Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Goedemorgen ben ik ook weer,
Ff om te vertellen dat ik om 15.15 uur bij de dokter moet zijn en ga vertellen dat ik zwanger ben. Helpp spannend! Krijg er een beetje kriebels van in mijn buik.

Hopelijk is vanavond ons tv & internet probleem ook opgelost. Voor 15.45 uur gaan ze ons weer aansluiten, stelletje prutsers. Zonder enige reden afsluiting en heraansluiting, stom gedoe! Mijn vriend kan dus nu niet werken. Maar is nu naar zijn baas om daar wat werk te doen. Het is toch niet normaal! Hopelijk is vanavond alles opgelost. Want ik zit nu thuis en kan geen kant op, omdat mijn vriend mijn auto mee moest. Dus dat word dan vanavond maar boodschapjes doen, ff snel voor sluitingstijd, en 's avonds ben ik vaak zo moe. Maar ja tis niet anders hè.

Nu maar hier de was ff verder af maken. Pff vakantietroep. Ohh ik bedenk me net dat ik wel ff bij opa & oma op de koffie kan gaan. Die wonen hier tegenover, hihih. Dat dood de tijd een beetje! Jeetje ik zit nu alweer te gapen.

Meiden hele fijne maandag en hoop jullie vanavond weer te spreken.

Liefs Nathalie

Goedemorgen ben ik ook weer,
Ff om te vertellen dat ik om 15.15 uur bij de dokter moet zijn en ga vertellen dat ik zwanger ben. Helpp spannend! Krijg er een beetje kriebels van in mijn buik.

Hopelijk is vanavond ons tv & internet probleem ook opgelost. Voor 15.45 uur gaan ze ons weer aansluiten, stelletje prutsers. Zonder enige reden afsluiting en heraansluiting, stom gedoe! Mijn vriend kan dus nu niet werken. Maar is nu naar zijn baas om daar wat werk te doen. Het is toch niet normaal! Hopelijk is vanavond alles opgelost. Want ik zit nu thuis en kan geen kant op, omdat mijn vriend mijn auto mee moest. Dus dat word dan vanavond maar boodschapjes doen, ff snel voor sluitingstijd, en 's avonds ben ik vaak zo moe. Maar ja tis niet anders hè.

Nu maar hier de was ff verder af maken. Pff vakantietroep. Ohh ik bedenk me net dat ik wel ff bij opa & oma op de koffie kan gaan. Die wonen hier tegenover, hihih. Dat dood de tijd een beetje! Jeetje ik zit nu alweer te gapen.

Meiden hele fijne maandag en hoop jullie vanavond weer te spreken.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje       17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Goedemorgen!!!

Nou ben aan het oppassen en gaat super !
Heb iemand moe voor de tv hangen.. en kleintje ligt in de box te wachten op haar voeding;)
Net al tekeningen gemaakt en armbandjes geregen hihih
Leuk leuk !!

Heb het gevoel dat ei er aa zit te komen !!! Eindelijk hahah !!
Heb wat slijm(sorrry dames)   en voel me anders, weet niet hoe maar anders..
Vanaaf maar weer ff testen en dan vanaaf weer aan de klus hihi
Gisteravond ook zo vroeg op bed maar laat slapen;)
En dan giga slecht slapen !! Onweerde en plensde hier ontzettend rond kw voor 2 ! Echt niet normaal zo erg ! Klappen en flitsen gingen constant door!

Nath.. Hoe was t bij ha??

Kreeg net te horen dat kindje hier uit t dorp is overleden.. 5 maand oud !!
Echt verschrikkelijk, stond gewoon te shaken !Is toch verschrikkelijk!   (kindje was ernstig ziek)
Sorry dat ik t hier vertel maar ben helemaal ontdaan..

Nou wij zullen ff fruit eten en k zal de kleine de fles geven.. leuk he dat oefenen;)

Hoi,

Nathalie, balen dat internet, dat je zonder reden word afgesloten en dan weer aangesloten moet worden,
En bij je oma op visite geweest? hihi, kunnen zwijgen?

Maaike Sanne, wat goed dat het je zo goed bevalt dat oppassen, leuk hoor, hihi.
Dat heb ik met mn broertje ook, heerlijk om met hem bezig te zijn. hihi.

Kindje van 5 maanden oud, dat gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten. daar schrik je even van. Kende je deze mensen?

Hier gaat het redelijk, wel weer moe en misselijk, maar wel houdbaar. En op werk had ik gelukkig ander soort broek, haha, heerlijk, deze zat wel lekker, maar die heb ik maar zeer zelden, dus ga denk ik morgen ff vragen naar zwangerschapsbroeken, die zitten hopelijk stuk lekkerder, want broek grotere maat zit aan mn benen niet lekker, hihi.

Maar ik denk dat ik het dan ook maar ga vertellen op mn werk, want mn collega's zien echt alles. En voel me toch vaak beroerd, zou het wel prettig vinden als ze het weten.

Liefs

Hoihoi!

Hier een zwaar verdoofde Mitsj!! Had 5 gaatjes, links én rechts, en onder én boven. Dus mn hele mond is verdoofd! En kheb zoveel honger :(
Maarja, braaf wachtent tot het uitgewerkt is!
MaikeSanne, leuk meid dat het zo goed bevalt! Inderdaad lekker oefenen! Leukleukleuk!
Nathalie, wanneer ga je het aan je ouders enzo vertellen?
Bloemetje, gelukkig dat het vandaag weer wat beter ging! Wordt allemaal beter over een paar weken als het goed is :p
Frieda, lekker aan het werk geweest meis? Hoe is het nu met Kyra? Nog genoten van je dagje gister? En hoe is het gisteravond afgelopen?

Nou ik ga maar weer ff wat doen in huis..

Doei!!

Liefs! -x-

Mitsj... was helemaal vergeten je te feliciteren !!!
Super zeg !!     Weet je al wanneer jullie gaan trouwen??? En hoe ?? etc ??
Leuk zeg.. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht .. Baby, trouwen... SUPER !

Whaaaa... Mitsj.. je zult wel denken waar heeft ze t over??
Werd net door Bloemetje op mn foutje gewezen oeps..
Tis iemand op een ander topic   hahaha..

SORRY !!

Terug
Bovenaan