Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Zo, daar ben ik dan ook nog ff voor ik ga slapen.
We hebben vanaf vanmiddag 4 uur visite gehad. Was erg gezellig en op een gegeven moment leek het wel een open huis... Oppas kwam nog even langs om ons te feliciteren met ons ondertrouw en vriendinnetje kwam nog even langs om haar nieuwe kapsel te showen en om vis op te halen (wat lief van de week gevangen had)
Was dus erg gezellig maar ben nu wel erg moe!
Had vanmiddag ook nog even een slaapje gedaan want kon mijn oogjes niet meer open houden!
Morgenvroeg gaat de wekker ook weer op tijd want wil weer op tijd boodschappen doen!

Bloemetje, Hoe gaat het nu met Buddy?? en hoe vinden jullie het tot nu toe??
Hoop dat alles goed gaat, ook vanacht want de eerste nacht is toch spannend!!

Maike Sanne, Gelukkig gaan jullie de wieg morgen kopen, Erg leuk! Eigenlijk vind ik nu wel dat we recht hebben op een foto!! Ben wel erg benieuwd hoe mooi de wieg nou eigenlijk is :)
Kleertjes kopen is leuk he!! Vond dat ook erg speciaal om te doen! Lief werd af en toe gek van me, omdat ik volgens hem zo veel aanschafte maar heb tot nu toe nog niets aangeschaft wat niet gedragen/gebruikt is!

Morgen ga ik samen met Kyra op buggy jacht. We hebben natuurlijk een mooie wandelwagen maar dat ding is af en toe zo onhandig en zwaar dat ik voor de snelle dingen (zoals even boodschappen doen) een buggy wil hebben.
Voor dat soort dingen hebben we een spaarpot. Die gooien lief en ik net zo lang vol met kleingeld tot hij vol zit en dan wisselen we het. Van dat geld kopen we dit soort dingen. Erg handig!

Zo, volgens mij heb ik jullie nu weer helemaal bijgepraat (lees getikt) dus ga ik lekker slapen!

Liefs,

Frieda

hoi,

maaike sanne, ik heb glitters gepakt hoor, haha.
wat leuk dat jullie ledikantje gaan kopen. super.

frieda, lijkt me als gezellige maar vermoeiende middag.
maar wel fijn dat je ervan hebt genoten.

Zo, nu even hoe het hier met de hond is gegaan.
Haha, wat ben ik brak. die lieverd heeft van 2 tot 5 gejankt, en gejankt en gejankt.
Heb hem er twee keer uitgehaald, omdat ie moest plassen, en een keertje had ie zn bench onder gepoept, (denk dat ie last heeft van zn darmpjes) en daarna heb ik hem een shirtje van me gegeven waar ik al paar dagen in slaap, toen werd ie weer rustig. En heeft ie nog twee uurtjes geslapen, om 7 uur heb ik hem er maar uit gehaald. eten gegeven en rondje gaan lopen.
Af en toe doet ie zn behoefte binnen, maar 8 van de 10 keer buiten.
Dus hopelijk heeft ie dat snel door dat dat binnen niet mag.

Heb me trouwens behoorlijk beroerd gevoeld vanacht. misselijk, buikpijn, brr, alles wat je je kan bedenken.
Maar misschien ook van de zenuwen omdat Buddy niet kon slapen.

Liefs.

Hoi hoiii

Bloemetje.. Dus buddy de hele nacht bijna gejankt.. vervelend.. maar ja tis voor buddy ook erg spannend natuurlijk !
Wij hadden toen we onze hond kregen (nog bij mn ouders) een tshirt tegen de moeder hond aan gehad, zodat de geur van de moeder hond er nog aan zat en die snachts in zn bench.   Hier werd ie wat rustiger van en idd ook eentje van mijn moeder erbij.
Ach het moet even wennen, komt wel goed !

Zou je nu de innesteling hebben???   SPANNEND MEIS !!

Frieda.. Dus leuke (drukke) dag gehad gister !!?   leuk zeg !
Wij hebben idd ook een potje.. Mijn man klust nog wel eens wat bij en dat komt in het potje en ik maak af en toe bij vrienden van mn opa en oma schoon en ook dat komt in het potje. Daar hebben we zonet het ledikantje ook van gekocht !!
Jaaa.. we hebben m !!!
De foto volgt nog, moet m eerst ff schoonmaken en misschien verven we hem wel over hihi.   Her is een showmodel geweest en er zit 1 klein beschadiginkje op.
Maar dit is makkelijk te verhelpen, en manlief maakt graag van alles dus vind dit leuk om te doen hihi.
Vanaf nu mag er dus geen visite meer naar boven hihi..
Voel me nog steeds toppie ! Zo nu en dan een wat misselijk gevoel maar verdr niks  ! Dus ideaal !
Nou dames ik ga beginnen met schoonmaken

Gezellige dag vandaag ! xxx

Goedemiddag!!

Heb net ff heerlijk geslapen!! Had vannacht niet echt goed geslapen en vanmorgen ging de wekker weer vroeg! Voelde me ook niet echt lekker dus ik zei tegen lief dat ik wel even wou gaan liggen. Hij zei toen uit zich zelf..... (jaja wonderen bestaan dus) dat hij dan wel ff met Kyra naar de eendjes zou gaan zodat ik ff lekker rustig kon gaan liggen :)

Vanavond lekker niets doen en dan morgen alweer de laatste dag van de vakantie....
Morgen sluiten we dat wel leuk af door bij vrienden te gaan eten maar vind het wel jammer dat het weer om is... Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk om weer aan het werk te kunnen... Maar goed!

