Hoi meiden... (jaja ben ik ook weer ff)
Nathalie.... Meis... ik ben echt zo ontzettend blij voor je
..... GEFELICITEERD!!!
(had je mijn priveberichtje nog gezien op hyves??)
Maar hoe was je vakantie eigenlijk?? want daar heb ik nog weinig over gelezen!! al snap ik dat helemaal natuurlijk!
Bloemetje, Grotere broeken... lekker is dat he... gewone broeken gaan zo snel zo vervelend zitten! Kon je trouwens wel je bed uit komen?? je ging pas heel erg laat slapen!
Maike Sanne, Hoe bevalt het oppassen???
Jeetje wat een nieuws zeg van dat kindje... bah bah bah
En dat je ei er aan zit te komen... das natuurlijk goed nieuws
Mitsj, Gisteravond is helemaal goedgekomen hoor! Gelukkig!
Ik had je trouwens nog braaf op je werk gemaild maar lees net pas dat je naar de tandarts moest! haha
Zwaar verdoofd dus... niet echt lkker... hoop dat je snel weer je maagje kunt vullen
Jazzie hoe gaat het met jou???
Met Kyra gaat het wel weer wat beter maar moet ondanks dat morgenochtend weer naar de dokter toe met haar... Ze belde van het kdv op vanmorgen naar mijn werk (en ik schrik altijd behoorlijk als ik dat nummer in beeld zie) en ze heeft waarschijnlijk een schimmelinfectie daar waar je em niet wil hebben. Dit komt wss door de ab... erg lastig. Als ik het zou hebben zou ik naar de dokter kunnen bellen en schrijven ze zo wat voor maar nu moeten we langs komen.... echt... op mijn werk worden ze er nu ook wel een beetje gek van!
Het zit dus niet echt mee..... maar hou mezelf maar voor dat het allemaal goed komt
want anders wordt ik gillend gek!
En dan ga ik zo weg om mijn mamsie op te halen....
Ben echt helemaal blij dat ze alweer onderweg is naar hier... heerlijk!
Dus meiden.. fijne middag... en vanavond ben ik er nog wel ff!
Liefs,
Frieda
Nathalie.... Meis... ik ben echt zo ontzettend blij voor je
(had je mijn priveberichtje nog gezien op hyves??)
Maar hoe was je vakantie eigenlijk?? want daar heb ik nog weinig over gelezen!! al snap ik dat helemaal natuurlijk!
Bloemetje, Grotere broeken... lekker is dat he... gewone broeken gaan zo snel zo vervelend zitten! Kon je trouwens wel je bed uit komen?? je ging pas heel erg laat slapen!
Maike Sanne, Hoe bevalt het oppassen???
Jeetje wat een nieuws zeg van dat kindje... bah bah bah
En dat je ei er aan zit te komen... das natuurlijk goed nieuws
Mitsj, Gisteravond is helemaal goedgekomen hoor! Gelukkig!
Ik had je trouwens nog braaf op je werk gemaild maar lees net pas dat je naar de tandarts moest! haha
Zwaar verdoofd dus... niet echt lkker... hoop dat je snel weer je maagje kunt vullen
Jazzie hoe gaat het met jou???
Met Kyra gaat het wel weer wat beter maar moet ondanks dat morgenochtend weer naar de dokter toe met haar... Ze belde van het kdv op vanmorgen naar mijn werk (en ik schrik altijd behoorlijk als ik dat nummer in beeld zie) en ze heeft waarschijnlijk een schimmelinfectie daar waar je em niet wil hebben. Dit komt wss door de ab... erg lastig. Als ik het zou hebben zou ik naar de dokter kunnen bellen en schrijven ze zo wat voor maar nu moeten we langs komen.... echt... op mijn werk worden ze er nu ook wel een beetje gek van!
Het zit dus niet echt mee..... maar hou mezelf maar voor dat het allemaal goed komt
want anders wordt ik gillend gek!
En dan ga ik zo weg om mijn mamsie op te halen....
Ben echt helemaal blij dat ze alweer onderweg is naar hier... heerlijk!
Dus meiden.. fijne middag... en vanavond ben ik er nog wel ff!
Liefs,
Frieda