Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

huisarts is op vakantie, ja, heb je ook lekker veel aan, en vervangend arts bel ik al niet eens meer.
Vk die stelt me ook nooit gerust en doet toch geen echo, dus heeft weinig zin om haar te gaan bellen, moet maar gewoon wachten tot donderdag. En daar heb ik het erg moeilijk mee.
Ik ben iemand die zich te makkelijk laat afschepen lijkt nu, maar heb ook geen zin in steeds dat gebel en telkens hetzelfde te horen van de vk. Weet dat ze daarvoor zijn. Maar voel me nu niet door hen begrepen. Ben van mening dat ze je gerust moeten stellen, maar naar mijn gevoel doen ze dat niet.
Dus wacht maar 'gewoon' af en we zien het wel. Al houdt ik er steeds meer rekening mee dat het mis gaat, dan kan het alleen maar meevallen als het donderdag goed zit.

En vervangend werk doen aaaah, je bent idd geen slaafje, ik zou er idd wel wat van zeggen. Is je werk ook niet.
Nog lekker slapen dan vandaag meid.
Heb ik net ook nog gedaan, ben gewoon zo moe, en nu ook wel weer misselijk. en toch nog steeds gevoel dat buik wat dikker is. nou dames, jullie zien het, ben beetje onzeker.

liefs

Bloemetje ik vind de hele situatie heel naar voor je.
Ik denk dat je het toch een btje op zijn beloop moet laten.
De vk kan niks voor je doen op dit moment. Als ze geen echo apperaat heeft hoe moet ze dan een echo maken. En ze zullen niet een spoed echo doen om dat je nog in de risico tijd zit. Het KAN nog fout gaan.
Als ze je gerust gaat stellen en het is niet goed dan zit zij fout.
Meis. Klinkt rot maar probeer het waar mogelijk toch even van je af te zetten tot donderdag. Anders moet je nog maar een keer kijken of je de echo kan vervroegen.
vind het jammer dat je je door je vk onbegrepen voelt.. Ik denk alleen wel dat het nu misschien de combinatie is.
Meid ik duim dat het goed is. en dat je tot donderdag toch even je rust kan vinden.
ALS het mis is doe je er niks aan. en stressen helpt ook niet.
ALS het goed is ben je nu een heerlijke tijd aan het voorbij laten gaan zonder genieten.

Heel veel sterkte!

Op de rest reageer ik later!
Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie, ergens heb je wel gelijk. Maar het is erg moeilijk om hier niet aan te denken, en dit allemaal op zn beloop te laten gaan.
Ze kan me op zn minst beter geruststellen vind ik. Ik voel me gewoon niet begrepen, en vind toch dat dat een belangrijk aandachtspunt voor hen moet zijn.
Als ze geen echo apparaat heeft weet ik dat ze geen echo kan maken. Maar als mensen zo stressen, zou het toch erg prettig zijn om na een volle week regelmatig bloedverlies te hebben je voor een eerdere echo te sturen.
Maar ja, dat is mijn persoonlijke mening.
Ik probeer om wat rust te krijgen, maar genieten lukt nu echt niet goed hoor.
Ik heb geen voorgevoel of het goed of fout zit, dat durf ik gewoon niet.
Ik heb het hier gewoon erg moeilijk mee. en ik ben bang dat dat zo zal blijven tot donderdag.

Liefs

Goedemorgen allemaal!

Ik moest ons helemaal van de 2e bladzijde afplukken, dat kan natuurlijk niet he!

Bloemetje, hoe is het nu? Hoe gaat het??

Jazzie, heb je al veel kwaaltjes of niet?

Nathalie, hoe is het nu met jou?

Maikesanne, al tekenen van de rd's?

Hier gaat het goed. Ben superzenuwachtig omdat ik vanmiddag naar de verloskundige moet! Ben toch weer heel benauwd dat ze geen hartje kan horen oid! Onzekerheid denk ik.. Hoop maar dat de dag snel om is! Verder nog steeds kokhalzen af en toe, en heel erg moe dus nog niet echt verbetering maar dat komt vast nog wel!

Fijne dag allemaal!

Liefs!

Bloem hoe is het nu?!
Ik snap jou ook wel hoor! Doe rustig aan!

Mitjs Spannend!! super joh! hoop dat je het hartje te horen krijg!
Hier nog geen verdere kwaaltjes .. mijn boobies zijn nog wat zwaar heb af en toe een wat drukkend gevoel in mijn buik en ben moe.. maar dat ehb ik al vanaf het begin.
Als ik kijk naar de zwangerschap van mijn zoontje ben ik denk dit weekend de klos wat misselijkheid betreft! hhihihi.. kijk er nu al naar uit

Maike Sanne! succes op je werk vandaag!
echt balen joh! maar ja.. ik dacht dat je het wel verplicht was als er vervangend werk is om dat ook te doen.. Meis! hoop dat de dag zo om is.

Nathalie hoe is het met jou?

Hier verder alles goed!

doeii..
Liefs Jazzie

Hoi,

Nathalie, waar ben je? Alles goed met jou?

Mitsj, spannend, naar vk. Hoop dat ze je het hartje kan laten horen. Spannend.
Laat je weten hoe het was?

Jazzie, de beginnende kwaaltjes dus. En de misselijkheid op komst? Succes.

Frieda, hoe gaat het nu met je? En met je schoonpap?

Zo dames,
Ik heb me een partij pijnlijke borsten, niet normaal, vannacht slecht geslapen ervan, geen enkele houding was prettig.
Zijn vooral mn tepels die zo zeer doen, vooral links, kwam vanmorgen ook wat (melk?) uit. Ben ook weer misselijk.
Ik hoop dat dit een teken kan zijn dat het nog goed gaat. Bloed is ook weer wat minder.
Haha, morgen moet ik op me werk eigenlijk macaroni scheppen, haha, maar kan echt niet meer tegen die geuren, en idee alleen al als ik het zie liggen, vooral als ik misselijk ben, heb dus gezegd dat ik kijk hoe ik me morgenochtend voel, anders ga ik wat anders doen. Haha, gelukkig vond iedereen dat een prima idee.

Liefs

Hoii hoiii

Hier wel een relaxt dagje gehad hihi..Moest allemaal papieren in orde maken, moest er datas, namen en appartement nr op zette, was wel relaxt..
Heb zon 300 papieren door mn handen gehad !!
Leidinggevende was geen heks vandaag ! wa juist heel lief !
Ik mocht pauze nemen wanneer ik wou, even een blokje om lopen als ik wou, ze bracht me telkens drinken want ik moest goed drinken hihih...
(zowel voor de lijn als voor t eczeem )

Hoefde niet mn uren te draaien dus van half 10 tot 1400 gewerkt. Toen ff naar e action om schilderijen te schilderen voor op baby kamer van mn zusje :)
En ff om gezond eten naar de Jumbo.. (ff reclame maken hahah)
Strax lekker visje eten en bloemkool   (hahah ja Jazzie ik weet wat je nu denkt....ALWEER? hahahaha )
Morgen weer kort dagje dan tot 12 a 13 uur...
Kan ook niet langer volhouden hoor, ben nu giga moe.. Nu lekker bankhangen en vanaaf na eten lekker in bad en dan vroeg op bed!!

Jazzie... Hoe was je dag?? Druk?? Nu maar lekker rusten meis ;)

Mitsj.. Hoe was je afspraak bij de vk??? Hartje weer gehoord?
Super mooi om te horen he !!!
Heb je de kraamzorg al geregeld hihih

Nathalie.. Lukt alles nog een beetje met je therapien en je zwangerschap er bij??
Hoe gaat het nu eigenlijk???

Bloemetje. ahaha nee je moet niet in de macaroni van de mensen spugen hahha
K zie t al helemaal voor me hahahaha...
Nog twee daagjes voor je echo meis !!!

Frieda.. lukt het nog een beetje???   Als t te veel word moet je het op je werk wel aangeven hoor !!       We zijn er voor je meis !!!

Nou ik zal even dikke trui van boven halen en de Bloemkool vast klaar maken
Brrrr koud hoor !!!

Dikke kus Maik

Hoi Bloem.. misselijkheid valt nog mee hier..
Ik krijg wel weer trek vooral lekkere trek.. (niet goed)
Maar wat niet is kan nog komen.
Heel verstandig om morgen iets anders te gaan doen.

Maike Sanne.. super fijn dat het goed is gegaan vandaag!
En meid.. ALWEER bloemkool das niet normaal!
Die van jullie noemen we straks geen spruit maar bloemkooltje!

Hier alles goed.. op zich niet super druk gehad.. maar was vanochtend al moe.
en ik heb geen gelegenheid gehad om te slapen.. :(
Nou .. maar even kijken hoe het loopt straks!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan