Zwanger worden vanaf augustus 2017

Whatsapp groep lijkt me een goed idee! Dat werkt beter dan deze site....
 
inderdaad spannend maar denk zelf dat ik gewoon ongesteld moet gaan worden...vAllee  wanneer is de grote vraag?
ik heb de testen van kruidvat gebruikt, 2 voor 5 euro met zo'n pipetje.
 
 
Carrr: Ja die had ik idd ook alle keren gebruikt.   Ik ben alle keren na stoppen met de pil eerste ronde direct zwanger geworden.   1e met 20 weken misgegaan.   Jayden 6 jan uitgerekend 25 dec 2010 geboren    Daylano 6 dec uitgerekend 25 nov 2014 geboren ( zelfs door de pil heen).
Nu na spiraal zou het wel heel bizar zijn als ik weer direct zwanger ben, maar we zullen het zien.
 
Spannend hoor.   Hoop dat je over paar daagjes positief test!!
 
 
Ik heb testen van clear blue liggen mocht het zover zijn! Deze had ik toevallig een keertje teveel besteld toen ik dacht dat ik zwanger was tijdens pilgebruik hihi.. Dacht er 2 gekocht te hebben maar toen was het een actiepak of iets dergelijks dus had ik er veel meer.. (blond)!! ??
Als het jullie leuk lijkt, zouden jullie dan een mailtje willen sturen naar: augustusgroep@hotmail.com ? Geef even je tel nummer door dan zorg ik vanavond dat er een groepje gemaakt wordt ?..
X
 
Manon:  Ja ik hoor positieve verhalen over de action testen, ik ben zelf meer vertrouwd met kruidvat.

 

Spannend! hoop dat het raak is voor je en je niet alsnog ongi wordt!
 
HIHI Kiek,
 
Ach zo zie je maar weer dat ze toch weer van pas gaan komen hahaha.
 
Ik heb je een mail gestuurd voor de groepsapp!
 
Ik hoop het ook! maar we moeten nog even afwachten. Opzich wil ik elke dag wel een test doen maar dat werkt ook niet! Dan maak ik mezelf helemaal gek!
 
Ik stuur ook een mailtje naar je Kiek!
 
 
 
Hey (nieuwe) meiden,
Goed idee van de groepsapp! Bij mij werkte gisteravond de website ook niet lekker. Ik zal ook een mailtje sturen. Via whatsapp is een stuk makkelijker!
Tot op de whatsapp!!
 
Hi meiden,
ik ben even niet online geweest maar alles weer bijgelezen. Super balen voor degene die het toch zijn geworden en nog even spannend voor wie niet. Testen die ik heb gebruikt waren besteld van het met 2besure. Opzich duidelijke testen , alleen heb vorige week dus vals positief getest (aangezien er mega licht een streepje verscheen). Overigens nog steeds geen eerste echte menstruatie gehad (dag 44...). Ik ga snel een mailtje sturen want zou graag in de groep willen. Groetjes
 
Terug
Bovenaan