Zwanger worden of niet? Deel 3.

Ikke is weer terug van de huisarts met blij gevoel
Pff wat was ik zenuwachtig! Liep de ha natuurlijk ook nog uit, dus zit je daar, hihih
Komt ineens de vriendin van mijn broertje & haar moeder binnen, helpp! hahah
En ze hebben gezien dat ik met een brief de deur uit ging geloof ik, dus tja wat moet ik daar nou weer op verzinnen. Mijn broertje had hun gebracht, haha. Kom ik die spreekkamer uit, wie loop ik tegen het lijf. Mijn oom en zijn vriendin, hahah
Je kunt ook nooit eens rustig naar huisarts gaan! Heb de brief wel zo gedraaid dat ze niet de naam van de verloskundige op de envelop konden lezen.

De huisarts reageerde helemaal niet zoals ik had verwacht, hahah. Heb we meer druk gemaakt om niks dus (herkenbaar hè bloemetje, hihih) Hij heeft me niet gefeliciteerd, maar zei wel: een nieuwe fase in jullie leven. En dat hij het een mooie leeftijd vond om zwanger te worden. Dat hij daar echt voorstander van was enzo. En of ons huis (zijn eind vorig jaar verhuisd) al helemaal klaar was? Dus wel leuk, niet zo afscheperij en hup okay is goed, dit heb ik te vertellen en ga maar weer. Nee echt ff zitten kletsen. En vroeg nog of openruggetje, down syndroom of andere erfelijke ziektes voorkwamen in de familie enzo. Ik mag gewoon naar verloskundige en daar bespreken we allemaal hoe het verder gaat. Omdat ik natuurlijk medische verleden heb. Maar wat dit betrefd ben ik goed gezond. En mocht ik last krijgen van mijn rug of andere dingen dan moest ik maar ff weer komen. Dus ikke is helemaal blij!

En krijg nu ineens ook de drang om het aan mijn ouders & schoonouders enzo te vertellen, hihih. Geen idee wanneer we het mijn schoonouders kunnen vertellen, want mijn schoonmoeder moet nu werken tot donderdag en dan gaan hun voor lang weekend naar Luxemburg. En ik wil eigenlijk wel persoonlijk langs om te vertellen. Het weekend erop is mijn vriend jarig en moet mijn schoonmoeder weer werken, dus dan zien we ze ook niet. En ff op en neer is denk ik ook geen optie. Want is toch snel 2,5 uur rijden. En wil dit eigenlijk wel samen met mijn mannetje doen. Ik ben deze week vrij, maar hij niet.

Nog maar ff over na denken. Ik ga ff wegzwijmelen, hihih

Liefs Nathalie

Hi Jazzie, ik voel me best wel goed, alleen moe nu. Vooral 's middags kan ik het gewoon ineens merken en moet niet teveel willen doen enzo. Ben 's morgens wel wat misselijk, maar niet extreem en is als ik iets eet gelukkig ook weer over. Gelukkig gaat het ook wat beter met mijn rug. Soms wat dunne ontlasting, maar dat is het voor nu wel geloof ik.

Vanaf wanneer heb je last van bandenpijn dan? Ik heb vk mailtje gestuurd. Die is morgen niet te bereiken telefonisch, grr stom gedoe! Maar merk wel wanneer ze bellen. Ha zei dat ze voor 8 weken intake wil. En meestal iets eerder, ook als er bijvoorbeeld onderzoeken gedaan moetn worden. Dus hoor het wel. Ik wil het liefst wel eerder, hihih

Bloemetje, die echo moet je die zelf betalen omdat ie eerder is? Huisarts had het trouwens over rond 2 a 3 mei dat mijn uitgerekende datum is. Maar internet geeft 5 mei aan. Maar ach komt ook niet op paar dagen aan. Ik las op vk site iets over vanaf 14 weken echo, nou dat duurt me te lang hoor, hahah. Lijk me zo bijzonder en onwerkelijk nu nog!

