Zwanger worden of niet?

hoi,

ook hier even kort berichtje, even om te zeggen dat ik snel weer wat meer kom vertellen hier.

nu druk aan het klussen in ons huisje.

liefs

HOi hoii

Hier ben ik ook weeer eens.. hihi
Druk druk druk met van alles en nog wat, (werken,werken, werken, in huis bezig, vergaderingen etc...)
Maar heb nog steeds last van hooikoorts ! Twee jaar lang geen last van gehad en nu is t er weer !
Ik gebruik hier ng niks voor.. wil proberen het zonder te redden..
Net 7 km gelopen en toen viel t op zich mee.. ogen tranen wel af en toe maar hoefde niet te snuiten etc.. NU ik eenmaal binnen ben ist mis.. Neus kriebelt en telkens snuiten en hatsjoee..
Erg lastig !!!
Maar ja.. er zijn ergere dingen !!

Verder alles goed hier..ff dipje gehad (zie overgewicht en zwanger worden) maar geloof dat ik er weer aardig ben..

Nu ga k er weer vandoor..zal nog ff bloemen buiten water geven (tis hier zo droog de laatste dagen ! vanaf maandag maar 2 mm gevallen ! ) en ff strijken en dan vroeg op bed   hihi

Trusten meiden !!   Kusjes   M     S

Hey Meiden, ik ben er ook weer ff.

Frieda, wanneer is de kleine meid jarig? Wat gaat ze tracteren?

Bloemetje, jij ook al druk meis, ken het, tot later!

Maike Sanne, fijn dat je je iets beter voelt na je dipje. Zal dalijk ff bij andere topic lezen wat er allemaal in je koppie om ging. Balen van je hooikoorst. Goed dat je geen medicijnen probeerd te gebruiken, hoe vervelend ook, want die mag je als je zwanger ben niet hebben. Gelukkig heb ik geen hooikoorts, maar veel meiden wel, vraag me af of daar echt niks anders voor is. Ik hoorde iets over accupunctuur. Misschien is dit iets?

Hier hele drukke dag. Vanmiddag in bed moeten liggen omdat ik zo'n hoofdpijn had. Morgen gesprek met uwv over herbeoordeling, ben benieuwd wat ze nu weer zeggen. Veel afspraken, veel revalidatietherapie en dan ook nog beetje proberen te werken. Tja dat valt niet altijd ff mee. Maar tis alweer bijna weekend. Gaat de tijd snel hè meiden?

Wens jullie nog hele fijne avond en tot snel! Liefs Nathalie

Ohhh ja trouwens gisteren heeft het hier de hele dag geregend Maike Sanne, dus was blij dat vandaag het zonnetje weer scheen. Waar woon jij ongeveer?
Hier is Drenthe omg. Emmen. Moest vanavond nog wel een stukje gras sproeien wat net bijgezaaid was, maar gelukkig ff de rest van de tuin vandaag niet.

Liefs Nathalie

Hoi dames,

hier ben ik weer eventjes, pff, wat is het druk hier.
na drie dagen zijn we klaar met schilderen, morgen ga ik schoonmaken, en zaterdag worden er dozen verhuist, wasmachine en droger, en gaan we meubels in elkaar zetten, gaan we ook zondag doen.
Dus nog druk.

heb sinds gisteren buikpijn, af en toe erge steken, maar niet als gevoel dat het van darmen komt. gisteren/vandaag zou een eventueel een innesteling kunnen plaatsvinden. Nu heb ik ook buikpijn, maar die komt dan weer van darmen, voelt zo aan.

Verder eventjes nog niet zoveel te vertellen,
maaike sanne ik ga zo eventjes lezen.

liefs

Dus het gaat goed met klussen? Fijn om te horen zeg.
Wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis.

Babykamer ook al beetje ingedachten? hihih

Liefs Nathalie

hoi,

hihi, ja hoor, babykamer weet ik al welke het word, iedereen zegt zet pc ergens anders, maar dat gaat niet haha, niet zoals ik het in mn hoofd heb.
met klussen in huis gaat het goed,vandaag schoonmaken, vanaf morgen alles beetje gaan verhuizen, hoop eind van de volgende week erin te zitten.

liefs

Hoi Hoi,

ff snel een berichtje van hier!! Heb het de afgelopen dagen zo ontzettend druk gehad. En vandaag is de drukste dag!! Vandaag is namelijk mijn kleine meisje jarig en dat vergt nogal wat voorbereidingen! Een jaar geleden gewoon... het is voorbij gevlogen!
Ze ligt nu nog even te slapen dus ik ga nog even het gebak ophalen en als ze dan wakker is krijgt ze haar kado (een fiets)
Ben dus erg druk! Zal morgen jullie helemaal bijpraten over hoe het was en waarschijnlijk ook nog wel wat foto's plaatsen...

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan