Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Nathalie,
Dat lijkt weer op een vermoeiende dag. Hopelijk word je snel weer gebeld en weet je eindelijk weer eens wat meer. wat balen ook dat alles langs elkaar heen loopt.

zo, ff update, we hebben pup gekozen, haha, we hebben er wel half uur over gedaan, maar het word toch je vriend voor de komende 15 jaar.
Twee bleven er hele tijd rond ons heen lopen, en daar hebben we degene met het meeste pit uit gekozen, hebben we ook tijdje over gedaan, hihi.

nou dames. welterusten.

Ahhhhh wat lieffff, wanneer krijgen jullie hem? Is het trouwens mannetje? hihih
Heb je al naam bedacht? En welk ras was het ook alweer?

Het was trouwens niet mijn bedoeling om heel je nod lijstje om te gooien in de topic van augustus hoor. Ik dacht misschien leuk om de rondes en de namen erbij te zetten.En in topic van de maand juli hadden ze dat toen zo gedaan, dus ik dacht van hey misschien is dat wel makkelijk af te lezen wie welke dag dan nod heeft ipv achter de naam eerst te moeten zoeken. Het lijstje word namelijk steeds langer.
Kijk zoals wij hier hebben gewoon kei gezellig lijstje met allemaal leuke kleurtjes, dat kan daar natuurlijk ook. Tis aan jou meis! Ik wou me er niet op die manier in mengen, want hoor daar officieel nog niet eens. Dacht wil het nog ff zeggen want voelde me er een beetje lullig door. Ben vanavond nogal hyper. Steeds maar iets te doen willen hebben lijkt het wel. Ben me al ana het inhouden om hier niet allemaal topics te gaan lezen en te reageren, want voor ik het weet blijf ik weer een topic volgen, hihihihih.

Meiden weltrusten en spreken elkaar vast morgen, want dan heb ik gelukkig alleen maar therapie zwemmen dus kom ik hier vast nog wel ff buurte.

Liefs Nathalie

Hai hai!

Wat hebben jullie veel gekletst! Hihi! Ik kijk 1 avondje niet, heb ik al heel veel gemist haha!!

@Bloemetje: Leuk dat jullie toch een pup hebben gevonden! Had toch gezegd dat het moeilijk zou worden hihi!! Wanneer gaan jullie hem ophalen? En weet je al een naam??
Ja echt super dat we morgen de sleutels al krijgen!! Kon maar op het nippertje vrij krijgen op mijn werk, maar tis toch echt noodzakelijk!!

@Mamoetje 1006: Ja had inderdaad ook al es bij jullie mee gelezen.. Ff snuffelen! Mijn vriend heeft idd maar 1 bal, de ander is niet ingedaald! Dus vandaar dat ik me zorgen maak, ook omdat ik ronde 8 al inga!

@Fritz: Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met je mama!!! Ben je al een beetje uitgerust of nog niet?? Wachten vol spanning op het recept hoor!! :)

@Nathalie: Wat een gedoetje allemaal met dat gebel en dat steeds afwachten enzo.. Stom dat je zo een strijd moet voeren voor een auto die je gewoon keihard nodig hebt zeg!! Succes meis!! We denken aan je!!

Ik voel de ongi al aankomen volgens mij :( Had gisteravond al wat krampjes, en vandaag meer.. Dus helaas.. Wordt ronde 8 alweer! :(

Heeeeeele dikke knuffel,

Mitsj

Oké, wij zitten nu ook in ronde 8, wij hebben alleen de pech dat zijn zus na 8 jr nog niet zwanger is.. dus wij gaan nu ook naar de gyn.. ga morgen een afspraak maken..

Zijn jullie al onderzocht, of wachten jullie gewoon af? En gaan jullie pas over een tijdje de MM in?

Kom gezellig ook met ons kletsen.. Als je wilt natuurlijk..

xxx Mamoetje

Goedemorgen,

Ik heb echt weer heerlijk geslapen en dat komt mede door Kyra, ze slaapt namelijk de laatste dagen een gat in de dag.. Vanmorgen heb ik haar om kwart voor 10 uit bed gehaald. Zelf was ik toen al even wakker.. maar wel lekker hoor!
Vanavond krijgen we vrienden te eten met de kinderen dus dat is wel gezellig!
Ik ga ook lekker niet koken... we halen lekker wat!

