Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi Jazzie,

Dank je wel voor je uitleg. Hij is heel duidelijk.
Dan denk ik dat het kindje is. Hihi, voel af en toe een druk van binnen naar buiten. Voelt beetje gek aan, maar is ook zo weer weg als ik bijvoorbeeld terugduw, maar daarna word er weer geduwd, hehe als ik dan weer terugduw stopt het ff en komt het weer terug, grappig, misschien reageert het dan wel.
Tja, kan ook zijn dat ik me dat inbeeld en het gewoon toevallig is natuurlijk.

Jazzie, heel veel succes bij de vk, maar het komt vast goed. Misschien wat rustiger aan doen? Ben benieuwd wat ze zegt. Ik moet zo naar dokter, voor me uitslag, is alleen niet de dokter die ik normaal heb.

x

Klinkt zeker als het kindje! die naar boven komt drijven.
Leuk hoor.. lekker van genieten.

Succes bij de dokter.. Laat hem wel just in case je leverwaarden controleren.
Als hij er niet zelf over begint.

Rustiger aan doen dan ik al doe is volgens mij werkelijk onmogelijk.
Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik me zorgen maak(te).  Als je nu weet dat je  te druk geweest ben ja.. dan rem je wat.. maar dat ben ik niet..
dus  straks  ook nog ff urine laten controleren.

Nogmaals  bedankt voor je lieve  woorden!

Liefs Jazzie  

Maike Sanne! hoe is het met jou? Zie je door de bomen het bos nog!
Ik hoop dat je toch ook leuk heb! tussen de drukte door!
Ik spreek je meis!

Hoi,

Hier was ik weer.
Terug van de huisarts.
Hij heeft geen bloedprikken laten doen, hij zegt, ja, dan kan je er nog niets mee, en moet je alsnog een zalfje, dus hij zei, dat kan ik wel doen, maar daar heb je niets aan. Heb nu een soort vaseline zalf gekregen. Heb het net gesmeerd, en mensen oooh wat heerlijk is dat. Verzacht en jeuk is nu weg. Mag het tot 4 keer per dag smeren. Als het over twee weken niet beter is. dan weer terug, dan wil hij hormonen zalf geven, maar die wil ik niet. Dus dan ga ik die mentolgel wel proberen. Kan je volgens mij zonder recept ook krijgen.
En ga ik ook vragen om mn leverwaarden te controleren.
Vertelde ook van het eten, dat ik daar zo een moeite met heb, en alles weer naar boven komt na het eten. Hij zei dat dat waarschijnlijk maagzuur is, en heb daar flesje voor mee waarvan ik lepeltje mag als ik dat heb.
Wat ook geen kwaad kan. Gelukkig.

Dus hoop dat de zalf gaat aanslaan. Nu verzacht het in ieder geval,

Liefs

Fijn dat je zalf helpt Bloem.
Vind het wel jammer dat hij uit voorzorg niet je leverwaarden wil prikken.. Misschien iets om als je bij de gyn bent toch even te overleggen.. Ik weet niet waarom ze het normaal wel doen.. maar het zal wel voor een reden zijn is het niet?

Hier ook alles goed.. BLAASONTSTEKING! Maar met de beeb alles goed. Het veroorzaakte dus mijn harde buiken.
De vk was echt mega lief. En was blij dat ik gebeld had en moest maar gewoon bellen als er wat was! We hebben het hartje gehoord van de beeb. OOo wat een machtig mooi geluid is dat toch! Het was heeel krachtig.. en verder gaat alles volgens het  boekje.

Wilde jullie ff updaten.

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Wat een geruststelling, zat al hele tijd te kijken naar berichtje van je.
Gelukkig is alles goed met jou en de beeb. En veroorzaakt de blaasonsteking de harde buiken. Wist niet eens dat dat kan.
Wat moet je nu doen tegen de blaasontsteking?

Ja vind het ook jammer dat ie dat wou doen, maar hij zei dat hij aan die uitslag toch niets had, ik heb jeuk, en moet daar vanaf. Maar aaaaaaaaaaghr, sta nu weer onder hoor. Dus maar weer gesmeerd, mag dat 4 keer per dag doen. Bah, zo vervelend is dit.
En ook heel veel vocht in de benen vandaag. Sokken staan nogal te spannen in benen. Maar ook dat zal wel weer over gaan. Ga zo ff dorp in denk ik, ff lopen.

Wat kaarsen scoren. :)

Lekker genieten nu he Jazzie.

Liefs

Kan idd harde buiken veroorzaken.
Doordat je blaas ontstoken is. prikkeld hij de baarmoeder.. die als gevolg gaat samentrekken. Daarom moet je verder in de zwangerschap op letten omdat als je met een blaasontsteking doorloopt weeen kan krijgen.
Nu mag ik rond 4 uur een ab kuurtje halen.

Hou jij je eigen goed in de gaten.. als je iets niet vertrouwd ook aan de bel trekken he!

Ik geniet weer volop.. (begin de kleine nu ook dagelijks te voelen.. yeah)!

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Ok, handig dat ik dat weet. Ben ook best gevoelig voor blaasontstekingen.
Ik probeer goed op mezelf te letten hoor, en als het na een week nog niet betert, dan bel ik tijdens telefonisch spreekuur weer hoor, haha, laat me niet afschepen.
Vriend let ook goed op me hoor, met eten dwingt ie me soort van.
En met mn bekken moet ik van hem ook rustig aan doen, wat ik nu ook doe.
Heb nu strakke buikband om, en dat voelt erg prettig aan.
En ja, die jeuk, ik word er nu weer gek van.
Enkel dat vocht, heb ik ook al drie keer aangegeven, maar daar krijg ik nooit echt een reactie op, alleen dat het erbij hoort :s.

En ook hier genieten we hoor. Kindje laat zich elke dag voelen, en is erg prettig.:)

Liefs

Terug
Bovenaan