Zwanger worden of niet?

hoi, ik denk dat vrijdag eisprong was, had toen positieve ovu test, en van dat slijm. gisteren had ik geen positieve ovutest meer. Dus denk dat dat vrijdag is geweest.
innesteling zou pas donderdag vrijdag kunnen dan. dus dat is dan ook weer te vroeg.
nou ja, geen idee,maar haha dit was geen inbeelding, mn vriend werd ook opeens erg ongerust, lieverd gaat het wel, wat is dr, terwijl hij dat anders niet zo snel heeft.
maar nu is het weer over. dus weet het niet.

ga nu lekker bedje in, nogal moe.

xx

Maar ff in de gaten houden dus. Tis weer ff wachten helaas

=xXx= Nathalie

ja, inderdaad, pff, dat duurt altijd zo lang die twee weken, haha, maar heb vanaf dinsdag druk genoeg, dus dan gaan die twee weken wel wat sneller. weet alleen dat ik deze pijn vorige keer niet had. ook niet bij eisprong. had het vrijdag ook rechts onder in buik, ff heel heftig, nu voel ik het soms nog op die plaats, maar die andere pijn was echt onder in me buik, waar ook me ongi pijn altijd zit, ook heb ik gevoel dat ik wat meer afscheiding heb, niet echt slijm ofzo, maar broekje is soms wat nat(sorry dames) en dat heb ik anders niet vaak. toch niet zo erg in ieder geval.

liefs

hoi,
voel me redelijk, ik heb sinds paar uur ongelofelijke hoofdpijn, en nog steeds af en toe pijn in me buik, vanmorgen bij het plassen. recht onder in me buik, op zelfde plaats dan waar ik gisteren ook pijn had.
Maar verder gaat het prima met me.

Met jou?

groetjes

Misschien beetje grieperig erbij ofzo. Want schijnt wel rond te gaan en ik was gisteren aan de diaree enzo. Heb nu wel erg steken in mijn hoofd van hoofdpijn, maar dat komt meer omdat ik het erg druk heb gehad in combi met whiplash, tja dat doet dan niet veel goeds.

Dus nu maar ff rustig aan. Vanavond nog ff lekker zwemmen, ff wat anders dan steeds maar druk zijn en therapie enzo. Das ook wel beetje therapie, maar ook gewoon gezellig kletsen enzo.

Hopelijk voel je je snel wat beter! Liefs Nathalie

hoi,
jammer dat je ook weer zo een hoofdpijn hebt.
grieperig, het zou kunnen maar denk het niet, voelt toch heel anders aan. had wel vanmiddag een bloeddruk van 144/103. wel aan de hoge kant, maar die is nu weer netjes en hoofdpijn blijft. wel iets minder. dus ik weet het niet. hopelijk morgen over. haha want morgen komt het toch niet echt uit hoor. hihi. met ons nieuw huisje.

liefs

Terug
Bovenaan