Goedenavond!!
Ben vandaag niet meer op buggyjacht geweest. Was zo ontzettend moe dat ik liever mijn bed even op zocht. Dat heb ik dan ook heerlijk gedaan. En ga zo weer lekker naar mijn bedje!
Ga waarschijnlijk aankomende woensdag uit mijn werk even een buggy kopen.
Ik ben elke woendagmiddag vrij en ik denk dat ik dan Kyra de hele dag op het kdv laat zodat ik even kan zoeken naar een buggy. Heb expres de hele woensdag op het kdv genomen zodat als ik een middagje voor mezelf wil of een middag extra kan/moet werken dat dat mogelijk is!
We hebben nu 3 weken op elkaars lip gezeten en we zijn het allemaal zat.
Ben dus echt blij dat het maandag weer tijd is om te werken.
Mitsj, Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik heb nog steeds niet de behoefte om een test te doen en zolang die behoefte er niet is test ik ook nog niet. Ik wacht liever nog even! Het liefst tot mijn officiele NOD. En dat duurt nog even! 11 augustus geloof ik!
Hoe gaat het nou met de hondjes??? Zijn ze al weer een beetje bijgekomen?
Jazzie, Flink klussen dus de komende dagen!! Hoe snel was je zwanger van je zoontje??? Bij ons was het met Kyra gelijk raak, behoorlijk snel dus. We waren ook best geschrokken want we hadden dat helemaal niet verwacht.
Bloemetje, is het gezellig met de zus van je vriend??? wel gezellig dat ze blijft slapen!! Hopelijk kunnen jullie vanacht lekker slapen en hoeft buddy niet te veel te janken!!
Lief ligt al op bed en ik denk dat ik zo lekker naast hem ga liggen!
Morgen gaat lief weer vissen, hij gaat om 6 uur al weg dus ben morgenochtend weer alleen.... na ja... met de kleine draak natuurlijk
Morgenavond gaan we bij vrienden eten dus dat ik wel een leuk einde van de vakantie... en ik hoef natuurlijk niet te koken dus dat is helemaal gunstig!!
Nou meiden, slaap lekker en tot snel!!
Liefs,
Frieda