Zwanger worden van 2e kindje topic

<p>Hoi hoi</p><p>Zijn er meer meiden die voor een 2e kindje gaan? </p><p>Wij deze maand de eerste poging..spannend weer! Bij de 1e waren we bij ronde 2 zwanger, erg snel dus..</p>
 
Hoi,
Wij zijn inmiddels een paar maanden bezig voor een tweede. Helaas nog zonder succes ?
Hoe oud is jullie eerste?
 
Wat leuk deze topic! 
Wij zijn ook bezig voor onze 2e kindje. Zotten nu in de 2e ronde en moet zondag weer ongesteld worden. Bij onze 1e waren we in de 2e ronde ook al zwanger.
Onze zoon wordt in maart 2 jaar.
 
Wat leuk deze topic! 
Wij zijn ook bezig voor ons 2e kindje. Zitten nu in de 2e ronde en moet zondag weer ongesteld worden. Bij onze 1e waren we in de 2e ronde ook al zwanger.
Onze zoon wordt in maart 2 jaar.
 
Hallo allemaal,
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje.
Ik ben in Juni uitgerekend en zou graag een bevalling zonder pijnbestrijding willen.
Ik met een vraagje, ik weet dat ik niet bij de juiste topic zit, maar ik kan geen specifieke topic vinden voor mijn vraag en dacht vraag het bij deze topic omdat jullie al een eerdere zwangerschap hebben gehad.
Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met medicatie (Antidepressiva) tijdens de zwangerschap en of het invloed heeft gehad op de baby of de bevalling?
Ik heb het al eens gegoogled maar daar stonden vrij uiteenlopende antwoorden dus ja zodoende eigenlijk.
 
Hoi hoi S EL,
 
Ik kan wel antwoord geven op je vraag over zwangerschap en antidepressiva.
Mijn zoontje is momenteel 11 weken.
Ik heb tijdens de zwangerschap slaapmedicatie en antidepressiva gebruikt. Hierdoor was ik wel medisch, dus liep in het ziekenhuis i.p.v. verloskundige. Aan het begin van zwangerschap mijn medicatiegebruik aangegeven, en deze is genoteerd. Verder zou dit geen hinder geven werdt mij verteld. Uiteindelijk ingeleid met 37 weken i.v.m. zwangerschapsdiabetes. Hierna ging het niet direct goed met onze zoon.  Hij dronk zeer moeizaam, huilde veel, wou alleen bij mij liggen en viel dan in slaap, 'fladderde', en had een trillende onderlip. Na nog 36 uur is kinderarts opgetrommeld 'waren nog ziekenhuis ', die vertrouwde het niet en Quinten is opgenomen op de high care met afkickverschijnselen. Hief heeft hij anderhalve week gelegen met sonde enz. Quinten heeft de 1e week ook medicatie (anti-epileptica) geslikt. Nu gaat alles gelukkig goed met Quinten alleen 'fladderd' hij soms nog en als hij erg overstuur is/koud of boos is heeft hij een trillende onderlip. 
Dit verhaal vertel ik niet om je bang te maken  Maar vind het belangrijk dat er open en eerlijk naar gekeken en geantwoord wordt.
 
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
 
Liefs
 
@Mamavanquinten
Ik las toevallig mee, het fladderen met handen is ook wat mijn zoontje (1 jaar) nog steeds wel es doet, ik heb me wel es laten vertellen dat dit te maken heeft met een lage bloedsuikergehalte, oftewel honger. 
Ik heb ook zwangerschapsdiabetes gehad tijdens mijn zwangerschap maar geen medicatie zoals antidepressiva of slaaptabletten geslikt. 
 
Terug
Bovenaan