Zwanger worden / ovulatietesten

@alinaa het is meer dan normaal dat je er zoveel mee bezig bent, het is alleen zo moeilijk te omschrijven want iedereen voelt het anders... en er zeggen zoveel mensen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar als je zwanger wilt worden ben je er toch mee bezig elke maand opnieuw! Dus lastig te zeggen of je al wat kan voelen.. 
 
Goedemiddag allemaal,
Bedankt voor de felicitaties.. ik was ook al nieuwschierig of er meer positieve zwangerschapstesten er waren... 
 
Vreemd, ik had een paar dagen terug al iets gepost. Blijkbaar niet goed gegaan. Man wat is deze site traag door die enorme hoeveelheid aan banners en sponsoring...
 
anyway hier op naar de volgende ronde. Vrijdag zoals verwacht ongesteld geworden. Ovulatie staat nu gepland oo vrijdag over een week. Fingers crossed!!!
 
Raar dit, normaal gesproken heb ik een erg korte menstruatieduur. 2/3 dagen en uitzonderlijk een keertje 4. Vandaag is dag 5 en ik blij wat bloed verliezen. Het lijkt ook anders uit te zien dan normale menstruatie. Daarbij heb ik veel meer dan anders last van mijn onderbuik. Krampen die on and off komen en gaan. 
Ineens bedacht ik me dat dit mss symptomen van een mislukte innesteling is. Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad? Mss beeld ik me dingen in en is het gewoon een hevigere menstruatie, maar gek genoeg voelt het zo anders. Kan het miet zo idd benoemen. 
 
@joannam,
ik moest donderdag ongesteld worden maar niet geworden, vanmorgen dus test gedaan maar die geeft niet zwanger aan...
merk dat ergens bang word dat ik niet zwanger kan worden ofzo maar dat is natuurlijk niet reeeel omdat te zeggen naar 5 maanden.. maar merk wel dat t me bezig houd ..
@kellis, hoe voel je je ?:) 
@evicato; ik heb 2e maand ws een innestelingsbloeding gehad. Werd toen een week na ovulatie ongesteld en voelde ook anders... dus zou kunnen ! Is inderdaad een ander soort pijn ofzo...
 
succes allemaal !! 
 
Hi dames,
ik schuif aan. Ik ben sinds deze maand bezig met ovulatietesten. 
Sinds aug/sept zijn we begonnen maar ik hield me altijd aan de app wb mn ovulatie. Nu dus gaan testen en wat blijkt?! 4 dagen nadat de app aangeeft dat ik ong mn ovulatie zou hebben heb ik mn eisprong gehad.
denk dat het daar dus mis is gegaan.
4nov een positieve test dus moet nog 7 daagjes wachten op mn nod.
we wachten ‘geduldig’ af (ahum..)
 
@Rianne, houd moed... komt vast goed. Inmiddels al ongesteld geworden of positieve test?
Zwangerschap lijkt tot nu toe goed te gaan. As maandag eerste echo.. dan zou ik 6+1 moeten zijn.. ik hoop echt zo dat het voor jullie ook snel raak is..
 
Terug
Bovenaan