Zwanger worden vanaf augustus 2017

Hoi allemaal,
ondertussen een flinke groep, gezellig! 
Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn dan heb ik aanstaande vrijdag mijn NOD dus ben erg benieuwd! Volgende week donderdag sowieso een afspraak bij de gynacoloog voor een echo vanwege poliep in mijn baarmoeder dus mocht ik dan nog geen NOD hebben weet ik in ieder geval wel of mijn lichaam nog aan het ontpillen is of dat het misschien toch gelijk raak is.. 
Spannend voor iedereen!
 
xx
 
Hoi allemaal!! 
Kiek liet me weten dat er een topic was met dames die allemaal vanaf augustus proberen zwanger te worden! 
 
Ook ik ben gestopt met de pil in augustus, de 13e. Ontrekkingsbloeding gehad en nu nog wachten op de menstruatie. Tot op heden blijft deze uit. Ik had m'n gegevens ingevoerd op de Mijn kalender app en dan zou ik 13 september moeten menstrueren.. Heb sinds een dag of 4 ook kwalen gekregen die ik vaker voorbij heb zien komen hier! Steken in de onderbuik en taille links en rechts. Zeer gevoelige borsten en tepels ( kan amper een bh aan :( ..) Super moe en hoofdpijn. Heb vorige week wel een test gedaan, negatief.. Maargoed niet heel veel mensen zijn denk ik in 1 keer zwanger.. Ik ben benieuwd hoe snel m'n lichaam de cyclus oppakt.. 
 
iedereen heel veel geluk toegewenst!! 
 
Hoi Dames,
Ik weet niet of ik bij jullie aan mag sluiten aangezien ik 6 sept officieel gestart ben....... Maar de andere topic voor sept is niet meer actief helaas...
Ik had vanaf 28 aug last van 10 dagen flink bloedverlies en steken aan rechterkant terwijl ik al 3 jaar geen druppel meer verloor.... Ze vermoedden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat was niet zo. Ze hebben 6 sept mijn Mirena verwijderd ivm het een een flinke eileiderontsteking was. Kwam goed uit want we wilden nog een kindje.  
Nu weet ik alleen niet of die 10 dagen bloedverlies gerekend moet worden als ongi, dus mijn cyclus weet ik helaas nog niet.  Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou ik volgende week ongi moeten worden, dus als dat zo is reken ik m wel mee voor berekening.    
En dan ben ik toch eigenlijk ook vanaf 28 aug begonnen met start van cyclus voor ovulatie hihihi      
 
 
Hoi meisjes,
hier nog steeds geen nieuws. Afgelopen zondag ochtend negatief getest maar tot nog toe geen menstruatie gehad. Vanmorgen wel last van krampen dus toen dacht ik ja nu komt het.... maar nog niets gezien en nu ook geen krampen meer. Inmiddels dag 5 overtijd. Ik kijk het gewoon even een paar dagen aan nog en anders maar weer testen. Duurt lang zo! Wil toch wel graag weten hoe of wat nu en anders gewoon door kunnen naar ronde 2... 
Spannend voor iedereen die voor haar NOD zit! Ik duim met jullie mee! 
Xxx
 
 
 
Spannend Carrr
Heb je een clearblue test gebruikt of test van kruidvat? Die zijn meestal sneller om te testen. Ik heb voor mijn zoons ook kruidvat tests gebruikt en testten toen zelfs al positief voor mijn NOD dag
 
Hee Clautjuha!
Leuk je hier te zien haha! Jeetje dat is ook niet niks, hopelijk is het gelijk raak voor je! Het blijft spannend voor iedereen hihi..
Carrr je houd het wel erg spannend voor iedereen zo hoor haha! 
Ik vroeg me af of er meerdere zijn die het wel leuk lijken om een groepje te starten op facebook pagina of eventueel whatsapp? Ik merk dat de app en via internet van Ouders van nu het regelmatig niet doet of niet te bereiken is, en wil er toch wel graag over kletsen hihi?
 Let me know, dan pak ik het op! X
 
Ja ik zou een whatsapp groep wel praktischer vinden en makkelijker.  Zeker aangezien je hier geen melding kruigt van een nieuw bericht.  En tel heeft bijna iedereen altijd bij de hand hahaha
 
Spannend Carrr! 
Ben zelf nu 6 dagen overtijd volgens de app (zou m'n eerste menstruatie moeten zijn na het stoppen met de pil)..
 
Had de ontrekkingsbloeding vrij snel gehad nat het stoppen met de pil 17 augustus t/m 23 augustus. en 29 augustus kreeg ik een 1daagse bloeding, iemand een idee wat dit kan zijn?
vind iedereen de Action testen net zo goed als de etos/kruidvat testen? Heb een paar van de etos gehaald maar die zijn nogal wat duurder dan de Action.. 
 
 
Terug
Bovenaan