Het is overal anders nathalie!
En bandenpijn kan je al best snel krijgen! je baarmoeder gaat al gelijk ruimte maken voor je uk.
Wel spannend allemaal.. och en wat die bekenden betreft die weten toch dat je nog een btje aan het kwakkelen bent?! geef er een draai aan! Controle echo? voor je rug? hihiihi
Kan je vriend van de week niet eerder vrij nemen? Zou wel leuk zijn.
Spannend hoor.. ben benieuwd hoe ze reageren..
Wel fijn dat  je ha zo relaxed was.. Tja wat moet hij anders zeggen he? hihihi

liefs Jazzie

Nathalie,
Wat fijn zo een reactie. Ja, en allemaal bekenden tegenkomen, haha ken dat, woon nu bijna twee jaar hier bij me vriend, en ook ik zit vaak met bekenden bij de dokter, haha. tja,soms lastig als het iets is wat je voor jezelf wil houden.
Ja, deze echo moet ik inderdaad zelf betalen, omdat het niet bij de echo's hoort die standaard vergoed worden, maar ach, boeiend, ik wil mn beebje zien, en zien of alles goed gaat met hem/haar.
Spannend hoor, nog paar dagen,

Jazzie, ja, je ei komt eraan, klussen maar. Veel plezier.
En lastig dat er weer tandjes aan zitten te komen.
Heeft ie er al last van?

Liefs

Nou in mijn hoofd had ik een heel senario bedacht wat ik allemaal kon zeggen hoor, hahah. Hij vertelde zelfs dat zijn vrouw 27 was, en dat dat in die tijd al oud was. En dat tegenwoordig steeds meer meiden pas na 30 zwanger worden. Terwijl als je jonger bent meer kansen hebt. Maar ja elke ha is anders hè. Want de een helpt je niet eens al je 24 bent en al meer dan een jaar bezig met een verwijzing, en de ander (zoals mijn ha nu blijkt, hihih) vind 24 hele mooie leeftijd. Dus ach tja.

Mijn vriend is deze week net weer begonnen met werken. En nu die tv & internetproblemen. Hier doet nog niks het grrr. Zou voor 15.45 uur opgelosd worden. Mijn vriend is bij zijn baas thuis aan het werk en belde net al voor het nummer van @home/Ziggo. Die gaan niet blij worden daar! Hopelijk kan ik vanavond ff tv kijken hoor, pfff.

Liefs Nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje       17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                     09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          1e ronde  -  2e kindje                     17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  
Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Bloemetje
* pretecho     04-09-2008 om 15.00 uur

Halloo dames !!

Gaat snel hier op t forum vandaag ;)
Nou het oppassen ging goed   ! Alleen werd t kleine monstertje  (3)  nog gestoken door een wesp !!     Razen en brullen natuurlijk, waardoor kleintje weer wakker werd en ook mee ging schreeuwen !!
Maar gelukkig ad ik t snel onder controle hahah...   Was verder erg gezellig !
Donderdag weer.. :)

Bloem.. mag ik vragen wat zon echo kost ??   Erg leuk !
Ik mag strax bij   6 a 8 weken een echo hihih.. Kijk er nu al naar uit !
maar eerst maar eens zwanger worden :(
Zonet ovu testje gedaan en nogsteeds negatief !     Heb nu zoiets van ik test de eerste dagen niet hoor... vind er niks meer aan :p
Ik wil zo graag mn ei !!!!!!!!!

Frieda... Leuk dat je moeder er weer is ! Geniet er van meis
En hopelijk knapt Kyra snel op..tis niet makkelijk allemaal... beterschap meis

Het klopt idd dat ik niet op het nod lijstje sta..
Ik heb mezelf er nog niet opgezet omdat ik dus niet weet wanneer ik ooit weer een nod heb...   Zodra ik dus weet wanneer mn eitje onderweg is weet ik wanneer ik mn nod heb. dus word (hoop snel) vervolgd

xxxx

Terug
Bovenaan