Zwanger worden of niet? Deel 3.

A

Anoniem

Guest
Zo dames.

Heb deel 2 volgeschreven, dus nu deel 3 openen.
Gaat echt snel met ons. haha, kwebbelkousen.

Op naar een even gezellig topic als het vorige.

Liefs Bloemetje.

Jaaa 3e topic alweer ! Gaat snel zeg !!!
Dus bloemetje.. toch maar eerder een echo??   Leuk hoor!!   En spannend natuurlijk!!

Hoi,

Inderdaad eerder een echo, en eerlijk gezegd, het geeft me iets meer rust.
Heb nu best veel buikpijn, steken, erg onaangenaam, dus maar eerst ff liggen voor de boodschappen, hoop dat het dan weer wegzakt. Misschien toch teveel getild op me werk.

Liefs

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje       17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Jaaa deel 3 van ons kei gezellige topic! Hopelijk word die heelll vruchtbaar topic!

Frieda heb je berichtje op hyves inmiddels gelezen. Was nog niet op hyves geweest. Wat naar de Kyra nu schimmelinfectie erbij heeft zeg. Ze zit weer behoorlijk in de lappenmand. Nu je mams aan het ophalen? Hoelang blijft ze?

Bloemetje wat fijn dat je eerder een echo kan krijgen zeg. Nog 3 a 4 weken wachten is wel lang hè. Ik ben echt zooo benieuwd wat de huisarts strakkies zegd.

Maike Sanne, wat fijn dat het oppassen zo goed gaat. Toe hoelaat blijven de kindjes en hoeveel dagen pas je op ze? Wat erg zeg voor de baby van 5 maanden. Bah kreeg er de rillingen van.

Mitsj verdoving weer uit je bekkie meis? Lekker hoor kippie in de oven. Ik moet dalijk als mijn vriend terug is van werken ff met de auto aantal booschapjes doen.

Zodra ik terug ben van de ha horen jullie van me!

Liefs Nathalie

Heeey waar is onze MaikeSanne gebleven op het NOD-lijstje? Zet jezelf er weer ff bij op meid!!

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  
Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08
Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje       17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Hoi,

Nathalie, vind het inderdaad erg prettig om al eerder te kunnen, bij een echobureau kan je dus vrij snel terecht, hihi, heerlijk, vanaf 7 weken maken ze echo's en het is niet eens zo heel duur vind ik. Kijk er echt naar uit. Hoop dat vriend met me mee kan.

Mitsj, ik had het inderdaad ook niet gezien dat maaike sanne er niet op staat.
Verdoving helemaal weg nu? hoe gaat het met de pijn?

Hier vanavond bloemkool en een speklapje, ooh heb zo een zin in een speklap, kijk zo uit naar het eten nu, hihi.

Liefs

Moest wel effe terug lezen! topic al vol goed bezig dames!!

Frieda.. strekte met je meisje! Ja.. dan is het wel ff knudde met je werk zeg..
Komt wel goed.. hoop dat als dit achter de rug is het voorlopig ook wel achter de rug is.

Maike Sanne.. hoe is het gegaan verder vandaag?
Erg van die baby.. echt verschrikkelijk.

Nathalie.. en hoe voel je je? komen de kwaaltjes al.. moet bijna gaan komen he?

Mitjs.. ik ben verbaasd dat de tandarts het zo in 1 keer doet.. En niet in 2 keer eerst links dan rechts..
Ik wil wel aanschuiven vanavond hoor.. lekker kippetje..
Hier wordt het een geitekaas salade. ook lekker.

Bloemetje.. Wat fijn dat je donderdag de echo al krijg! super. Lekker van genieten meid.. Die pijn zal wel bandenpijn zijn.. het oprekken van je baarmoeder.
Komt goed joh!

Hier zit er echt wel een ei aan te komen.!! morgen of woensdag maar als ik het zo waarneem zal het me niks verbazen als het morgen al is.
Verder alles goed.. met mijn zoontje ook.. Ik dacht een bobbel te voelen waar weer een kies moet komen maar kan me vergissen.. de luiers veraden wel dat er wat aan zit te komen..
Nu ligt hij lekker te knorren..

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan