Zwanger worden vanaf augustus 2017

Welkom alle nieuwe lezersss! Gezellig..
O wat balen toch ook wel Stephanie, je hoopt natuurlijk van niet maar het is ook wel weer een fijn gevoel dat alles nog werkt haha. Op hoeveel dagen zit je nu?
Ik heb vannacht behoorlijke last gehad van rugpijn. Het liggen op mijn rug was echt niet prettig, zelfs op mijn zij voelde ik een vervelend zeurende pijn! Uiteindelijk een handdoek onder mij gelegd en dat gaf wel verlichting.. Nu voel ik het ook nog maar wel stukken lichter! Iemand herkenning? Het is vooral dat ik na een paar uur wakker wordt ik er echt last van heb!
 
 
 
Hoi Kiek, ik heb ook best veel last van mijn rug gehad (tussen schouderbladen).. maar denk dat dit bij mij uiteindelijk de spanning was. Die laatste dagen waren echt killing!! Niet weten wanneer je menstruatie komt en een kinderwens. Mijn cyclus uiteindelijk afgesloten met 37 dgn. Ben benieuwd wat ronde 2 gaat doen. Ben benieuwd Kiek, hopelijk komt jou rugpijn door een andere reden ;)
Carr, weet jij al meer?? Nieuwe test inmiddels gedaan?
 
Hoi Kiek, ik heb ook best veel last van mijn rug gehad (tussen schouderbladen).. maar denk dat dit bij mij uiteindelijk de spanning was. Die laatste dagen waren echt killing!! Niet weten wanneer je menstruatie komt en een kinderwens. Mijn cyclus uiteindelijk afgesloten met 37 dgn. Ben benieuwd wat ronde 2 gaat doen. Ben benieuwd Kiek, hopelijk komt jou rugpijn door een andere reden ;)
Carr, weet jij al meer?? Nieuwe test inmiddels gedaan?
 
Helaas helaas, na 3 dagen overtijd, toch mijn NOD.op naar ronde 2 ??. Mijn cyclus is gelukkig wel het zelfde op één dag na. Dus eind van de maand m, begin oktober weer klussen en hopelijk is het de volgende ronde wel raak. 
 
Hoi allemaal .. wauw wat een berichten . Door omstandigheden kon ik even niet online komen maar hoe is het nu met iedereen ? Ik ben zelf helaas vorige week woensdag ongesteld geworden . Mijn cyclus was dus 26 dagen nu. Dat is vrij kort en ben ik wel blij mee . Helaas niet gelukt nu , maar we gaan er weer voor in ronde 2 . Ga deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruiken en ik kan dan deze zaterdag al beginnen . Wel een fijne gedachte dat ik nu voor het eerst echt concreet kan zien wanneer ik vruchtbaar zal zijn . Snap nu wel heel goed wat mensen bedoelen wanneer je het niet bent , maar je het wel zo voelt . Had dat afgelopen cyclus ook echt . Je lichaam kan je zo voor de gek houden.. 
 
zijn er mensen die nu vlak voor hun NOD zitten? Spannend hoor ! Ik duim echt voor iedereen dat het snel raak is ?
 
Inderdaad jammer maxime . Maar wel fijn dat je cyclus regelmatig is . Ik had exact hetzelfde ook maar 1 dag verschil en ook vrij kort dus dat is natuurlijk wel heel fijn . Dus jullie starten nu ook met ronde 2 ?
 
Hee Mebi! Wat jammer zeg en inderdaad best een korte cyclus, maar zo heel erg is dat niet hihi.. Hopelijk is het deze maand wel raak bij je!
Ik heb zondag mijn NOD, voor zover ik de app moet geloven en mijn cyclus inderdaad 28 dagen is. Gisteren wel behoorlijke hoofdpijn gehad, voelde me er ook echt naar door!
 
Terug
Bovenaan