Bloemetje, Hoe gaat het nou met buddy?? Hoop voor jullie en natuurlijk ook voor hem dat het vanacht beter gaat!!

Maike Sanne, Stoer hoor dat het ledikantje al in huis is!! Achteraf toch blij dat jullie hem gekocht hebben??? Je bent toch zwanger dus je had uiteindelijk toch iets moeten kopen!

Tis wel stil zo hier hoor zonder de rest.......

Jullie nog plannen voor het weekend??

Liefs

Frieda

hoi,

maaike sanne, het is inderdaad erg wennen voor hem, maar heb gevoel dat het ietsjes beter gaat.

We hebben kleinere bench opgehaald van familie van vriend.waar hij gewoon in kan liggen, en verder niks.
in de grotere ging hij gelijk janken, als die dicht ging. bij deze gaat ie ff liggen en viel in slaap vanmiddag, hij jankte ook niet zo erg als in de grote. zelfs bijna niet. heerlijk hoor. haha.

frieda, heerlijk ff tukkie gedaan, mijn vermoeidheid valt nu nog mee, haha, de korte nacht valt me nog niet zwaar, al hoop ik morgen lange nacht te hebben.
onze buren hadden de hond amper gehoord. is al hele geruststelling.

vanavond slaap vriend zn zus hier, is hier nu ook, ze is niet lekker en is niet graag alleen. want ouders zijn op vakantie. dus blijft ze ff lekker hier. is voor dr ook gezelliger en als dr wat is, of het opeens echt minder gaat, dan heb ze iemand om dr heen.

nou dames, ik ga weer.
liefs.

Hoihoi!

Super Maikesanne, dat jullie het ledikantje gekocht hebben!! En ben ook erg benieuwd naar de foto! Maak maar vlug :p

Fritz: Lekker he, een slaapje doen soms midden op de dag!! Ik betrap mezelf er ook steeds vaker op, hihi.. Heb je nog een buggy gekocht? Soms zijn ze geniaal he, die mannen. Haha! Weet je al wanneer je gaat testen??

Bloemetje: Hier ook een onrustige nacht gehad door de hondjes haha.. Mn twee mannekes zijn gisteren geholpen, en ik mocht ze om 16 uur ophalen. Eerst kregen we uitleg van de dierenarts, en toen kon ik eindelijk weer naar ze toe. 1tje is een echte zenuwpees, en die was al wakker maar de ander sliep nog. Dus toen die mij zag, piepte hij alleen. Had ik natuurlijk direct tranen in mn ogen, zucht hihi.. Maargoed, ze werden gisteravond om kwart voor 10 pas weer echt wakker uit zichzelf, en toen ging ik al bijna slapen. Dus ze hebben alle 3 naast mijn kant van het bed geslapen, maar toen moest er 1 plassen vannacht. En kort daarna moest ik zelf plassen. En toen ik weer sliep, wilde er 1tje naar beneden. Dus naar beneden gebracht. Toen ik weer sliep, moest de ander plassen. En vanmorgen om 7 uur besloten ze dat het tijd was om op te staan, zucht. Nu zijn ze weer veel aan het slapen, loop ook de hele dag achter ze aan met pijnstillers en antibiotica. Maar heb vanmiddag ook een tukkie gedaan dus hihi..

Groetjes,
Mitsj

@ maike sanne.

Het is ook wel erg vroeg om al kwaaltjes te hebben. Sommigen hebben het gelijk al maar de meeste niet.
Ik heb in de maanden voordat ik zwanger werd van mijn zoontje van alles gevoeld.. maar toen ik eenmaal zwanger was voelde ik eerst niets! met 5,5 week begon de misselijkheid in alle hevigheid.. en dat vonden de meeste al erg snel. vaak krijg je vanaf 6/6,5 week de misselijkheid.
maar uh.. op 1 april bevallen is ook wel lachen
Leuk dat je het Ledikantje al hebt.. Maakt het uit dat het vroeg is. geniet ervan!

Frieda nog gefeliciteerd! Toch een mooie gebeurtenis.
Fijn dat er ook zoveel nog leuk aan jullie gedacht hebben. maakt het weer iets specialer.
Goed van je aanstaande dat hij Kyra even meenam..

Mitsj Appelmoes maken.. OOO wat zaaaalig.! Mijn oma deed het vroeger ook altijd zelf en dat is zo lekker.. vooral als het dan nog warm is. mmmmm
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap he! en je huisje.

Bloemetje.. Fijn dat je pup het al zo goed doet.. tja nachten wakker het zijn net baby's he  maar wel goed dat hij al bijna zindelijk is. Meestal is dat gepiep met een paar nachtjes ook wel over.

Spannend voor een paar weer in dit topic de komende tijd.

Hier gaat het goed.. Ik ben benieuwd mijn eerste eisprong lijkt er aan te komen (dinsdag of zo) Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit gevoeld heb.. wel aan de afscheiding gemerkt en zo..(sorry) die begint nu ook te veranderen dus...
Zo ben ik er toch al een btje op een leuke manier mee bezig.. hihi
Lekker even de stad in gewandeld vandaag.. op een terrasje gezeten heerlijk.

Nou dat is het nieuws van hier..
Liefs Jazzie

jazzie,
op 1 april bevallen, speciale datum, wat leuk, hihi.
zindelijk is hij blijkbaar nog niet helemaal, hij plast nog erg vaak binnen.
maar dat komt wel goed.
en in de bench zitten doet hij nu ook veel beter, we hebben kleinere en daarin jankt hij tien minuten, wel ff heel erg, maar nu is hij weer stil.

heerlijk, hihi. vriendlief vind dat ik het heel goed doe.
fijn om te horen

liefs

Terug
Bovenaan