Hoi Dames,
Ik kom ook weer even buurten.... druk druk druk hier! Behoorlijk bezig met de voorbereidingen van Kyra haar verjaardag en dan ook nog de tractaties voor het kinderdagverblijf... Het houd je wel bezig hoor!
Voel me nog steeds raar.... Heb voor de zekerheid gister wel een test gedaan maar die was negatief. Maar toch... zeker ben ik niet.
Misschien toch de gyn even bellen. (heb een spiraaltje wat nog in onderzoek is dus moet eens in de zoveel maanden op controle hiervoor).
Heb ook steeds overklaarbare buikpijn en dan niet waar je normaal buikpijn hebt....
Zeg maar menstruatie pijn maar dan anders ;-) Heel vreemd...
Maar goed... kijk het even aan en als het volgende week nog zo is dan ga ik er wel een telefoontje aan wagen!
Gisteravond ben ik tot half 12 met de tractaties bezig geweest... dat eist nu wel zijn tol hoor... vanavond lekker op tijd mijn mandje in.. ben af. Vandaag moest er ook gewoon gewerkt worden dus rust was er even niet bij!
Hoe gaat het met jullie??? Ook allemaal weer druk zeker??
Echt ik leef zo met jullie mee... jullie moeten gewoon snel zwanger worden!! Vind het allemaal zo spannend... en dan ben ik zelf niet eens aan het klussen om zwanger te worden!! Grappig!!
Ik ga maar ff lekker bank hangen... en dan lekker slapen... Morgen nog een half dagje werken en dan lekker 1.5 dag vrij

Heerlijk!!
Liefs,
Frieda