Zwanger worden van tweede kindje

@CFZ, bah wat naar zeg, 2 miskramen.. :( hoop voor je dat je snel zwanger bent en het allemaal goed mag blijven gaan!
@DaJoJa, balen zeg.. helemaal omdat je het gevoel had dat het weleens raak kon zijn. Inderdaad maar weer op naar de volgende ronde!
@Happy s, dat traject zal vast pittig zijn geweest, maar met een geweldig resultaat natuurlijk :) hoop heel erg voor jullie dat het nu sneller en op de natuurlijke manier gaat lukken! 
Hier nog steeds niet ongesteld, maar ik probeer er neutraal in te staan: als ik alsnog ongesteld word verbaast het me niks en als ik zwanger ben ook niet.. (maar hoop natuurlijk heeeeel erg dat het wel raak is!!). Heb  sinds 3 dagen af en toe een roze gloed door mijn afscheiding (excuus voor de details, haha), en dit heb ik nog niet eerder gehad. Afwachten dus!
 
Hier dinsdag mijn NOD en nog niet getest. Heb wel 3 testen besteld van sensitest. 
Heb een drukkend gevoel in mn buik. Met hobbels op de fiets erg pijnlijk, En heb het idee dat mn borsten al iets voller zijn. 
Bij mn eerste zwangerschap was ik na de eisprong erg verkouden en dat heb ik nu ook. Wie weet toeval maar misschien toch een teken. Ik wil woensdag testen maar ben ook bang op een negatieve test . Te vroeg testen kan ik misschien teleurgesteld van worden. 
Maar hier een dochter van 2 jaar. Leuke drukke peuterpuber hahaha 
 
Hey ik zie hier mede mama's van de forum NOD juni haha! Nou mn naam zegt het al, he. Ik ben al mama van Novella (bijna 15 maandjes) en wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje! De eerste keer was het na het stoppen met de pil gelijk raak. Ook al was ik niet gestopt om zwanger te worden (oops) haha. Het was wel het beste en mooiste iets wat ons ooit is overkomen. En nu zitten we alweer in ronde 4 of 5... ben nu al de tel kwijt. Ik ben 3 dagen overtijd (donderdag was mn NOD) en heb gister ochtend negatief getest. 
 
Goedemorgen allemaal, 
 
Toevallig! Ik zit precies in dezelfde periode als enkele van jullie. Wij willen graag een tweede kindje, wij hebben een dochter van 2 1/2 jaar. 23 juni is/was mijn NOD. Tot heden nog niet ongesteld, wel veel steken, geen krampen.
Vanaf zaterdag heb ik al enkele tests gedaan, maar ik twijfel streepje is zichtbaar maar zo minimaal. Nu lijken het indroog streepjes. Nu zit ik in de nachtdienst dus weet ik even niet wat handig is. Morgenochtend wil ik een digitale CB test gaan doen.
Ik zou graag een foto willen toevoegen, echter weet ik nog niet hoe dat werkt..
 
Lieve groetjes
 
 
Terug
Bovenaan