Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

maaike sanne, die echo kost ongeveer 40 euro, vind ik eigenlijk nog best meevallen. heb het er graag voor over. hihi.

Hoe ging het met dr? Heeft ze dr nog veel pijn van gehad? Of viel het uiteindelijk nog mee?
Balen dat die test weer zegt dat je ei er niet aankomt, aarggh, balen, hoop dat die ovutest snel positief word.

Liefs

Ahhh wat zielig voor de kleine, je werd vandaag dus al behoorlijk op de proef gesteld.
Hopelijk vind je je ei snel meis!

Hier kreeg ik net telefoon van mijn broertje. Wat ik bij de dokter moest *slik* hahah
Dus heb lulsmoes opgehanden dat het voor de plekjes en pukkeltjes in mijn gezicht was & voor machting voor krukken. Dus hij helemaal doorvragen, wat hij zei en of ik er iets voor kreeg enzo. Want hij heeft namelijk acne en niks helpt. Hij wil graag naar dermatoloog, maar ha stuurd hem niet door. Dus ships had beter iets anders kunnen verzinnen, hihih.

Liefs Nathalie

Wij gaan het grote nieuws 13 september aan mijn ouders, broertje & schoonzusje vertellen. En als mijn zwagertje en goede vriend van mijn vriend er zijn mogen die het ook weten. Mijn schoonouders zullen we het helaas via de telefoon moeten vertellen. En gaan dan zo snel mogelijk langs om het heugelijke nieuws te vertellen.

Liefs Nathalie

Jeetje meiden! Dit is amper vol te houden zo veel wordt er gekletst...Maar een 3e topic alweer!! Gaat echt snel hoor!

Bloemetje, fijn zeg... dat je al zo snel voor een echo kan.. en de kosten vallen inderdaad erg mee! Had verwacht dat het duurder zou zijn!

Maike Sanne, wat vervelend zeg.. de kleine door een wesp gestoken! Gelukkig  dat je het snel onder controle had :D

Mitsj, Een liter soep??? waar laat je het....
En een kippetje in de over... hmm lekker hoor!

Nathalie, haha text en uitleg geven aan de gene die je tegen komt bij de ha is op dit moment niet makkelijk!
Ik had dat ook toen zat mijn schoonzusje met de kleine in de wachtkamer en zat er ook echt niet op te wachten dat er iemand zou zijn die ik zou kennen maar ja je hebt het niet altijd voor het zeggen natuurlijk!

Vanmiddag lekker mijn mamsie opgehaald!! We waren om kwart voor 7 thuis en hadden eerst nog ff wat gegeten in amsterdam!
Kyra werd toen ook net thuis gebracht door de oppas dus dat kwam mooi uit!
Kyra zit nu helemaal onder de exceem enzo dus ben blij dat ik morgen ff naar de dokter ga.... ben benieuwd wat ik nu weer op kan halen bij de apotheek...
Ze was vanavond ook erg boos... schreeuwen dat ze deed... mijn god he.. tranen stonden in mijn ogen, zo ken ik gewoon mijn eigen meisje niet als ze zo doet.
Hoop dat dat ook snel over gaat!

Nou meiden.. ik ga lekker naar bed want ben helemaal kapot van de lange middag in de auto!!
Morgenavond ben ik wel weer ff van de partij :D

Liefs,

Frieda

Hoi,

Nathalie, haha, wat lastig dat ze dan bellen he, waarom je bij ha was. hihi. moeilijk om dan wat meteen te verzinnen, hopelijk geloofde hij het. hihi, leugentje om bestwil.

frieda, wat fijn dat je je moeder weer hebt opgehaald. en lekker hapje bent gaan eten, weer tijd voor jullie zelf, heerlijk, geniet er van.
Staan er nog veel leuke dingen op het programma?
Die echo, ja echt super dat ik zo snel terecht kan, en ik had het ook duurder verwacht, dus valt allebei alleen maar mee he. hihi. kijk er echt naar uit.

Liefs

Ahhhhhh wat zielig voor de kleine meis. Hopelijk kan de dokter morgen helpen
Wat fijn dat je mamsie er weer is meis. Weltrusten voor nu en sterket met alles

Bloemetje hou jij het allemaal nog wel bij? Jij kletst ook meerdere topic's toch?
En zit je ook al op zwangere forum? Ik weet niet of ik het allemaal red hoor. Als ik hier ff niet kijk hebben jullie mega veel gekletst en ik wil dat dan graag allemaal lezen. Kan gewoon niet zonder jullie. Maar om alles! te willen gaat ook niet lukken ben ik bang. Gelukkig heb ik deze week nog vakantie, maar vanaf volgende week revalidatietherapie en andere afspraken er weer bij. En Frieda kan ons al amper bijhouden laat staan dat wij in meerdere topics kletsen, hihih. Gelukkig is het niet overal mega druk, maar heb nu hier en 24 jaar en moederwens dat echt mega gekletst word. Kei gezellig overigens. En met jullie klets ik al aantal maanden dus dat maakt wel verschil hè.

Liefs Nathalie

Hoi,

Frieda, hoe was het bij de dokter met je meisje?

nathalie, ik kan het nog net bijhouden hoor, haha. ik klets hier, overgewicht en zwanger worden, en meistoppers. 23 en zwanger worden ook,maar daar word bijna niet meer geschreven.
Zit ook op het zwangerforum, maar daar is het erg rustig. hihi.

Vandaag hond weer in de ochtend alleen geweest, hadden het deze keer anders gedaan, hem in de keuken gelaten, bench voor de deur dat ie niet weg kon, (in de kamer en gang. En hoorde hem niet toen ik thuis kwam, hij zat lekker in zn bench, en alles was nog heel en schoon, denk dat hij dan niet of zeer weinig heeft gejankt. En anders hoor ik het vanzelf wel.

Liefs

Hoi,

Heb trouwens ook tegen mn baas gezegd, dat als echo donderdag goed is, ik het daarna ga vertellen, wou het eerst eerder doen, maar wacht nu even de echo af, die is vast wel goed.

Hoorde ook dat andere collega vanaf deze maand ook gaat beginnen met zwanger worden, hihi, dat zijn er al twee, en ik als zwangere dr nog bij, haha, word nog hoop vervanging zoeken voor de baas

Liefs

Terug
Bovenaan