Zwanger worden / ovulatietesten

HOI allemaal ! 
Had even niets laten horen, ik kon t inderdaad even niet en erg druk gehad. maar hier nog steeds niets loos Haha! 
Ik heb zaterdag mijn NOD, heb wel echt zeren borsten al een week en minder trek maar kan ook stress zijn ( had examens namelijk) 
dus ik durf niets te hopen.. 
heb deze maand voor eerst sinds tijden geen ovulatie test gedaan , om er minder mee bezig te zijn... geen idee of t werkt ... 
afwachten maar..
 
Hoe gaat t met jullie? 
 
Succes allemaal!! 
 
Hoi Evi,
Nog niet ongesteld maar heb getest en geeft niet zwanger aan, m’n borsten doen nog steeds erg zeer dus lekker vaag allemaal ....:-/

Hoe gaat t bij jou ?
 
Hi meiden,
Ik ben vorige week ook ongesteld geworden na een cyclus van 36 dagen (na een lange onregelmatige cyclus is dat nog ergens goed nieuws). Toch wel heel erg gehoopt dat het dit keer gelukt was, dus wel even balen! Op naar de volgende ronde!
Anderen al wel goed nieuws?
 
Hoi meiden,
balen dat het ook voor jullie ook niet gelukt is deze maand! Als ik het zo lees zijn jullie er nog wel oke onder of is dat schone schijn?
als het goed is, is morgen mijn ovulatie. Dus vanavond maar weer ff aan de bak?
27-12 is dan als het goed is mijn nod. We shall see✌?
Xxx
 
Hallo dames! 
 
Ik heb alle voorgaande berichten teruggelezen! Wat fijn dat er zo gesproken wordt met elkaar. 
Ik ben 25 jaar. Ik en mijn man hebben besloten om samen voor ons 1e kindje te gaan. Hij heeft al een zoontje met zijn ex. 
Ik heb al 3 keer een schijnzwangerschap achter de rug terwijl ik nog mijn spiraal had. Na de 3e keer vorige week besloten mijn spiraal te laten verwijderen. 3 dagen wat gebloed, ene dag meer dan de ander, ik heb het genoteerd in mijn agenda om uiteindelijk mijn cycli weer inzichtelijk te krijgen. 
 
Ik vind het allemaal heel erg spannend. Vind het ook erg leuk om de verhalen te lezen. Echter weet ik niet zo goed of ik al gewoon kan gaan testen (ovulatie) of dat ik beter kan wachten. Ondanks ik misschien komende tijd nog niet menstrueer, kan het toch zijn dat je zwanger raakt. 
 
Erg lastig allemaal, maar het klussen doen we gewoon om de dag, soms eens een keer extra als we daar zin in hebben. Het voelt gelukkig niet als moeten. 
 
We hopen natuurlijk op een wonder, en dat we maar snel zwanger mogen zijn. 
 
Verder hoop ik vanuit hier veel te leren, verhaaltjes te lezen over jullie ervaringen en daarbij plezier te hebben met elkaar. 
 
Succes aan iederee hier die bezig is om zwanger te raken, en heel veel.genieten voor de dames die al zwanger zijn inmiddels
 
Groetjes !❤
 
Hoi Kimberly! Fijn dat je aanhaakt! Ik snap je twijfel en onzekerheden. Bij mijn eerste kindje ben ik direct gestart met ovulatie testen. Maar meer omdat ik al zo lang een spiraal had, ik geen idee had van m’n cyclus. Uiteraard wel geklust op de belangrijke dagen volgens de testen. Ik was toen na de 2e maand al zwanger. Sindsdien geen anticonceptie meer gebruikt. Nu wachten oo m’n nod van ronde 5. 
 
Succss de komende weken! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt
 
xx evi
 
Hallo evi! 
Leuk om te lezen dat je toen meteen zwanger was, ik denk dat ik dan ook maar ga starten met de ovulatietesten. Welke gebruikte je? Ik weet niet wat ik moet bestellen. Ik denk dat ik voor sensitest ga.. ik heb er van mijn zusje een aantal van de kruidvat gekregen. Ik weet niet wat ik moet kiezen, maar omdat ik dus ook geen idee heb van mijn cycli na mijn spiraal is het misschien verstandig om gewoon elke dag te testen. Tot ik de positieve test tegenkom. 
Ik vind het super fijn om met anderen erover te praten. 
 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan