Zwanger worden van 2e kindje topic

Wij willen graag voor een tweede kindje gaan, ons dochtertje word in april 2019 4 jaar. Ze heeft het er vaak over dat ze een zusje wilt. Ik heb alleen momenteel geen werk en ontvang een uitkering, mijn vriend heeft sinds vorige week een verlengd jaar contract getekend en heeft een goed inkomen. Wat denken jullie dat verstandig is? 
 
Wij willen graag voor een tweede kindje gaan, ons dochtertje word in april 2019 4 jaar. Ze heeft het er vaak over dat ze een zusje wilt. Ik heb alleen momenteel geen werk en ontvang een uitkering, mijn vriend heeft sinds vorige week een verlengd jaar contract getekend en heeft een goed inkomen.  Wat denken jullie dat verstandig is? 
 
Wij willen graag voor een tweede kindje gaan, ons dochtertje word in april 2019 4 jaar. Ze heeft het er vaak over dat ze een zusje wilt. Ik heb alleen momenteel geen werk en ontvang een uitkering, mijn vriend heeft sinds vorige week een verlengd jaar contract getekend en heeft een goed inkomen.  Wat denken jullie dat verstandig is? 
 
Half juni gestopt met de pil omdat we een 2e kinderwens hebben.  Aangezien ik de vorige keer bij een lange en onregelmatige cyclus toch zwanger ben geraakt van onze dochter (1,5 jaar) riep het nu vraagtekens bij me op dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben geworden. Vorige week bij de fertiliteits arts geweest en ze zag vermoedelijl cystes op mn eierstok. Meteen bloed prikken over 2 weken krijgen we de uitslag en hebben we een nieuwe afspraak.  Vermoedelijk heb ik pcos en hebben we veel geluk gehad bij de vorige zwangerschap. We horen over 2 weken meer. Ben benieuwd hopelijk raak ik volgend jaar toch zwanger. Succes andere dames die voor de 2e gaan! 
 
DeesjeP als het pcos is. Dan heb je bij.de eerste veel geluk gehad. Maar tegenwoordig kunnen ze veel. Spannend! Hopelijk valt de uitslag mee, maar hoor je ook hopelijk wat de vervolg stappen zullen zijn.Hier ben ik toch dinsdag ongesteld geworden. Met nu een cyclus van 26 dagen. Bij de eerste een regelmatige cyclus zonder maar 1 dag verschil en nu is het heel anders. Maar goed wie weet gaan we het nieuwe jaar goed beginnen  
 
Dankje @Demuis  ik ben idd benieuwd. Voel me nu nog meer gezegend met onze dochter. Ik hoop volgend jaar (al dan niet met hulp) zwanger te zijn. En voor de rest van de dames hier ook die nog niet zwanger zijn!
 
Terug
Bovenaan