Zwanger worden van tweede kindje

Ik heb net mijn MS gekregen. Op naar ronde 11 :(.
Ik ga een afspraak maken in de fertiliteitskliniek. Hopen dat ze me daar kunnen helpen.. ik heb alleen erg veel schrik om in een kluwe van onderzoeken en langdurige hulp terecht te komen voor het zal lukken. Blijkbaar was mijn eerste kindje toch echt een wondertje :) 
 
@Ladyance, hoop met je mee dat ze je daar kunnen helpen! Kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt..
@Mvdck, daar kan ik je ook niet bij helpen, maar een streepje is een streepje toch? Dus dan zou je denken dat het raak is? :)
@Mommy of my Novella, vandaag ook weer getest?
 
Hoi dames,
 
Heb even jullie advies nodig. Ik heb sinds afgelopen vrijdag spotting en bloedverlies gehad. Vandaag is mijn NOD en heb ik nog steeds van licht bloedverlies. Dit is alleen zo minimaal in vergelijking met mijn menstruaties. Komt een van jullie dit bekend voor?
 
Hallo dames!
Ik ga met jullie meewachten! ;-) Wij gaan ook voor ons tweede kindje. Ik ben net ongesteld geweest, dus het duurt nog even voordat er weer een NOD is. 26 Juli als het goed is. Mijn dochter is nu 14 maanden. Toch ook weer spannend allemaal, al wil niet veel hopen. De vorige keer moest ik 7 maanden wachten voor ik werkelijk een zwanger bleek te zijn.
@CFC Zou het niet een innestelingsbloeding kunnen zijn? Je zou ook gewoon kunnen testen, dan weet je het zeker. 
 
Hey CFZ, 
Kan innestelingsbloed zijn, maar als je zeker wil zijn...testje doen...
 
Ik ga mij ook aansluiten bij deze topic. 
Mijn zoontje is nu 15 maand, maar ik heb begin deze maand een miskraam gehad na 9 weken. Vorige week een curretage gekregen, dus op voorschrift van de dokter moet ik nu een maand de pil nemen.
Volgende maand hoop ik gewoon ongestel te worden en dan kunnen wij er ook weer aan starten
 
@flowermom nee ik heb niet getest meer. Heb ze nie meer in huis en vind het zonde om ze te kopen. Ik twijfel wel om ovulatie testen te kopen. Ik twijfel namelijk of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad. Zo niet, zal ik deze wel moeten krijgen voor ik weer ongesteld word... Toch? Hahah. 
Voor de meiden die ongesteld zijn geworden, wat stom! ?
 
@Mommy of my Novella, de eisprong duurt nog even toch? Dus je kunt nog even nadenken over het aanschaffen van ovulatietesten, haha. Maar wie weet is het gewoon gelukt toch?! ;) zou ook zomaar kunnen!
En voor iedereen die net als ik ongesteld is geworden: balen, op naar de volgende ronde!
 
Hoi, 
Er is hier al even niks gezegd, maar wil dit topic weer nieuw leven in blazen ;) ik zou de 11e mijn ovulatie moeten hebben en gebruik voor de zekerheid ovulatietesten. Het streepje wordt elke dag iets donkerder, dus ben benieuwd wanneer ik een knaltest heb! Dit is ronde 2 trouwens.
Wie sluit zich weer aan? :)
 
Terug
Bovenaan