Zwanger worden of niet?

Goedenavond Dames :)

Ben nu echt moe. Best leuk hoor dat mijn mama er is maar vind het stiekem ook wel een beetje vermoeiend. Wil namelijk savonds ook niet te vroeg naar bed gaan omdat ze anders alleen zit enzo. En dat vind ik lullig. Ook is het overdag druk omdat we natuulijk ook gewoon leuke dingen willen doen, dat in combinatie met weinig rust is het resultaat dat ik nu af ben. Zal morgen nog wel een tikkie erger zijn omdat ik vanacht mijn mamsie naar duitsland breng. We moeten om half 2 vanacht weg. Ben dus waarschijnlijk morgenochtend tussen 6 en 7 weer thuis. Hoop dat ik daarna nog wel even kan slapen anders is de dag wel erg lang. Maar goed vond het echt onwijs dat ik weer een paar daagjes van mijn mama kon genieten en ben blij dat ze volgende maand weer komt.
Dan is het ook niet zo lang.
Vandaag zijn we naar amsterdam geweest. Ff lekker waggelen en kleren kopen :)
We hadden de auto in a'dam noord gezet en hebben de pont gepakt. Erg leuk.
Vanavond had mijn mama lekker gekookt. Lief zei al tegen mijn moeder voor dat ze hier kwam dat ze in ieder geval een keer moest koken want dat vind ie zo lekker.....

Hoe gaat het nu met jullie???
Mitsj.... Jou nod een dezer dagen he??? Spannend...

Nou ik ga even een paar uurtjes slapen.... Morgen ben ik er weer "gewoon" :)

Liefs,

Frieda

hoi,

frieda, wat fijn dat je telkens toch wat van je laat horen hier, ook al ben je zo druk.
jammer dat je moeder alweer weg is. maar zo te zien hebben jullie heerlijk genoten van elkaar.
wat heeft ze klaargemaakt? hihi. niet nieuwsgierig hoor, weet enkel graag alles. hihi.

nou meid, welterusten.

liefs

Hoi hoii

Jeetje wat word er veel gekletst hier zeg :)
Heb denk ik mn ei gehad, maar ovutest geeft negatief aan.. Faag...
Gister weer lekker geklust (smiddags en savonds hihi), zometeen nog maar een keertje en dan morgen op vakantie !
Dus ben er een aantal dagen niet, Niet te veel kletsen he.. dan moet ik zoveel na lezen haha.. Nee hoor kwebbel er maar lekker op los :) !!
Voel me hier verder toppie !!   Gaat nog steeds goed met mn eczeem (is nog steeeds weg), ben een lekkere cake aan het bakken voor mee naar de camping :)
Ruikt lekker heeeerlijk !
Morgenochtend nog werken tot 3 uur en dan richting Limburg !    
Weten nog niet wanneer we terug komen. Waarsch zaterdag al, tenzij het zo gezellig is dat we zondag thuis komen... Hangt ook ff vh weer af natuurlijk.. Ach we zien wel ..

Bloemetje.. Leuk een hond ! Ben zelf met een hond opgegroeid.. vind t super !
Wil zelf geen hond want we zijn (hoe kan het ook anders..) niet vaak genoeg thuis om de hond uit te laten.. Dus helaas.. Maar ga geregeld met die van mn ouders uit wandelen..

Nathalie... Spannend.. maybe samen NOD !   K neem mn pilletjes nog braaf dus wie weet eindelijk een nod vn 28 dage? (vast niet...)
DOe je wel rustig aan meid???

Frieda... DUs leuke dagen met je moeder gehad (int fries met je Mem) ??
Kort nachtje dus.. Nou maar hopen dat je morgenochtend nog wat kunt slapen !!
Nog leuke dingen geshopt??

Mitsj..Spannend bijna je nod ! Wat denk je zelf??
Nou meid, ik lees het pas wanneer ik trug ben van mn korte vakantie, maar zal zeker aan je denken donderdag !!!   *duim.. duim *

Nou dames.. Goede dagen toegewenst en tot ... eind vh weekend denk ik !!!
Jullie zijn allemaal toppers !!!

xxxxxxxxx

Goedemiddag :)

Hier helemaal fris en uitgeslapen. Was vanmorgen om half 7 ofzo thuis... Ben om half 8 gaan slapen tot half 12, Heerlijk. Het was wel erg vermoeiend maar ook wel lekker om ff een stukje te rijden.
Jammer dat ze nu weer weg is maar aan de andere kant kan ik nu ook echt van mijn vakantie genieten!  

Bloemetje, Heb je al bij de pup gekeken en zo ja hoe was het??
Mijn mama had shoarmasoep gemaakt. Dat is echt zo ontzettend lekker.
Eerder als ik het zelf maakte miste er wat in het recept en nu weet ik het dus kan ik dat lekker klaar maken..... Ik ben geen soepmens maar dit vind ik echt heerlijk!
heb nog een halve pan vol, als je een bakje wil ;-)

Maike Sanne, beetje laat maar geniet van je daagjes weg en vooral van de cake :)
Tijdens het winkelen met mams heb ik alleen een paar shirtjes gekocht. geen heel interesante dingen ofzo.

Nathalie hoe gaat het nu met jou???
Vandaag ook therapie of heb je rust??

Mitsj, Heb je nou vandaag je nod??? Sorry vergeten in het lijstje te kijken...
Blijft spannend.....

En de laatste die in het rijtje thuis hoord: Piekerbol, gaat met jou ook alles goed???

Liefs,

Frieda

Hoi,

Maaike Sanne,
Heb je je eisprong gevoeld? Wat vaag dat testen dan negatief zijn.
Hopelijk werken de pilletjes en was het dus wel degelijk je eisprong. hopelijk meid. duim voor je.

nathalie,
hoe is het geweest met keuring, en dat soort zaken.
Beetje meegevallen? of juist niet?
denk aan je, dat het allemaal beetje soepel mag verlopen.

mitsj,
bijna nod, spannend hoor. succes met het nog even wachten.

frieda, shoarmasoep, klinkt lekker. hihi, ga er al van watertanden.
en wat fijn dat je heerlijk heb geslapen, is lekker he. hihi. ik heb vanacht kort maar ook goed geslapen.
en nu lekker van je vakantie genieten. heerlijk
is je man ook vrij?

wij gaan vanavond naar de pup kijken, heb er al erg veel zin in.
zo, ga nu maar ff aan de schoonmaak, vriendlief heeft er een rotzooi van gemaakt. zeggen dat hij alles heeft op geruimd. haha, dan toch echt in het oog van een echt mannen idee. want op van alle verscholen plekjes waar hij niet kijkt, daar vind ik nog wat. hihi.

nou, tot straks.
liefs

Terug
Bovenaan