zwanger worden van een 2e

hallo meiden, hier nog niks te bekennen!!
heb nog wel wat buikpijn maar geen bloedverlies ofzo???
ik ben ook met vlagen misselijk maar dat heb ik ook als ik ong moet worden,
ik zou vandaag testen maar wacht denk ik nog af tot morgen, ik weet dat het misschien stom klinkt, maar meestal als ik getest heb en hij was weer eens neg dan werd ik een paar uur later ong!! en morgen ben ik 3 dagen overtijd met gebruik van de pregnyl ,
en normaal was ik op dag 14 ong , en dan zit ik op dag 17 ?? nog even afwachten,
en meiden hoe gaat het nu bij jullie??
dikke kus van mij

Hoi,

Ik lees al regelmatig en best alweer lang mee op het forum maar reageer vrij weinig maar toen ik dit zag staan moest ik toch even reageren....

ook hier zijn we namelijk al bijna 4 jaar bezig voor een 2e en nog steeds niets.
Ook ik ken al die "leuke"opmerkingen.... jaaaa turlijk ben ik dolblij met onze zoon maar ik zou zo graag een broertje of zusje erbij willen hebben voor 'm.
Onze zoon is spontaan gekomen toen we aan het wachten waren op onze 2e icsi poging.... het us dus met recht een echt wondertje.
maar helaas de natuur gunt ons geen 2e wonder want we hebben inmiddels 2x icsi en 1x cryo tp achter de rug en zijn nu tijdelijk (alweer een jaar ) gestopt met de behandelingen....we hadden echt even tijd voor ons zelf nodig maar beginnen nu toch te twijfelen voor een allerlaatste poging......maar'ja de angst he.....

Voor diegene die het leuk vinden...ik ben een eigen forum aan het opzetten....
http://geen2e.forum2go.nl/
mochten jullie het leuk vinden, jullie zijn van harte welkom!!!!

Ik wens jullie in ieder geval alle geluk van de wereld en ik duim ontzettend hard dat ook jullie wens mag gaan uitkomen...nog dit jaar en anders volgend jaar.

veel liefs,

nikita/bianca

heey Wendy!

Zoals je ziet lees ik iig nog wel steeds mee! haha.
Ik zit nu weer op het wachtbankje. 13 januari moet ik officieel ongesteld worden, maar vorige cyclus was ik ook 2 dagen "overtijd". Dus ik wacht het gewoon af. Als ik op mijn dochters verjaardag (15 januari) nog niet ongesteld ben dan zal ik, denk ik,  gaan testen.

Afgelopen maandag, 7 januari, moest ik op gesprek bij de gyn.. "Hoe nu verder" zou de grote vraag zijn. Maar de gyn maakte me gelijk duidelijk dat we voorlopig nog niets anders gaan doen dan wat we nu doen. Gewoon met clomid en pregnyl, want dan heb ik de meeste kans op een zwangerschap zegt hij, namelijk 35 %. Ik heb geen idee hoe ze dat berekenen maar hij liet me één of andere ingewikkelde grafiek zien, en ik dacht, "ja, zal wel". Bij inseminatie zou die kans maar 10% zijn. ????? Waarom wordt dat dan uberhaupt nog gedaan, vraag ik me dan af. Maarja, we wachten wel af.
Hij zei wel dat als ik over een half jaar nog niet zwanger zou zijn we misschien eens een foto moesten maken, om te kijken of er geen verklevingen of iets dergelijks zitten. Ik vroeg dus gelijk waarom we dat dan niet eerder zouden kunnen doen, maar hij zei dat daar ook weer risico ´s aanzaten en dat als het nog niet nodig was om een foto te maken, dat je daar dan beter mee kan wachten. *ZUCHT*
Ook wilde hij de samenlevingstest herhalen, maar dat heb ik geweigerd.
De vorige keer dat ik die samenlevingstest had gedaan was de uitslag negatief. Er waren geen levende zaadcellen gevonden. Maar omdat het gewone zaadonderzoek redelijk tot goed was, hebben ze niets met die uitslag gedaan. En de gyn kon mij ook niet garanderen dat ze nu wel actie zouden ondernemen al de uitslag weer negatief zou zijn.
Ja, daaaaaag, dan ga ik die test dus echt niet herhalen, zo leuk vond ik het nou ook weer niet!

