Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Tjongejonge...ben echt al met mijn hoofd in Frankrijk, druk ik op plaatsen terwijl ik nog niet klaar was! Nou, nu ga ik echt afsluiten, met gewoon mijn inlognaam! Dommie die ik ben... Niet dat ik dat geheim wilde houden, maar ik zou het een beetje ongemakkelijk vinden als een van mijn moeders uit mijn klas me zou aanspreken met : " Zo...ook op het forum?" En geloof me, sommige moeders in de klas kennen echt geen verschil tussen prive en werk! Dus bij deze...

Veel liefs, PIEKERBOL!

haha piekerbol, Iedereen heeft daar wel eens last van dat ze afsluiten met hun eigen naam. Ik doe dat eigenlijk altijd. Wel jammer is dat ik een naam heb die niet veel voor komt dus dan wordt al gauw de link gelegd.... maar gelukkig zijn er altijd nog meer hondjes die fikkie heten niet???
Meis veel plezier op vakantie en geniet er lekker van! En veel plezier met het slikken van je laatste pil!! Daarna breken er spannende tijden aan... haha

Geniet van je vakantie en rust lekker uit enzo!!

Liefs,

Frieda

Hi Meiden was ik ook weer ff.
Hier weer hectische en druk met telefoontjes
Morgen alweer huisbezoek/keuring grrrr word er gek van
Pas de 3e voor badkamer probleem hoor, dus valt mee, hahaha
En alles met mijn auto redding zit tegen. Maar goed laten we het over iets leukers hebben.

Lekker zeg Frieda dat je goed geslapen hebt en bedankt voor je recept. Das wel een beetje veel voor mijn vriend en mij alleen. Maar ja dan kan ik ook delen natuurlijk.
Gaat alles wel goed met de kleine meid omdat ze zoveel slaapt?

Bloemetje en hoe heet jullie toekomstige kleine aanwinst, hihih

Mitsj ohh nu weet ik niet meer wat ik tegen jou wou zeggen meis sorry

Piekerbol: fijne vakantie! en tot over 2 weekjes. Je moet niet zoveel lezen joh.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Is niet erg hoor, is wel handig wat je erbij zei. Dus ga proberen het daar wat anders te maken.
Maar ga vragen of iemand anders het overnemen wil, en reden zal ik zometeen hieronder zetten.
hij is ook voor jullie.

Mitsj,
inderdaad zo moeilijk om er eentje uit te zoeken. hihi.
maar ik denk dat het goede keuze was, ben vandaag weer eventjes geweest. hij kwam meteen aangerend.
hij ging likken, bleef lekker in me armen liggen, en toen ik hem terugzette ging ie janken. ooh, wat
voel je je dan naar. hihi.

frieda,
we hebben een naam hoor, haha.
Het word buddy, en ik denk dat het zo toepasselijk is voor ons lievertje. ooh zeker weten.

Piekerbol,
hele fijne vakantie gewenst.

Dames,
Wil eventjes wat melden. Ik heb besloten het tijdelijk wat rustiger te doen met klussen. nou ja, niet meer gepland klussen, maar
he gewoon zijn gangetje te laten gaan, ik merk dat ik er te gestresst, van word, en dat is niet goed.
Dus wss schrijf ik ook wat minder. en zeker vanaf de dag dat onze pup thuiskomt.
Maar blijf wel lekker schrijven hoor, en proberen nog wel zwanger te worden, maar niet meer zo gepland.

liefs

Hey Meis, misschien moet je idd eerst met meer gaan genieten van jullie buddy en wie weet raak je dan wel zwanger. Gewoon lekker genieten van je mannetje en dalijk van jullie hondje. Dan komt het vast goed, dat weet ik zeker!

Je kan altijd langs komen hier of op msn en dat weet je!

El pro had het lijstje bij augustus al veranderd zag ik
Persoonlijk vind ik dat wel heel chaotisch lijken omdat het niet echt recht staat
Maar misschien vinden de andere meiden het wel handiger zo.

Dikke knufff Nathalie

Hoi,

Nathalie, ik denk het wel.
Met buddy erbij en mn liefje, ff lekker genieten, maar wel gewoon klussen, en blijf wel schrijven hoor, maar ga niet meer zo fanatiek aan de klus.
Ik sloop mezelf er ook beetje mee. Ben erg moe. Mn ruggetje heb ik best last van.
Dus ff wat minder. En zo ben ik er misschien in mn hoofd minder mee bezig.

Haha, vriend gaat weer twijfelen aan naam.
Nu wil ie max. haha.

dus blijkbaar zijn we er nog niet helemaal uit.

Terug
Bovenaan