Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Frieda, jezelf niet opgeven hoor, haha, dan gaat het idd niet goed.
balen dat je weer zo beroerd hebt geslapen, niet leuk, hopelijk vanacht wel.

mitsj, fijn dat het weer wat beter gaat met de hondjes.

maaike sanne, wat snel, dat je hem nu al schoon hebt, hihi. maar wel erg fijn, nu zorgen dat niemand hem ziet.

jazzie, spannend om je cyclus uit te zoeken, ik heb deze maand niets gevoeld van eisprong, maar ben er ook veel rustiger onder nu. misschien met de hond.

wat raar is, als de hond s nachts jankt, voel ik me misselijk en krijg ik last van me darmen, echt vreemd hoor. haha.

vanacht heeft onze lieverd beter geslapen, heb hem geloof ik rond uurtje of 1 gehoord, toen ben ik ff naast bench gaan zitten, en hem aan me vingers laten likken, en weer naar boven gegaan.
3 uur jankte ie zo erg, en had ie weer zn behoefte in bench gedaan, hij heeft wat last van diarree, dus eruit gehaald en buiten gezet.
hij heeft gisteren ontwormingspil gekregen, en heeft er zo last van, hij kan erg moeilijk, hij jankt van de pijn als hij het probeerd, zo zielig.
en 5 uur weer even, maar wanneer ik hem weer in bech zette, was hij meteen weer stil. bijna niet janken. heb wel radio aangezet vanacht, zodat ie wat hoorde.
en dat werkt goed, haha alleen paul de leeuw vind ie niet mooi, toen ging ie echt janken, haha.

nou dames, gaat dus goed hier.

liefs

Dit stukje heb ik net op het zomer forum gezet en wil ik jullie niet onthouden.....

De titel zegt het natuurlijk al maar Kyra is net door de box gezakt.
Aan 1 kant... En heb geen idee hoe het nou komt want het was niet Kyra die ontzettend wild deed in dat ding. Kyra was alleen een beetje geschrokken... ze was niet gevallen ofzo dus dat is een geluk bij een ongeluk....
Met mijn poging om hem weer in elkaar te zetten kwam *#$&*(#$ mijn tepel tussen de spijlen en de bovenkant dus tepel nu kapot en een flinke bloeduitstorting er op....
Krijg nu de box ook niet in elkaar dus heb net lief gebeld (die moest zo nodig weer eens vissen, de 4e x deze week) en heb hem even gezegd waar het op stond. Niet helemaal terrecht maar had zo een pijn en was behoorlijk geschrokken.
Dus nu gaat de box ook maar naar zolder (nadat lief hem weer heeft gemaakt)...
Wil dit even niet meer...!!

Als iemand trouwens nog een tip heeft om mijn tepel te kunnen verzachten graag.. want heb het gevoel alsof er kokend water over heen is gekomen!!

dusssss....

O#*&$*(#$*&

ik ben al weer klaar voor vandaag heb niet echt mijn dag.....

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, misschien koude doek erop leggen?
ooh, lijkt me erg pijnlijk meis. niet prettig.
ik zou proberen er wat kouds op te leggen.
beterschap meis.
hopelijk gaat de pijn snel weer over.

liefs

Ohh frieda ! Pijnlijk !!!!!
ZOu idd koude compressen er op leggen..meer kun je denk ik niet doen.
Heb zelfook regelmatig last van mn tepels, dit omdat hier eczeem heeft gezeten (en soms trug komt) Het begint dan savonds als ik op bed lig te jeuken en onbewust begin ik te jeuken endan komt er weer    vocht uit... OOk dan koel ik het...
Zou anders niet weten wat je er tegen kunt doen....
Hoop dat het snel beter gaat !!!

Bloemetje.. Ohh sneu dat ie zo'n last heeft !! Soort verstopping?
Heb je het zelfde eten als daar in het asiel?? Dat kan soms ook verschil uitmaken dat de overgang te groot is van dat eten naar jullie eten...

