Hoi hoiiiii
Sorry dat ik niet zo vaak meer reageer,maar k chat met jullie allemaal en heb soms dus niet veel soeps te melden, Lees wel iedere dag ff wat jullie gekletst hebben

(meestal)
Hier gaat t zn gangetje. Ben de afgelopen weekminder misselijk geweest gelukkig,maar heb het best druk gehad !! En dat merk ik wel...
Vandaag lekker vrije dag gehad, hele dag bij zusje en tantezeggertje geweest. Heerlijk

Vanaaf lekker vroeg op bed, weekend weer werken,Morgen 10 uren dienst en zondag 9 uren.. en dan maandag weer hele dag oppassen (laatste keer voor een hele dag !)
ach ja,, zo kan ik nog wel even door gaan..
Kan niet wachten tot de kerstvakantie haha...
Gisteravond zijn we naar de babyzaak geweest en hebben we kinderwagen, maxi cosi, en matrasje voor in ledikantje besteld. Ook de isofix hebben we besteld. Ideaal, dan heb je geen gedoe met de autogordel om de maxicosi heen.. je klikt hem hier gewoon op en is nog veiliger dan de gordel..Alles word begin april thuis bezorgd,moest twee maand van te voren werd er door de verkoopster gezegd dus dat moet dan maar hihi..
Hubby maakt dit weekend de kast klaar.. en commode halen we deze maand op bij ikea (is nu met korting) dus dan hebben we alle grote dingen

O nee.. de box moet nog... maar dat kan nog wel hihi
Jazzie... Ik sprak je alop msn maar je liet me wel even schrikken hoor..maar gelukkig "maar" een blaasontsteking.. Gaat t nu al wat beter met je???
Rustig aan doen hoormeis !!
Nathalie.. K ben nu met je aant chatten.. Dus heb hier eigenlijk nit veel te melden haha
Bloemetje.. Raar hoor dat je van de ene moest/kon stoppe en nu dr weer aan moet.
Maar gelukkig dat je je nu al een stuk beter voelt !!! Gelukkig maar !
Dus nog mooie kaarsen gevonden? K reageerde gister niet meer op msn omdat oppaskindje dwars deed haha... Ben dus niet meer aan mn kerststukjes toe gekomen

Maar kijken of ik er vanaaf nog fut voor heb en anders na t weekend maar of zo...
Mitsj... Heb je nu je laatste werkdag gehad? of je laatste vrijdag???
Ben t even vergeten..sorry !!!!!!
Frieda.. In topic 4 ben je snel zwanger hoor !! Hoop dat t net zoals bij mij geld dan je na de mk extra vruchtbaar bent en meteen weer zwanger bent en alles nu goed gaat !
K ben extra voor je aan het duimen !! Morgen officieel je nod he...
Kan nu iets langer zijn.. dus k blijf gewoon duimen tot je de positieve test hebt meis!
Nou dames wij zullen ff eten.. Gezellige avond allemaal ! Vieren jullie Sinterklaas???
Liefs Maik