Zwanger worden van 2e kindje topic

Wij gaan ook voor de tweede! Ik heb een zoontje van 1,5. Bij hem duurde het 8 maanden en zitten nu in ronde 2.Altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen maar vorige maand een licht streepje en cyclus van 32 dagen en nu zit ik op 33 dagen, nog niet ongesteld en negatieve test. Dus ongesteldheid afwachten en dan naar ronde 3!
 
Sorry dat ik zo weinig reageer..ik vindt het een lastig forum dit.. moeilijk onderwerp te vinden en geen melding van reacties.. Maar ik moet morgen/zaterdag ongesteld worden. Wat kan je lichaam je al voor de gek houden he..ik voel vanalles en bedebkt vanalles. Sinds gisteren soms wat bruine afscheiding, is het een innesteling of vroege ongesteldheid? Het is niet continu.. bij de 1e waren we onverwachts zwanger, dus heb toen niet op symptomen gelet of het door gehad.  Spannende dagen dus!
 
Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij zijn ook bezig voor een 2e. Ons eerste kindje is in oktober 2 jaar geworden. Van hem was het na 4 rondes raak. Op de 2e wachten we inmiddels al 1,5 jaar. Ons geduld wordt op de proef gesteld. In juli heb ik een vroege miskraam gehad (5 weken). We gaan nu ronde 5 (na de miskraam) in.Hoop zo dat het snel raak is voor ons allemaal in 2019. 
 
Hier ook bezig met de eerste ronde. Onze dochter is 1.5 jaar nu. Mijn huidige cyclus is vanaf 12 december. Erg spannend!  
 
Terug
Bovenaan