Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hey Bloemetje!

Ja het gaat nu wel weer goed met ze hoor! Nog wel slaperig, en hongerig omdat ze een dag niet mochten eten maar verder gaat het goed. De enige die niet geopereerd is, die verveeld zich dood omdat niemand met haar wil spelen hihi.. Maar daar ben ik dan voor haha.
En lief dat je vriend zei dat je goed voor Buddy bent! Das altijd leuk om te horen!
Hoop voor je dat deze nacht wat beter verloopt!

Liefs,
Mitsj

Goedenavond!!

Ben vandaag niet meer op buggyjacht geweest. Was zo ontzettend moe dat ik liever mijn bed even op zocht. Dat heb ik dan ook heerlijk gedaan. En ga zo weer lekker naar mijn bedje!
Ga waarschijnlijk aankomende woensdag uit mijn werk even een buggy kopen.
Ik ben elke woendagmiddag vrij en ik denk dat ik dan Kyra de hele dag op het kdv laat zodat ik even kan zoeken naar een buggy. Heb expres de hele woensdag op het kdv genomen zodat als ik een middagje voor mezelf wil of een middag extra kan/moet werken dat dat mogelijk is!
We hebben nu 3 weken op elkaars lip gezeten en we zijn het allemaal zat.
Ben dus echt blij dat het maandag weer tijd is om te werken.

Mitsj, Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik heb nog steeds niet de behoefte om een test te doen en zolang die behoefte er niet is test ik ook nog niet. Ik wacht liever nog even! Het liefst tot mijn officiele NOD. En dat duurt nog even! 11 augustus geloof ik!
Hoe gaat het nou met de hondjes??? Zijn ze al weer een beetje bijgekomen?

Jazzie, Flink klussen dus de komende dagen!! Hoe snel was je zwanger van je zoontje??? Bij ons was het met Kyra gelijk raak, behoorlijk snel dus. We waren ook best geschrokken want we hadden dat helemaal niet verwacht.

Bloemetje, is het gezellig met de zus van je vriend??? wel gezellig dat ze blijft slapen!! Hopelijk kunnen jullie vanacht lekker slapen en hoeft buddy niet te veel te janken!!

Lief ligt al op bed en ik denk dat ik zo lekker naast hem ga liggen!
Morgen gaat lief weer vissen, hij gaat om 6 uur al weg dus ben morgenochtend weer alleen.... na ja... met de kleine draak natuurlijk :)

Morgenavond gaan we bij vrienden eten dus dat ik wel een leuk einde van de vakantie... en ik hoef natuurlijk niet te koken dus dat is helemaal gunstig!!

Nou meiden, slaap lekker en tot snel!!

Liefs,

Frieda

Hahaha  1 april??
Ikke niet hoor, ik 2 april ....

Vanavond patat gegetennu weer raar gevoel.. bah...
Ledikantje is helemaal schoon nu.. staat heel apart maar wel skattig hihihi
Nu kopen we eerst niks meer pas na de echo ....

Jazzie.. Spannend.. dus druk aan het klussen hiih..

Frieda.. gezellige dag morgen !!

Bloemetje.. Jij ook met je schoonzusje !

Mitsj... Mooi dat het weer wat beter gaat met de hondjes en met jou !!
We verschillen idd niet veel.. wel leuk !!!!
Heb jij nog wat gekocht al voor de kleine ??   (behalve dat van nijntje?)

Ik vind het wel spannend hoor voor je frieda!
Wanneer was je laatste ongi dan?

Ik ga juist niet klussen.. want we starten pas in november. hihi
maar ben wel aan het kijken hoe mijn cyclus is dan kunnen we gericht te werk gaan zeg maar.
Ik heb er met mijn zoontje vijf maanden over gedaan. Niet lang en niet super snel.
ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan.

Weltruste allemaal.
Liefs

Nod lijstje!

Ieniemienie, 23 jaar           1e ronde - 1e kindje           08-08-08

Bloemetje,22jaar                      4e ronde -   1e kindje         09-08-08

Frieda,  25

jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hoor!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op: 2 april 2009  

VK bezoekjes!

Mitsj                ??-??-?? om ??.?? uur
Maike Sanne   woensdag 20 augustus om 09.30

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        ??-??-?? om ??.?? uur

Goedemorgen,

Geef me nog 1 zo een nacht en je kan me opgeven.
Het regende hier behoorlijk en lief was lekker aan het snurken dus kon de slaap niet vatten. Gaat ook veel te veel in mijn koppie om dat ook maar weet goede manieren om te ontspannen. Was ook vergeten om de achterdeur op slot te doen dus toen kon ik weer naar beneden. Heel handig!

Jazzie, Dat is ook zo ja.... Je had het wel geschreven maar was het alweer vergeten... sorry...!! Nu heb je natuurlijk wel wat op naar uit te kijken! hihi! En je cyclus uitvogelen is natuurlijk ook leuk.....!
Ik heb mijn laatste ongie op 14 juli gehad maar omdat ik daarvoor nog een spiraal had kan het zijn dat mijn cylus niet is zoals het hoort... Daarom wacht ik gewoon af!
Klachten blijven dus we zien wel!

Bloemetje, Hoe is het bij jou??? Is de nacht rustig verlopen?? Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen :)

Maike Sanne, Ledikantje al helemaal schoon!! Jeetje dat doe je snel!!
Toen ik op het eind liep was de kinderkamer van kyra nog niet eens binnen! Die kwam in de week dat ik de keizersnede kreeg! Toen ik in het ziekenhuis lag heeft lief die helemaal in elkaar gezet... net zoals de box naar beneden en het bed (mocht nog niet naar boven)! Dus hier het tegenover gestelde, hihi!

Kyra slaapt nog lekker dus ga nog maar even wat nuttige dingen doen voor ze wakker wordt.

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan