Zwanger worden of niet? Deel 3.

Jazzie mag ik ook ff in bad, heb het zo koud, hihih. Fijn dat je mannetje eerder naar huis kwam. Ja vaak is iets hardop zeggen of typen ineens confronterend hè. Sterkte!

Bloemetje hier is eten ook een ramp. Niet op het gebied van misselijk zijn, maar gewoon geen smaak en geen trek, krijg er amper iets door. En weet ook niet waar ik echt zin in heb om te eten ofzo. Ik probeer wel wat binnen te krijgen.

Zit nu alweer te bedenken wat we vanavond nu eens moeten eten, ik weet het echt niet. Voor mij hoeven we nog lang niet eten, maar ja denk dat mijn mannetje dalijk wel honger heeft, hihih

Fijne avond meiden. Liefs Nathalie

Hoi,

Was het gezellig bij vriendin?
Ja, ik koop nu voor hele week al groenten, leg ik lekker in schuur, daar is het heerlijk fris.
Vandaag sperzieboontjes, met aardappels, en burger van gehakt maken denk ik.
Geen zin om gehaktballen te maken.
En inderdaad, voor mij hoeft eten ook nog lang niet, ook al is vriend pas zes uur a half zeven thuis, na drie happen heb ik het meestal wel gehad hoor.
Vanmiddag oliebollen gehaald, ja, niet gezond, maar vriend zei, dat eet je graag, dan eet je tenminste nog wat. Want moet er al helemaal niet aan denken om brood te eten. Ga dat morgen ook maar eens bij ha aankaarten, of dit kwaad kan. Mag morgen toch voor de uitslag gaan, wel fijn, want krab me bijna open nu.

Liefs

Nou eten is hier totaal geen probleem!!! hihihi..
niet dat ik veel eet hoor. Dat valt wel mee.. maar ik vind het heeerlijk.. Vooral gewone maaltijden.. We hadden nu restjes chinees.. ik heb voor morgen hutspot met een rollade liggen.. hmmm heerlijk.. kan ik nu al naar uitkijken..HIHIHI.

Ik voel me een stuk beter.. heerlijk gechilt in bad.. en prettig idee dat ik morgen ff langs mag.. ik maakte me denk toch meer zorgen dan ik aanvankelijk wilde toegeven.
Dus ben blij om ff gerustgesteld te worden.

Kachel iets hoger zetten nathalie!

Bloem ga je BV geven? scheelde ook behoorlijk in de kilo's.

Thx dat ik ff mijn hart heb mogen luchten.

Liefs Jazzie

Jazzie,

Je kan altijd je hart luchten hier, alles opkroppen is niet goed he, zeker niet als je zwanger bent, ik hoop dat vk je gerust kan stellen, en ben benieuwd wat er is.
Zijn de harde buiken minder sinds je in bad hebt gelegen?

En ik wil graag borstvoeding geven, weet alleen niet of dat kan ivm een borstverkleining die ik een jaar of vijf a zes geleden heb gehad.
dus dat moeten we ff afwachten?

Wat zei je man toen je vertelde dat je je zorgen maakt?

Ik heb vandaag weer hogere dosis van mn medicijnen genomen, wat moest van de cardioloog, en kan jullie vertellen, voel me stuk beter. niet zo moe, meer fut, en opgewekter. Hehe, wel fijn dat dit nu uitgezocht is en me daar niet meer druk om moet maken.

Liefs

fijn dat je je beter voelt bloem!
In princiepe kunnen de meeste met een borstverkleining ook borstvoeding geven..
Tja als het niet lukt dan niet.. maar wel super dat je het wilt proberen.

Ik was gelukkig weer wat rustiger toen mijn man thuis was.. dus.. hij snapte het wel. en was heel lief voor me. (nog steeds hoor) Dus..

Liefs Jazzie

O ik heb de harde buiken ook niet constant hoor.. gelukkig.. maar ik vond het al vroeg om iedere dag wel een paar keer harde buiken te hebben. In bad had ik hem eerst nog wel.. maar later was het gewoon heerlijk.

Jazzie,
hoe voelt die harde buik dan aan? Hoe beschrijf je dat?
En als je je kindje echt gaat voelen, voelt dat dan als een druk van binnen naar buiten uit?
Tja, jij bent ervaringsdeskundige,hoop dat je me hier antwoord op kan geven.

Liefs

Je voelt je kindje eerst van binnen uit.
en dan kan het gekriebel zijn.. maar ik vind het een inwendige duwtje..

Een harde buik voelt net aan alsof iets een draaibeweging maakt aan de binnen kant van je baarmoeder. Net of iemand een vuist maakt en die langzaam en zachtjes rond draait en duwt in je baarmoeder.. (dat is dus dat je hem van 1 kant naar de ander kant hard voelt worden) Dit draaien is dus 1 beweging. En dan blijft het gespannen..
Eerst denk je wat voel ik nou.. Lijkt op een kindje wat de kont langs van de ene kant naar de andere draait.. en dan blijft er druk op staan.. van binnen uit.
En als je dan voelt kan je precies voelen hoe je en waar je baarmoeder staat. En is hij keihard.. op den duur is de spanning er af en is de baarmoeder weer zacht.

Ik hoop dat je het zo een btje snap.
Ik moet wel zeggen dat ik met de eerste zwangerschap veel moeite had om een harde buik te herkennen. Ik herkende het wel.. en nu voelde ik iedere keer wat en ik denk huh.. en sinds een paar dagen had ik door dat het een harde buik was wat ik dus voelde..

Misschien verwarrend allemaal.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan