze alweer onderweg is naar hier... heerlijk!

Dus meiden.. fijne middag... en vanavond ben ik er nog wel ff!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda,
Bah, nu een schimmelinfectie, balen, hoop dat ha hier iets voor kan voorschrijven wat nu met de ab kan.
Niet fijn, hoop dat dat snel over is, want ook dat is geen pretje.

Ik kwam bed goed uit hoor, tegen het einde van de week moet ik dat niet doen, want dan kom ik er niet goed meer uit, haha. heb vrij weinig slaap nodig, al merk nu wel dat het iets zwaarder word, dus toch maar eerder bed in. hihi.

Ooh wat heerlijk, je moeder is alweer onderweg. Weer lekker genieten van elkaar. heerlijk.
Veel plezier frieda.

Liefs

Hihi MaikeSanne.. Ik dacht al.. Weet jij iets wat ik niet weet? Hihi!!
Verdoving begint uit te werken nu! Doet best pijn allemaal, maarja! Net wel ff een liter soep naar binnen gelepeld ook al proefde ik bijna niks, maar had wel honger zeg!
Voor vanavond heb ik lekker kippetje in de oven staan.. Ben toch de hele dag vrij vandaag, en had er reuze veel zin in!! Kan niet wachten tot vriendlief thuis is!
Fritzie, vervelend dat Kyra nou een schimmelinfectie heeft zeg.. Blijf je mee bezig he! Sneu voor dat meiske zeg!

-x-

Hoi,

Mitsj, lekker, ff je maag gevuld, voel weer stuk beter he. hihi.
En balen dat het best pijnlijk is, hopelijk snel weer beter.

Net heeft echobureau teruggebeld. Ik kan donderdag om 3 u voor een echo, ooh, voelt zo fijn dat ik niet nog drie/vier weken moet wachten, ik word toch wel erg ongeduldig. en ben zo benieuwd om in mijn buik te gaan gluren. hihi.
Hoop dat vriend mee kan, anders ga ik vragen aan schoonmoeder of ze met me mee wil, lijkt me ook wel speciaal om haar mee te nemen. hihi.

zo, bijna dit topic weer vol, bijna naar de derde.
Liefs
xx

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje       17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 u

Terug
Bovenaan