Jeetje meiden! Dit is amper vol te houden zo veel wordt er gekletst...Maar een 3e topic alweer!! Gaat echt snel hoor!
Bloemetje, fijn zeg... dat je al zo snel voor een echo kan.. en de kosten vallen inderdaad erg mee! Had verwacht dat het duurder zou zijn!
Maike Sanne, wat vervelend zeg.. de kleine door een wesp gestoken! Gelukkig dat je het snel onder controle had
Mitsj, Een liter soep??? waar laat je het....
En een kippetje in de over... hmm lekker hoor!
Nathalie, haha text en uitleg geven aan de gene die je tegen komt bij de ha is op dit moment niet makkelijk!
Ik had dat ook toen zat mijn schoonzusje met de kleine in de wachtkamer en zat er ook echt niet op te wachten dat er iemand zou zijn die ik zou kennen maar ja je hebt het niet altijd voor het zeggen natuurlijk!
Vanmiddag lekker mijn mamsie opgehaald!! We waren om kwart voor 7 thuis en hadden eerst nog ff wat gegeten in amsterdam!
Kyra werd toen ook net thuis gebracht door de oppas dus dat kwam mooi uit!
Kyra zit nu helemaal onder de exceem enzo dus ben blij dat ik morgen ff naar de dokter ga.... ben benieuwd wat ik nu weer op kan halen bij de apotheek...
Ze was vanavond ook erg boos... schreeuwen dat ze deed... mijn god he.. tranen stonden in mijn ogen, zo ken ik gewoon mijn eigen meisje niet als ze zo doet.
Hoop dat dat ook snel over gaat!
Nou meiden.. ik ga lekker naar bed want ben helemaal kapot van de lange middag in de auto!!
Morgenavond ben ik wel weer ff van de partij
Liefs,
Frieda