Het is weer een heel verhaal geworden, en ik hoop dat je er een beetje wijs uit kunt worden. Want ik  typ soms zo snel,  dat ik soms echt geen idee meer heb wat ik heb getypt. (en ik heb ook geen zin om alles terug te lezen)

Maar hoe is het verder bij jou? Is er nog een mooi mega-ei gesprongen???
Ik ben heel benieuwd!

Liefs Nicole

PS: Heb je misschien zin om MSN  adres uit te wisselen, of vind je het prettiger om anoniem te blijven?

he meissie, wat een gedoe allemaal weer, en je moet echt niks doen waar je je niet goed bij voelt!!
ik ben 4 januari terug geweest bij de gyn voor een meting weer, en ja hoor er zat een super mooi eitje gelukkig!! want dan kan ook weer eeuwen gaan duren voor dat alles weer op orde is na een miskraam?! zei de gyn hoor!! ik weet er verder niet zoveel vanaf
dus meteen weer pregnyl gekregen, en flink geklust!!
en nu weer afwachten ik moet ongeveer de 18de ong worden!! spannend weer he
we zitten wel steeds gelijk , dat is van de ene kant ook wel fijn, we weten dan wel precies wat we voelen he!!
jij had ook al een kindje toch ?? hoe oud was jou kindje ook alweer?? een j/m?? weet het eigenlijk niet zo goed meer, en het is wel fijn om iets van elkaar te weten en te onthouden
ik heb een dochtertje van 5,5 jaar, joelle heet ze ,
en wij wonen in helmond, en ik ben 25 jaar en mijn man word binnekort 33,
we zijn 8 jaar bij elkaar en 5 jaar getrouwd,
dit is mijn verhaaltje een beetje over mij,haha
ik vind het ook wel fijn om op msn te praten, dat gaat wat beter als hier he!!
mijn msnadres is:   joelle4@live.nl
dan hoop ik je snel te horen,
dikke kus van wendy

hey wendy!

Ik heb je toegevoegd op msn hoor!

Dus met een klein weekje weet jij ook weer meer! Spannend hè? Morgen wordt ik, als alles goed is gegaan, niet ongesteld! Hahahaha! Helaas heb ik er weer een hard hoofd in. Ik krijg gewoon al buikpijn bij het idee dat het weer niets is!

Ik heb ook een kindje ja, een meisje. Ze wordt a.s dinsdag 2!

nou ik spreek je wel op msn!

liefs Nicole

Hoi,

mijn naam is linda ben bijna 32 jaar oud en ben moeder van een dochter die 1 januari 6 jaar is geworden. ik las per toeval je berichtje ik heb een hele poos op dit forum gezeten maar wilde afstand doen van het zwanger worden. Ik raakte spontaan zwanger toen ik net 4 maanden was gestopt met de pil. en nu bijna 5 jaar geleden ben ik weer gestopt met de pil voor ons tweede kindje maar het lukte maar niet. op een gegeven moment naar de ha en naar het zkh. daar bleek dat het een wonder is dat we zelf een kindje hebben gekregen want het zaad van mijn man is erg slecht. we wisten dat zijn broer er last van had want die heeft nu een adoptiekindje maar dat het ons zou overkomen. we hebben 3 iui's gehad en toen hadden we zoiets laat maar. toen kregen we de optie ivf maar dat wilde we niet maar ik ben eens op onderzoek uit gegaan en ben draagster van het gsb bacterie in mijn baarmoeder oftewel het hemolitische streptokok bacterie B. iedereen heeft dat maar bij sommige vrouwen openbaard het in de baarmoeder en dat is gevaarlijk. nou blijkt dat als je die bacterie hebt het heel gevaarlijk is om dan ivf te doen dus ik ben blij dat we dat niet gedaan hebben . mijn dochter hoopt nog steeds op een broertje of zusje en wij hebben zoiets als het komt dan is het van harte welkom maar voor ons geen ziekenhuis meer. En hoe gek het ook klinkt misschien ik ben een baan gaan zoeken en werk nu al bijna 2 jaar met heel veel plezier in een babyzaak.
ik wens je veel succes en hoop dat je gauw zwanger mag raken.

groetjes linda

hoi linda!

Ik vind het echt zo knap van je, dat je de knoop hebt doorgehakt en zegt: voor ons geen zkh meer!
Ik kan me voorstellen hoe gelukkig jullie zijn met jullie dochter. Vooral nu je weet dat zij medisch gezien ook een "wonder" is!
Ik hoop voor jullie dat je toch nog spontaan weer zwanger raakt van een 2e. Tenslotte weet ik zelf hoe groot je wens daarnaar kan zijn.

Liefs Nicole

Terug
Bovenaan