Ohh Bloemetje heeft het lijstje al meegenomen zie ik. Het topic was nog niet volgekletst hoor meis, hihih.
Hi Lesly, ja we doen ons best om zoveel mogelijk te kletsen. Kom je ook gezellig met ons mee kletsen of kwam je ff buurten?
Ik ben bij mijn schoonouders, vanavond heelijk in bad en ff de deur uit ipv steeds thuis zitten, heerlijk! Hier gaat het wel zijn gangetje, wel moe en steken enzo maar gisteren volgens mij voor het eerst onze kleine uk gevoeld.
Maike Sanne fijn dat je er weer ff was, we spreken elkaar idd wel regelmatig ff op msn.
Jazzie blaasonsteking, das minder, maar weet je in elk geval de oorzaak. Hopelijk slaat de kuur snel aan en voel je je wat beter.
Bloemetje helpt je zalf nog steeds? Ik had vanmiddag zomaar eens honger, jaja eng hoor, hahah. Maar vanavond weer niet. Tis nog steeds een drama hier. Het scheeld dat ik de komende dagen lekker niet zelf hoef koken, hihih
Frieda *******GLITTERS******* voor jou en hopelijk snel goed nieuws van je in dit nieuwe topic!
Mitjs nog 3 daagjes werken als ik me niet vergis toch? Red je het allemaal nog een beetje?
Hebben jullie nog iets aan sinterklaas gedaan?
In elk geval fijn weekend nog en tot snel. Liefs Nathalie