Zwanger worden van tweede kindje

Ik heb zelfs gelezen dat sommige vrouwen ook een paar dagen na hun nod nog geen positieve test hebben en uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn! 
Ik ben trouwens echt even in de war.. Heb een beetje menstruatiepijn zoals ik het ook  altijd heb op de dag dat ik ongesteld word. Had net bij het afvegen heel lichtroze bloed erbij, maar echt heel weinig.. Het leek meer alsof ik lichtroze plas had. Normaal gesproken als ik ongesteld wordt is het meteen veel bloed en begint het niet zoals nu. Sorry voor de details, haha! Maar vraag me even af wat dit nou betekent.. 
 
Hoi allemaal! 
Ook wij willen graag een tweede. Ik vind het erg spannend. 
Over drie dagen heb ik mijn NOD. Ik heb sinds eergisteren zware borsten, iets misselijk en meer vermoeid. Gisteren een test gedaan, deze was negatief (veel te vroeg natuurlijk) De laatste twee symptomen zijn sinds vandaag wat afgezakt. Ook merk ik dat ik erg prikkelbaar ben, net of ik weer ongesteld moet worden. Ik word hier onzeker van, meer vrouwen met deze ervaring?
 
Groetjes.
 
 
Ik heb op 16 april de laatste prikpil laten zetten (de 4de injectie) en ik werd op 7 juni ‘ongesteld’. Afgelopen week had ik steekjes in mijn onderbuik en afscheiding. Wat ik herken van voor mijn eerste zwangerschap als een eisprong. 
Ik heb toen ovulatie testjes gedaan, niet echt consequent. Maar ze waren eerst licht en de 3de test was donkerder maar niet even donker en de laatste 2 waren zo goed als blanco. Zou het toch kunnen zijn dat ik een eisprong heb gehad? Wat denken jullie? 
 
Hoi, al meer dames die hebben getest? Ben benieuwd! Ik ben nu 1 dag overtijd en had helaas een negatieve test. Denk dat ik nu eerst maar een paar dagen wacht en mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn geworden, dan test ik dan wel weer. 
 
Hoi dames,
 
Ik wil me ook graag aansluiten. Heb een zoontje van 1,5. Ben vorig jaar oktober zwanger geraakt maar helaas een miskraam in december. Vervolgens in februari ook een vroege miskraam.
Nu ondertussen 8 maanden verder en ik word soms wel wat onzeker, maar we gaan door :)
Ik heb a.s. dinsdag uiterlijk mn NOD. Had afgelopen vrijdag wat spotting maar er is geen menstruatie doorgezet dus we wachten af :)
 
Pfff ik had heel veel symptomen maar ben vanmorgen ongesteld geworden:( het is wel opvallend minder dan normaal, normaal is de eerste dat echt een vloedgolf haha maar nu dus niet (wel echt rood bloed dus ga er vanuit dat het echt mijn menstruatie is) helaas dus want dacht echt dat het raak kon zijn gezien ik ineens misselijk ben en alles heel sterk ruil terwijl dat normaal niet zo is. Op naar de volgende ronde dus ! 
 
Hoi meiden,
ik wil me ook graag hier bij aan sluiten.
wij hebben een dochter van bijna 9 maanden en willen nu graag voor een tweede. Onze dochter is geboren dmv ivf na 3 lange jaren. Wij gaan het eerst op de natuurlijke manier proberen en wie weet is ons dat gegund. Ik heb over een aantal dagen me eisprong dus wel weer spannend allemaal! 
Leuk om mee te praten met jullie. 
 
Terug
Bovenaan