Nou ik zal eens ff het recept van de shoarmasoep neezetten... Let wel op het is voor een grote soeppan vol.... ik weet niet hoe veel je nodig hebt van alles als je minder wil maken... Ik maak dan ook altijd de buren, mijn schoonvader en de rest blij met de soep. En we   eten het twee dagen achter elkaar....

Benodigdheden:

300 gr shoarma
500 gr rundergehakt
2 zakken soepgroente
2 flinke uien aan stukjes
2 teentjes knoflook geperst
1 rode paprika in blokjes
2 blikjes kidneybonen in chilisaus
1 rode peper ontdaan van de zaadjes
2 bouilonblokjes of poeder, tuinkruiden
zout en peper
chilipoeder ( niet altijd nodig maar wel lekker om het pittiger te maken)
shoarmakruiden

Hoe te maken:

Bak het gehakt rul in de pan met de uien zout en peper en de knoflook.
Dit gooi je dan in de soeppan... (deze zet je natuurlijk nog niet op)
Bak het shoarmavlees met wat shoarmakruiden in weinig olie. laat dan de soepgroente meebakken en ook dit kan dan ook de soeppan in.
De paprika en de kidneybonen (inclusief de chilisaus) ook de in soeppan en roer dan alles even door elkaar. Doe er dan net zo veel water bij dat het geheel onder water staat. Haal het steeltje met het topje van de rode peper en rol de peper dan door je handen zodat de zaadjes er uit komen. Deze laat je nu meekoken. zo een 20 minuten.
Na dat het 20 minuten heeft gekookt vis je de rode peper er uit. Daarna voeg je naar smaak de bouilonblokjes toe (meer als 2 kan natuurlijk ook) en de zout en peper.

Ik vind dit het lekkerst met turks brood maar ander brood is natuurlijk ook lekker....

Kan misschien wat raar opgeschreven zijn maar goed....

Liefs,

Frieda

en nou vergeet ik nog te reageren op jullie reacties... lekker handig.

Mitsj, Jammer dat je waarschijnlijk toch ongesteld gaat worden!!
Op naar de volgende ronde dan maar??

Nathalie, Hoe was je therapie?? is het meegevallen?
Hoop dat je snel je antwoordt hebt van je auto want dit valt allemaal niet mee zo!

Bloemetje, De pup.... wat een schatje... (ja meiden ik had de eer om 2 foto's van dat dropje te mogen zien en ik kan jullie vertellen..... Heeeeeeel vertederend)
Nog twee weken... dan kan  je lekker met je hondje wandelen en knuffelen.
Hebben jullie al een naam???

Zo ik ga ff Kyra een broodje geven.... Daarna gaat ze naar bed en dan ga ik ff naar de Gamma verf uit zoeken en dan nog wat schappies doen...

Liefs,

Frieda

Hallo lieve allemaal!

Hier weer een berichtje van Piekerbol! Ik lees wel mee hoor, maar heb niet altijd wat te melden! Maar ik wilde even zeggen dat ik morgen 2 weken op vakantie ga en dus echt 2 weken er niet ben! Heelijk! En misschien ook wel goed, ben doordat ik hier meelees en al druk aan het lezen ben over zwanger worden enzo, toch wel erg druk in mijn hoofd! Zat gisteren in de bieb een boek te lezen uit het jaar kruik over zwanger worden en zijn, nou...als je dat leest ben je bekant gehandicapt als je zwanger bent! Werd er helemaal zenuwachtig van met wat je volgens dat boek wel  en niet mocht en wat je wel niet moest  doen!. Ik neem toch aan dat je zelf heel goed voelt en weet wat goed voor je is! Dat je in je kraambed al weer bekkenbodemoefeningen moest gaan liggen doen enzo.. Ik heb besloten het allemaal maar over me heen te laten komen, en miljoenen vrouwen hebben het voor mij gedaan, dus dan kan ik het ook! Nog 12 pillen en dan kan het echte werk beginnen! Lieve meiden, tot over 2 weken, ik zal aan jullie denken wanneer ik in mijn hangmatje lig!  Zorg goed voor jezelf, maak je niet te druk en geniet van alles om je heen! ( hier...moeder overste spreekt...)

Liefs, Annemieke

Terug
Bovenaan