Zwanger worden van 2e kindje topic

Hey dames ik ben ni zwanger van mn 2de 13 weken ik ben binnen 4 maanden zwanger geworden best snel bij mn 1ste 2 jaar geduurd 
 
ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden 
 
 
liefs 
 
Hoi MamaVanQuinten, Hartstikke bedankt voor het antwoord. Jeetje zeg wat eng zeker als het de eerste is, maar gelukkig is alles uiteindelijk wel goed gekomen!!Ik heb wel al vanaf het begin aangegeven dat ik de medicatie slik natuurlijk maar tegen mij wordt maar gezegd van het kan geen kwaad en er is nooit bewezen dat de baby iets kan krijgen van de antidepressiva specifiek zeg maar. Mijn verloskundige zei wel dat mijn kleintje en ik na de bevalling waarschijnlijk een dag of 5 zullen moeten blijven o.a. omdat mijn baby inderdaad zal moeten afkicken. Ik was benieuwd naar de ervaring van iemand die het echt heeft meegemaakt zeg maar dus hartstikke bedankt nogmaals voor het eerlijke antwoord ik ben er blij mee dat u alles gewoon eerlijk heeft verteld! Liefs.
 
Bij ons is een 2de ook welkom, mijn dochter is nu bijna 16 maanden. Sinds juni gestopt met pil en had in september een miskraam (8weken). Het duurde even dat mijn cyclus weer ‘normaal’ was. Deze maand ovulatietesten gebruikt. Ben heel benieuwd. Tussen kerst en O&N is m’n Nod. Fingers crossed!
 
@liekesp nee ben niet ongesteld geworden maar test is ook negatief. Ik had altijd een cyclus van 24 dagen. Maar vorige maand opeens 28. Dus wacht nog af tot donderdag. 
 
Terug
Bovenaan