Jeetje ik slaap voor geen meter sinds ik weet dat ik zwanger ben ! Echt niet best !!
Droom telkens over de kleine en lig dan weer wakker te denken aan alles..
heel irri !!

Mitsj.. Was jij het die "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" had gekocht voor je vriend?? Ik heb m ook gekocht hihi en super boek !!
Manlief moest gister werken (storingdienst) en heb hem zelf in een adem uitgelezen haha super hoor !!!
Nog een tip :   de dvd   het begin van een wonder (volgens mij heet ie zo)
dan zie je hoe de baby verwekt word en hoe de baby in de baarmoeder leeft !
Echt heel interesant om te zien, ook voor manlief ! Tenminste die van mij vond het zeer interessant om te kijken !!
Ook voor de andere dames leuk om te kijken !!!

Nou ik zal mijn haar drogen, zonet lekker uur in bad gelegen (boek lezen hihi) nu wat gegeten en dan zo maar strijken... bah....

hoi,

maaike sanne,
volgens mij was het ester op het andere topic die dat boek had gekocht toen ze zwanger was. en aan dr vriend had gegeven.

frieda,
al geprobeerd met koude compressen?
paracetamolletje proberen? of misschien niet zo een goed idee als je niet weet of je zwanger bent.

liefs.

Hoi!!

Het gaat al wat beter!! Heb bepanthen er op gesmeerd en dat is wel prettig!!
Heb dat altijd in huis voor Kyra maar eigenlijk gebruiken we het heel weinig.
Is voor rode billen enzo... haha

Kyra ligt al vanaf 11 uur weer te slapen, echt raar. Volgens mij denkt ze.. komende tijd krijgt ik het weer druk op het kdv dus moet nu nog maar even van mijn rust genieten!
Ze was ook pas om 9 uur wakker dus wel vreemd dat ze nu al weer zo lang ligt...
Ga haar zo maar even wakker maken....

Maike Sanne, slapen word hoop vanzelf weer beter... op het eind is het echt hel... in ieder geval.. zo ervaarde ik dat. Ik zat snachts om 4 uur klaar wakker aan de koffie en mijn ontbijt. Ik kon met geen mogelijkheid meer slapen.
Nu is dat normaal gesproken een ander verhaal :)

Bloemetje, Buddy nog steeds lekker rustig??

Straks eten bij vrienden... misschien kom ik vanavond nog ff en anders morgenavond weer want er moet weer gewerkt worden!!

Liefs,

Frieda

hi frieda,
fijn dat het weer beter gaat.
ik raak hier een beetje op, continu achter de hond aan, want vriend geeft aan nu niet consequent te kunnen zijn, dat hij het hier moeilijk mee heeft.

ben bang dat het erg moeilijk word hem goed op te voeden, dat ik er te weinig aandacht aan heb besteed vooraf.
het loopt vast allemaal wel los, maar word wel onzeker. dat heb je met baby's minder denk ik, omdat je daar in het begin toch meer feeling met hebt.
we zien het wel,
komt vast wel goed.

liefs

Nou bloemetje.. ik weet niet of een kind makkelijker is.. Ik denk het niet..
Voor een kind heb je nog meer gevoelens dat je iets zielig vind en dus sneller inconsequent bent. En je gaat nog meer twijfelen omdat je het goed wil doen.
Het positieve hier aan.. dat je veel van je kind houd en dat het dooodnormaal is.

Frieda.. het zit je niet mee he.. Ik had ook al gedacht aan bepantheen.. omdat dat ook voor tepelkloven is. maar ik las dat je er al achter was.
Sterkte meid.

Maike sanne.. leuk he om dat ledikantje te zien staan daar..Moet je je niet  iedere keer bedwingen om te gaan kijken en zwijmelen..??
 En ik weet dat je uitgerekende datum 2 april is.. maar ik vond het grappig.. je kunt ook eerder bevallen he..

Hier weinig nieuws vanavond lekker patatjes gebakken en shoarma.. mmmmmm
lekker.. (en net wat stukjes chocolade gezondigd.. oooh hihihi)

Bij mijn zoontje is de vierde hoektand nu ook door!! yes.!

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan