Zwanger worden of niet?

Bloemetje wanneer is jou nieuwe nod?
Ik ga ff lezen hoor meiden, onder het genot van broodje, hihih

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,
mijn nod is rond 9 augustus, ga deze keer maar uit van een cyclus van 29 dagen.
ik ga me ook ff broodje maken denk ik.
moet zo nog ff strijken, en verder, ach geen idee wat ik ga doen. We zien wel wat de dag ons brengt.

Liefs.

Hi Meiden, op dit moment al bekaf door revalidatietherapie. Dus ik ga zo ff liggen, mijn lichaam rust geven, anders kom ik de dag niet door. Maar ff naar mijn lichaam luisteren, tis nog maar begin van de week hè. Dus ff uurtje liggen. Niet slapen ofzo, maar gewoon ff rustig aan. Ben dan gauw geneigd de laptop te pakken. Had eerst in de planning van ohh broodje eten, ff rusten en dan hier kijken, maar ben er nu al, hihih

Maike Sanne lekker zeg dat je ff naar je ouders op de camping gaat woensdag. Maar tis nog geen woensdag hè dus je kan nog vollop klussen hoor, denk dat je dan je ei wel hebt gehad joh. Hoop voor je dat je ovulatietest iets aan geeft. Hier is ie ook nog negatief, terwijl ik het weekend mijn ei had verwacht. Temperatuur is gedaald van 36,70 naar 36,54 vanmorgen dus vind ik ook wel beetje vreemd. Maar misschien een deze dagen mijn ei ofzo. We zullen zien.

Mitsj nu staat je naam er alsnog onder hoor meis, hihih. Michelle dus? *knipoog*
Je nod komt dichterbij meis. Weet je nog op welke dag je de vorige maand ongie werd?

Frieda, ben je lekker aan het genieten van je mams en je gezinnetje? Heb je het gezellig gehad?

Bloemetje, hoe staat het met de rd-tjes?

We zijn vrijdag niet naar vrienden geweest meiden. Mijn vriendin was thuis gekomen met migraine wat maar niet afzakte. Dus ze hebben afgebeld, wel erg jammer maar begrijpelijk. Ik had therapiedag gehad waarvan ik best kapot was, dus hebben het rustig aan gedaan.

Zaterdag chinees gegeten bij mijn opa & oma en gisteren lekker lui met zijn tweetjes.

Wens jullie allemaal hele fijne week. Hier drukke week voor de boeg.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            17-07-08
Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           24-07-08 (28 dgn)
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgn)

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hè

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger, duimduimduim

Oeps, wat een oen ben ik ook. Nouja, weten jullie dat ook vast haha.
En hierbij wil ik even de groeten doen aan mn ouders, mn broertjes en zusje, vriendinnen, vrienden, collega's, kennissen. Allemaal: Wij willen een kindje :p hehe ;)
Ik ben nou al zoooo vaak bijna verkeerd gegaan, dat het ook niet zoveel uitmaakt :p
Heb wel veel buikpijn vandaag, vorige week ook al zo'n dag. Rommelende darmen, steek in mn buik, opgezet buikje. Vorige week had ik de dag ervoor iets met wat ui gegeten, dus kon er op zich wel inkomen maar vandaag kan ik geen reden verzinnen. Maar heeft vast niks met zwangerschap te maken, dus beeld me maar niks in. Maar irri is het wel, pfff.
Nathalie, doe maar lekker rustig aan hoor meis! Het is ook niet niks allemaal! Aangenaam btw :p
Vorige maand was mn NOD op donderdag 19 juni, dus 28 dagen cyclus gerekend is het as donderdag. Maarja, je ziet dat mn cyclus niet echt regelmatig is, en had mn ei volgens mij (als ik me niet vergis) op zaterdag 5 juli. Dus kan nog alle kanten op!
Maar heb weinig hoop deze maand!
Er is nu een nieuw forum bij over fertiliteitsbehandeling, en daar staan wat verhalen op van meiden waarvan hun mannetje maar 1 bal heeft (net als de mijne) en zij zijn daarmee naar de dokter geweest. En die heeft gezegd dat mannen het met 1 bal vaak zat wel redden dus dat geeft zeker hoop!!

Groetjes,
van mij dus :p

Meis niet zo negatief, je moet het de tijd geven. Als je 5 juli je ei hebt gehad (misschien) dan raak je waarschijnlijk rond de 19e ongi en das zaterdag pas. Want na je ei komt meestal 14 dagen erna je nod. Als je op donderdag ongi bent geworden en je gaat uit van 29 dagen word je weer op donderdag ongi en dat is 17 juli. Teministe als ik dat zo goed reken hoor. Ja heb het nog ff nageteld. Maar als je de 5e je ei heb gevoeld dus pas de 19e dus dat word ff afwachten hè.

Hhah nu we je voornaam weten, weten we natuurlijk nog niet alles van je hè.
Er zijn zoveelllll meiden met jou naam. Maar groetjes terug hoor, hihih

Liefs Nathalie

Nathalie,
Ben blij te lezen dat je rustig weekend hebt gehad, had je ook keertje nodig he.

mitsj,
er zijn zoveel meiden met die naam, we weten inderdaad nog niet alles van je hoor.
en ook spannend het afwachten. we wachten met je mee en denken aan je.

maaike sanne, leuk naar de camping. ff lekker genieten.

hoe het met ongi is, vrijdag,zaterdag en gister had ik erg veel bloedverlies, sinds gisteravond veel minder, nu nog heel weinig, maar vorige keer duurde het bijna week, laatste dagen vaak enkel met het afvegen als ik naar toilet ben geweest.
maar we zien het wel.
hoop dat het snel over is, dat we weer verder kunnen oefenen.

zo, ga ff strijken, en dan ff op bed denk ik, word nog zware week met werken.

liefs

Meiden,

Dit kan niet he..... gewoon de volgende pagina.......

Hier gaat alles goed!! Het is heel gezellig met mijn mamsie alleen jammer dat ze morgenavond alweer weg gaat... of eigenlijk snachts!
Gister was ook erg leuk bij de zwarte markt. We hebben voor Kyra nog een heel lief chinees pakkie gekocht. En gisteravond kreeg ze van vrienden van ons nog een kimono die ze uit bali hadden meegenomen. Lekker toepasselijk dus!
Vandaag heb ik nog even gewerkt en kan nu met een gerust hart van mijn vakantie genieten. Mamsie had met een vriendin in Alkmaar afgesproken dus dat kwam mooi uit.

Morgen willen we graag een dagje weg omdat lief de dakgoot enzovoort gaat schuren en schilderen en we willen heb niet in de weg lopen. Heeft iemand nog tips??? Kan namelijk echt niets verzinnen. Moet niet te ver rijden zijn en wel een beetje rekening houden met Kyra...

Nathalie, Al een beetje bijgekomen van de therapie???

Maike Sanne, Nog twee dagen of niet???

En verder weet ik ff niet meer wat er getikt is enzo, Sorry!!!

Ik ga weer ff gezellig doen nu....

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan