heey Wendy!
Zoals je ziet lees ik iig nog wel steeds mee! haha.
Ik zit nu weer op het wachtbankje. 13 januari moet ik officieel ongesteld worden, maar vorige cyclus was ik ook 2 dagen "overtijd". Dus ik wacht het gewoon af. Als ik op mijn dochters verjaardag (15 januari) nog niet ongesteld ben dan zal ik, denk ik, gaan testen.
Afgelopen maandag, 7 januari, moest ik op gesprek bij de gyn.. "Hoe nu verder" zou de grote vraag zijn. Maar de gyn maakte me gelijk duidelijk dat we voorlopig nog niets anders gaan doen dan wat we nu doen. Gewoon met clomid en pregnyl, want dan heb ik de meeste kans op een zwangerschap zegt hij, namelijk 35 %. Ik heb geen idee hoe ze dat berekenen maar hij liet me één of andere ingewikkelde grafiek zien, en ik dacht, "ja, zal wel". Bij inseminatie zou die kans maar 10% zijn. ????? Waarom wordt dat dan uberhaupt nog gedaan, vraag ik me dan af. Maarja, we wachten wel af.
Hij zei wel dat als ik over een half jaar nog niet zwanger zou zijn we misschien eens een foto moesten maken, om te kijken of er geen verklevingen of iets dergelijks zitten. Ik vroeg dus gelijk waarom we dat dan niet eerder zouden kunnen doen, maar hij zei dat daar ook weer risico ´s aanzaten en dat als het nog niet nodig was om een foto te maken, dat je daar dan beter mee kan wachten. *ZUCHT*
Ook wilde hij de samenlevingstest herhalen, maar dat heb ik geweigerd.
De vorige keer dat ik die samenlevingstest had gedaan was de uitslag negatief. Er waren geen levende zaadcellen gevonden. Maar omdat het gewone zaadonderzoek redelijk tot goed was, hebben ze niets met die uitslag gedaan. En de gyn kon mij ook niet garanderen dat ze nu wel actie zouden ondernemen al de uitslag weer negatief zou zijn.
Ja, daaaaaag, dan ga ik die test dus echt niet herhalen, zo leuk vond ik het nou ook weer niet!
Het is weer een heel verhaal geworden, en ik hoop dat je er een beetje wijs uit kunt worden. Want ik typ soms zo snel, dat ik soms echt geen idee meer heb wat ik heb getypt. (en ik heb ook geen zin om alles terug te lezen)
Maar hoe is het verder bij jou? Is er nog een mooi mega-ei gesprongen???
Ik ben heel benieuwd!
Liefs Nicole
PS: Heb je misschien zin om MSN adres uit te wisselen, of vind je het prettiger om anoniem te blijven?