Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi

Nathalie, ik ben 7 weken en twee dagen zwanger nu, en over een week mag ik eindelijk naar de verloskundige, dan kan ik afspraak maken voor echo. wat duurt dat zo ongelofelijk lang, wil eigenlijk eerder gaan, en zeker na vanmorgen. maar heb het nu niet meer gehad, maar was wel ff schrikken.
op mijn werk gaat het goed, vrijdag wel erg veel moeite gehad op me werk hoor, was best misselijk, en daar sta je dan boven de rode bieten die je zowiezo al vind stinken, hahaha.
Hoop dat komende dagen beter gaat, maar ben daar erg bang voor, de misselijkheid is nog steeds erg aanwezig, het hoort erbij, maar hele dag door word ik toch wel een beetje zat. ben ook erg emotioneel laatste dagen. hihi.

En mn broer, had wel beetje verwacht dat ie zo zou reageren, maar ach ja, hij is zo, en niets meer aan te doen.
Mn moeder maakt zich er nog wel erg druk om, heb haar verteld dat ik dat niet meer ga doen, dat ik mijn tijd daar niet meer aan ga verdoen, heb andere prioriteiten.

Balen van internet en tv. Wij hebben ook geen tv meer, nou ja, kunnen nog wel kijken, maar niet digitaal, vriendlief is ff vergeten papiertje in te vullen voor ziggo, welke pakketten hij wil, haha, nu hebben we niets meer .

Nathalie, willen jullie het jullie ouders al gaan vertellen, of blijft het nog een tijdje jullie geheim?

Liefs.

Hier alles goed Nathalie!
Fijn dat ook alles precies zo is gebeurd zoals je het graag gezien had.
We zijn ook heel blij dat we er gewoon voor gaan..
Die paar maanden wachten waren eigenlijk om practische redenen. Maar manlief wilde niet meer wachten en heeft mijn hoofd gek gemaakt..
En ja toen ik eenmaal om was.. was ik ook helemaal om.. hihihi.
We zien wel denk niet dat het in 1 keer raak is .. maar kans is er natuurlijk altijd.

Liefs Jazzie

Hoi hoii

Nog even en we hebben 3e topic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nathalie.. Ik was echt blij voor je hoor en ben t nog steeds super meid !
Was gewoon ff down.. had meer tegenslagen gehad die dag.. (vertel ik nog wel s..)
Maar lees op t mk forum dat dit heel normaal is dat je dan ff met de neus op e feiten word gedrukt.. Maar dat hoort er bij haha
K sta er nu weer anders tegenover.. Komtallemaal goed !
Op zich heb ik er niet veel moeite mee dat de box hier staat ! K beschouw haar strax als mn eigen hahaha !
Ik ga er niet vanuit dat t meteen raak is.. Denk weer 3e ronde net als vorige keer...

Ach we zien t wel !!!     xxx

Wij hebben ook Ziggo, maar bij ons doet zelfs het gewone tv signaal ook niet meer, bij jullie wel? Moest je nu het Ziggo is alles opnieuw doorgeven dan? Wij hebben niks geen kaart gehad ofzo, ja dat het over is gegaan van @home naar Ziggo en dat we ons nergens druk over hoefde maken. Gisteren dachten ze aan storing en vandaag werd duidelijk dat we helemaal geen signaal hadden en dat 21 aug nieuwe aanvraag was ingediend voor heraansluiting, die man kon niet vertellen hoe het zat. En de 22ste zijn wij op vakantie gegaan en toen hadden we nog gewoon internet en wij weten nergens wat van. Heel irritant van mijn mannetje moet morge om 8.00 uur weer werken en heeft internet nodig. Dus nu maar hopen dat dat onbeveiligde netwerk het blijft doen en morgen om 8.00 uur meteen met Ziggo bellen.

Jazzie leuk hoor dat jullie ervoor gaan. Het willen wachten had als reden van jullie toekomstige vakantie toch? Of met het leeftijdsverschil van jullie zoontje? Ach wat maakt het ook uit, als jullie gelukkig zijn, daar gaat het om toch.

Bloemetje, nog jij ben dus nu 7 weken zwanger. Nog ff en dan mag je naar vk. En heel veel mensen weten het al of niet? Vind je dat niet eng? Maar aan andere kant als het fout gaat (wat ik echt NIET hoop meis) dan vertel je die mensen het ook, want is je familie hè. Maar meis geniet lekker. Ben erg benieuwd naar een foto ofzo, hihih. Heb je al buikfoto gemaakt? Dan kan je die vast wel ff op msn sturen, hihih.

