Zwanger worden of niet?

Hier gelukkig iets fitter dan vanmorgen. Ga nu lekker ff tv kijken.

Als het morgen mooi weer is kunnen jullie misschien naar kinderboerderij of park ofzo.
Of dat je naar een dierentuin ofzo gaat. Kweet niet of dat bij jullie in de buurt is.
Of dat er ergens ofzo markt is, misschien kun je op internet kijken voor ideeen.
Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Nog fijne dagen met je mamsie!

Liefs Nathalie

Hoi.

Frieda,
dierentuin met de kleine meid?
shoppen, maar dat is voor kyra dan weer niet zo leuk.
naar speeltuin, is voor je moeder misschien ook wel leuk om dr kleindochter te zien spelen.
weet niet of het was is hoor, hihi.

wij gaan woensdag naar pup kijken. .

liefs

Ohhhh leuk zeg welk ras?
Heb je de strijk inmiddels gedaan, hihih

Liefs Nathalie

Hoi,

Me strijk is gedaan hoor, hihi, heb me er eerst maar eens aan toe gezet, hihi,
vriendlief aan het werk gezet om eindelijk een keer kapstokken op te hangen.
hihi, dus weer wat netter hier.

we gaan kijken naar labradorpup.
heb er nu al zin in, en weet dat het goed komt, ook zou het heel goed voor me zijn, stukken gaan lopen, goed voor mn lichaam.
wil ook op hondenschool gaan dan, om hem de basisregels aan te leren.

liefs

Super zeg! En ook goed van je dat je zo met je mannetje hebt gepraat
Vind ik echt heel knap van je!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Ik ben ook erg blij dat ik hem zondag gedwongen heb ff te zitten en te luisteren. Meestal doet ie dat niet en heeft ie zoiets van, ja hoor, daar heb ik geen zin in, het gaat toch goed.
Maar denk dat ie nu wel ff zag dat ik echt moest praten, en het heeft me ook heel goed gedaan.
Ook was ik beetje verbaasd op manier hoe hij terug praatte. Hihi, normaal zegt hij amper wat terug(is niet zo een prater) maar nu antwoordde hij echt terug. En probeerde ook mee te zoeken naar oplossingen.
en opeens is ie aan het opruimen geslagen na ons gesprek, hihi.
het kan wonderen doen hoor :p

Ik kijk al uit om naar de pup te gaan kijken, we gaan morgen. en ik denk wel dat we hem nemen hoor.
oooooooooooooooooooooooooooooh, een klein lief schattig beestje.
kijk er al naar uit om te gaan lopen. te stoeien. ja hoor, komt helemaal goed.
Ga hem ook leren dat ie niet naar boven mag. niet op de banken, en misschien al gelijk plekje geven waar geen kinderbox komt. want als je die gaat afpakken wanneer er een baby is, dan heb je een probleem denk ik???

Liefs

Hi meiden hier was ik ook weer ff. Mijn therapieën voor vandaag er gelukkig alweer op zitten. Zie beetje op tegen morgen, keuring en gesprek over mijn auto enzo, hopelijk kunnen ze me helpen. Word op het moment beetje gek van al die keuringen en gesprekken, maar okay.

Vanmiddag ga ik naar een vriendin die jarig is, dus ff wat andere afleiding.
Gisteravond geklust, maar nog niet echt eisprong gevoeld Dus we wachten nog maar ffies af. Kijken wat ovulatietest vandag zeg, of ie misschien nog meer positief is.
We zullen zien!

Soms kunnen onze mannetjes ineens anders reageren hè. Heel herkenbaar wat je zegd hoor. Veel plezier morgen in elk geval.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, dank je.
Was het leuk bij je vriendin.
En bah, morgen weer keuring gesprekken. Ik denk aan je.

Ja, ik stond echt te kijken hoor, haha, toen hij echt mee in een serieus gesprek zat,hihi, en dan opeens ordelijk gaan worden(wat hij nooit is geweest.

nou, tot straks.

Terug
Bovenaan