Oeps, wat een oen ben ik ook. Nouja, weten jullie dat ook vast haha.
En hierbij wil ik even de groeten doen aan mn ouders, mn broertjes en zusje, vriendinnen, vrienden, collega's, kennissen. Allemaal: Wij willen een kindje

hehe
Ik ben nou al zoooo vaak bijna verkeerd gegaan, dat het ook niet zoveel uitmaakt
Heb wel veel buikpijn vandaag, vorige week ook al zo'n dag. Rommelende darmen, steek in mn buik, opgezet buikje. Vorige week had ik de dag ervoor iets met wat ui gegeten, dus kon er op zich wel inkomen maar vandaag kan ik geen reden verzinnen. Maar heeft vast niks met zwangerschap te maken, dus beeld me maar niks in. Maar irri is het wel, pfff.
Nathalie, doe maar lekker rustig aan hoor meis! Het is ook niet niks allemaal! Aangenaam btw
Vorige maand was mn NOD op donderdag 19 juni, dus 28 dagen cyclus gerekend is het as donderdag. Maarja, je ziet dat mn cyclus niet echt regelmatig is, en had mn ei volgens mij (als ik me niet vergis) op zaterdag 5 juli. Dus kan nog alle kanten op!
Maar heb weinig hoop deze maand!
Er is nu een nieuw forum bij over fertiliteitsbehandeling, en daar staan wat verhalen op van meiden waarvan hun mannetje maar 1 bal heeft (net als de mijne) en zij zijn daarmee naar de dokter geweest. En die heeft gezegd dat mannen het met 1 bal vaak zat wel redden dus dat geeft zeker hoop!!
Groetjes,
van mij dus