Liefs Nathalie

Morgen begin je met oppassen toch Maike Sanne. Ik begrijp heel goed dat je steeds geconfronteerd word. Ik hoop echt niet mee te hoeven maken dat ik mk krijg. Dat gun je niemand. Hoop niet dat dat voorgevoel ook doorgaat. Ik blijf gewoon positief en wil genieten. Hoop gewoon dat alles goed mag gaan, maar tuurlijk ben ik soms wel eens bezorgd. Maar wie heeft dat niet? Eerste keer klussen was ook dood eng. Zolang ik geen mega buikpijn krijg en bloed verlies blijf ik hopen dat dit gewoon wondertjes is en nieuwe fase in ons leventje!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, ja, we hebben het eigenlijk al aantal mensen verteld, maar ik denk dan weer zo, ik kan nu mk krijgen, met 20 weken kan het mis gaan, maar het kan ook nog op 8 maanden fout gaan,(is in familie gebeurd) Dus ja, ik heb zoiets, ik wil het gewoon kunnen delen, en als het fout gaat, dan weten mensen dat ook want ik kan niet doen alsof er niets aan de hand is.

Wij hebben nu drie weken ziggo ofzo, en blijkbaar moest je papiertje invullen welk pakket je wil, want een aantal weken heb je alles gratis, en dat is nu verlopen, vriendlief had dus niet alle papiertjes gelezen en kwam net tot de ontdekking, dus morgen maar snel in de bus gooien, dat we snel weer mooi signaal hebben, haha, want als je dat digitaal gewend bent, dan is dit weer even wennen haha.

nathalie, gewoon lekker genieten meid, ik denk dat iedereen het wel heeft dat ze ongerust zijn.
en al geklust, wij niet meer, ik ben gewoon vaak zo moe, en misselijk, dat ik daar nu ff geen zin in heb. maar begin er wel weer naar te snakken hoor, haha.

en, nog geen buikfoto, nog niets te zien, ben al niet mager van mezelf, dus zal nog wel ff duren voor je het ziet, hoewel ik zelf het idee heb dat echt onderaan me buik het wel wat dikker is, en harder, wat vriend nu ook voelt

Maaike sanne, veel plezier morgen met je oppaskindjes. hoop dat het niet teveel dubbel gevoel gaat geven, succes.

Frieda, kyra morgen weer naar kvd?

Jazzie, met jou zoontje alles ook prima?

Mitsj, is het onopgemerkt gebleven?

Liefs

Hier zelfs al 2x geklust mijn mannetje kwam dan 's avonds laat naar bed en besprong me gewoon, hihih. Eerste keer was wel ff eng hoor. Was bang dat ik zou gaan bloeden ofzo en tweede keer kon ik op gegeven moment niet meer. Kreeg last van mijn buik, benauwd en misselijk, wist niet wat me overkwam. Dus heb gevraagd of ie van me af wou gaan, echt erg. Maar gelukkig begreep hij het. Ben nu niet meer zo bang. Ons aapje moet maar gewoon aan wennen dat papa & mama elkaar lief vinden, hihih. Hahah klinkt dat raar hoor.

Ik ben van mezelf ook niet dun, maar ik merk het boven mijn navel. Hele bult grr en ook beetje aan de onderkant als ik merk hoe broeken zitten enzo. Als dat zo door gaat dan hoef ik het niet lang geheim meer te houden ben ik bang, hahha.

Had jij trouwens niet van je mams een shirtje met kickin baby erop gehad? Van de C&A? Die heb ik ook, hahaha. Gekocht in Luxemburg, vond zo lief. Ik heb hem in het zwart met witte voetjes en heb witte buikband gekocht met twee zwarte voetjes. Wou heel graag mijn 1e buikband daar kopen. Ik zie wel wanneer ik hem kan dragen. Is het nu niet dan maar in de toekomst. Hoop echt dat het goed mag blijven gaan.

Hoe is het met de andere meiden? Kyra weer beetje  beter Frieda?

Liefs Nathalie

Hoi

Nathalie, ik heb hem ook ja, een bruine, met witte voetjes en kicking baby, hihi, drie kwarts mouwen.
Echt mooi shirt is dat. hihi.
Buikband met voetjes lijkt me ook erg mooi, hihi.
Ook hier broeken een probleem hoor, knopen die los springen, en echt knellen, dus heb nu heel vaak joggingbroek aan, niet erg mooi, haha, maar moet toch lekker zitten.
hihi, jullie aapje, leuk .
Hier is het ons beebje. .

Zo, nu maar lekker slapen, morgen om 5u weer de wekker, brr, hele week werken, ik zie er erg tegenop. van twee halve dagen was ik al helemaal gesloopt, nu vijf, ach ja, we zien het wel, hihi.

liefs

Terug
Bovenaan