zwanger worden van een 2e

hoi hoi

Ik ook dan maar gelijk, 23 jaar kom uit de omgeveving van Nijmegen. Ben al ruim 8 jaar bij mijn schatje en sinds 05-06-07 mag ik hem mijn man noemen. Ook wij hebben een prachtige dochter van bijna 2; Delani

Liefs Nicole

Hoi dames,

Ik ben Maria 26 jaar, al 7 jaar getrouwd met  de  man van mijn leven
en  we hebben  samen een dochterje van 5 jaar.
Ik kom uit Geldrop Noord Brabant,

Nicole,wat is dat  balen voor je, dat het niet gelukt is, veel succes verder,

Mijn nod is 24 of 25 december.
Vorige maand had ik zo een hoop, deze maand wel minder.
Ik denk dat het niet gaat lukken.
Eind januari ga ik weer naar gynaecoloog.

Heel veel succes allemaal,

Groetjes Maria

Hoi dames,
Hoe is het met jullie? Alles goed?

Bij mij is het heel erg balen,Ik ben vandaag al ongestald geworden  
Normaal heb ik  heel lang syclus,  mijn nod was 24 of 25 december( dacht ik)

Ik ben wel blij dat mijn syclus korter is geworden,
ik ben in 30ste dag ongestald geworden.

Heel veel succes allemaal.

Groetjes Maria

hallo lieve meiden,
ik heb vandaag mijn NOD!!
ik kan niet meer vandaag!!
ik ben gewoon ziek van de spanning!!
ik heb wel wat buikpijn , maar iedereen zegt , ik had dat ook hoor maar was wel zwanger!! nou fijn , hoe krijg ik dadelijk een dumper als ik vandaag ong wordt,
maar ja we moeten door he!
ik wil eigenlijk wel wachten tot woensdag met testen, ik durf gewoon niet! ik heb nu al zo vaak in die 3 jaar mijn kop gestoten dat ik gewoon echt niet meer durf!!

MARIA: wat vervelend dat je ong bent geworden! maar je kan het ook van de andere kant kijken!! je cyclus gaat wel de goede kant uit!!
 nou meiden samen op naar de volgende ronde , ik kan denk ik ook wel mee!!
kop op he!! dikke kus van wendy

Hoi meiden!

Balen zeg Maria, dat je ongesteld bent geworden. Nu maar hopen dat je voortaan zo ´n cyclus hebt! Ben je wel al onder behandeling in het zkh? Of ben je dat niet meer omdat alle uitslagen goed waren?

Spannend zeg Wendy! Ik hoop toch zo dat het deze keer raak is voor je!
Ik zat vorige week ook aardig in de stress, maar werd 2 dagen overtijd toch nog ongesteld. Helaas.

Ik heb met mijn gyn afgesproken dat we het nog 1 keer gaan proberen met clomid 150mg en  op 7  januari gaan we kijken wat de volgende stap voor ons zal zijn.  Ik vind het allemaal heel spannend. Ik hoop gewoon dat het zover niet hoeft te komen en dat ik deze cyclus gewoon zwanger raak. Maar ik heb nog heel wat dagen te gaan want ik zit nu pas op de 4e cyclusdag!

Meiden succes!

liefs Nicole

Hoi dames,,

Hoi Nicole ik zit nog niet onder behandeling in het ziekenhuis.
Eind januari gaan we  weer naar het ziekenhuis.

Ik heb het zo gehoopt dat ik spontaan zwanger raak.
Maar dat is dus niet zo, nu na ruim  3 jaar  proberen,  
ik denk niet dat ik nog spontaan zwanger word.
We horen heel vaak ,,,,, als je  positief   en rustig blijft,,,, word je snel zwanger.
Dat heb ik ook gedaan,,,,,al 2 jaar lang,,,,,positief  gebleven,,, zonder succes.
Laatste jaar ben ik veel mee bezig.
Overal als ik iemand zie die zwanger is,,, of als ik hoor ,,,,wanneer   komt de 2de????
Nou,, ik kan bijna niet meer volhouden. Ik ben zo verdrietig...
en ik heb niemand  met wie ik kan over praten.

Gelukkig,, ik heb jullie hier.. Ik ben er heel blij mee.

Sorry,,, ik moest het even kwijt.

Wendy, hoe is het met jou???   iets nieuws,,,

Groetjes en kus Van mij

Maria

hey Maria!

Echt jammer zeg, dat het nu nog niet gelukt is na 3 jaar. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Maar gelukkig kunnen ze je int het zkh goed verder helpen. Stel je voor dat dat ook niet zou kunnen!
Wat wel het voordeel van het zkh is, is dat je heel nauwkeurig krijgt te weten wanneer je je eisprong hebt.
Mijn gyn vertelde trouwens dat je per cyclus maar 10 tot 15% kans hebt op een zwangerschap. Ik dacht dat het een vele grotere kans was omdat je op de juiste momenten `klust ´.

Ook ik zie overal zwangere vrouwen, en nee, ik beeld het me echt niet in. Momenteel heb ik 6 geboortekaartjes in de kast liggen van de afgelopen 2 maanden, waarvan 4 kindjes niet gepland waren. Allemaal door de pil heen. Eerst had ik ze nog op de schouw staan, maar ik merkte dat ik iedere keer weer verdrietig werd als ik er te lang naar keek.
Vanavond hebben we een familie feest van mijn man z ´n  kant. Die weten niet dat wij al weer een hele tijd bezig zijn voor een 2e, dus vanavond zal die vraag "En, wanneer komt de 2e?"  ook vast wel veel gesteld worden.
Zal vast reuze gezellig worden, ahum.

Hey wendy! En, en, en??? Ik ben benieuwd!

Liefs Nicole

Terug
Bovenaan